رنگ سال 2021 و 1400

رنگ سال 2021 و 1400

 

رنگ سال 2021 و 1400 چیست؟

 

9معرفی رنگ سال 2021 و 1400 توسط پنتون معرفی شد. 9 دسامبر ، پنتون (Pantone) اعلام کرد که رنگ های سال 2021 نهایی خاکستری و زرد روشن است ، سایه هایی که برای گرما و قابلیت اطمینان انتخاب شده اند. “زرد روشن و شاد درخشان با نشاط ، سایه زرد گرم و غنی از انرژی خورشیدی” یاد شده است. خاکستری ، مانند سنگریزه ها ، نمادی از “عناصر محکم و قابل اعتماد است که جاودانه هستند و پایه محکمی ایجاد می کنند.”

رنگ سال 2021
رنگ سال 2021

 

انتخاب دو رنگ مستقل ، چگونگی گردهم آمدن عناصر مختلف برای بیان پیامی از قدرت و امیدواری را نشان می دهد که هم ماندگار است و هم نشاط آور ، و این ایده را به شما منتقل می کند که مربوط به یک رنگ یا یک شخص نیست ، بلکه بیش از یک مورد است. اتحاد یک خاکستری نهایی ماندگار با نور زرد پر جنب و جوش پیامی از مثبت بودن را پشتیبانی می کند که از قدرت پشتیبانی می کند.

رنگ سال 2021 و 1400
رنگ سال 2021 و 1400
“، لئاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون ، در یک خبرنامه گفت. “جامد عملی و سنگی اما در عین حال گرم و خوش بین ، این یک ترکیب رنگی است که به ما مقاومت و امید می بخشد. ما باید احساس تشویق و اعتلای خود کنیم ، این برای روحیه انسان ضروری است. ” توانایی پنتون در پیش بینی روند رنگ ها یک نیروی بازاریابی است که به طراحان مبلمان ، منسوجات ، مد ، لوازم جانبی و فناوری کمک می کند تا طرح ها را از فصلی به فصلی انتخاب کنند. از امروز ، خرده فروشان ، طراحان و مارک های مد صندوق های ورودی ما را با مسواک و لباس شنای خاکستری و زرد پر می کنند. گزینه های لاک ناخن و رنگ خارجی.
رنگ سال
رنگ سال
مطب پیشنهادی :
این نکات را قبل از خواب رعایت نمایید
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست