بدون دیدگاه

متناسب با رنگ چشم‌های‌تان آرایش کنید

متناسب با رنگ چشم‌های‌تان آرایش كنید
متناسب با رنگ چشم‌های‌تان آرایش کنید

متناسب با رنگ چشم‌های‌تان آرایش کنید

نقش تعیین‌کننده چشم در زیبایی و جذابیت یک آرایش، اصل غیر قابل انکاری است و شکی در آن نیست اما یک آرایش خوب و شیک چشم، زمانی کامل‌تر و بهتر می‌شود که باتوجه به رنگ چشم خودتان دست به انتخاب رنگ سایه، خط چشم و… بزنید.

گروه آرایشی و بهداشتی مجله اینترنتی زردالو: نقش تعیین‌کننده چشم در زیبایی و جذابیت یک آرایش، اصل غیر قابل انکاری است و شکی در آن نیست  اما یک آرایش خوب و شیک چشم، زمانی کامل‌تر و بهتر می‌شود که باتوجه به رنگ چشم خودتان دست به انتخاب رنگ سایه، خط چشم و… بزنید. آرایشگران به این نکته دقت می‌کنند اما بد نیست خود شما هم بدانید که باتوجه به رنگ چشم‌تان چه نوع آرایشی را انتخاب کنید. الهه حسینی، کارشناس آرایشگری و میکاپ در این شماره با ماست تا شما را برای یک آرایش بی‌نقص چشم راهنمایی کند.

آرایش مناسب برای افرادی که رنگ چشمشان سبز است

از آنجایی که رنگ چشم‌های سبز متفاوت است، برای آرایش این رنگ چشم باید بین رنگ سبز آن و سایه‌ای که استفاده می‌شود هماهنگی زیبایی به وجود آورد. برای آرایش چشم‌های سبز می‌توانید از دو نوع آرایش با رنگ‌های هماهنگ یا رنگ‌های متضاد استفاده کنید. برای استفاده از رنگ‌های هماهنگ پس از آماده‌سازی پوست نخستین مرحله برای برقراری هارمونی بین رنگ چشم و سایه، انتخاب سایه‌ای است که رنگش نزدیک به رنگ چشم باشد.

سعی کنید ریملی که به چشم می‌زنید پر و به اصطلاح مخملی باشد تا رنگ مشکی مژه‌ها بین دو رنگ سبز و سیاه جذابیت بیشتری به چشم‌ها بدهد. اگر مژه‌های کم پشتی دارید می‌توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید. بعد از ریمل نوبت به خط چشم می‌رسد. خط چشم مشکی ظریف و باریک پشت چشم بکشید و تا انتهای چشم‌ها امتداد دهید. با کشیدن خطی باریک به رنگ قهوه‌ای تیره در زیر چشم‌ها به آنها جذابیت خاصی ببخشید. در اینجا شما آرایشی ملایم و هماهنگ خواهید داشت که بسیار زیبا و جذاب است.

مطب پیشنهادی :
ترفند هایی برای آرایش کردن بانوان

برای استفاده از رنگ‌های متضاد پس از اینکه با سایه ابرو به ابروها فرم و شکل زیبایی دادید از یک سایه طلایی برای سایه زیرین استفاده کنید و نزدیک به دوسوم پلک از گوشه چشم تا انتها را از این رنگ سایه بزنید. وقتی کاملا این قسمت را با سایه طلایی پوشاندید با استفاده از سایه بنفش متمایل به سرمه‌ای به شکل هشت از کنار چشم و بالای سایه طلایی تا گوشه دیگر را سایه بزنید. مژه‌ها را همان‌طور که در مدل اول گفته شد ریمل زده یا از مژه مصنوعی استفاده کرده و خط چشم باریک و ظریفی در پشت و زیر چشم بکشید.

آرایش مناسب برای افرادی که رنگ چشمشان مشکی است

اگر دارای چشمانی مشکی با پوست تیره هستید، استفاده از سایه‌های کرم، بژ و شکلاتی برای این رنگ چشم و رنگ پوست جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت. حتی‌الامکان از سایه‌های بسیار تیره مثل قهوه‌ای، بنفش تیره یا سرمه‌ای آن هم تک‌رنگ در پشت تمام چشم استفاده نکنید زیرا در تیره‌تر کردن رنگ چهره و گرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهند گذاشت. خط چشم متوسطی که نه زیاد نازک و نه پهن است در پشت چشم بکشید. بهتر است در زیر چشم خط چشم نداشته باشید به جز در مواردی که لباسی روشن به تن دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مدادهای هم‌رنگ آن در زیر چشم، خط باریکی بکشید.

اما اگر پوستی روشن دارید، از آنجایی که رنگ سفید با مشکی در تضاد است استفاده از خط چشم‌های سیاه در میان چشم و پوست یک جدایی را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود میان چهره و اعضای صورت تفکیک ایجاد شود. توصیه می‌شود برای ایجاد جذابیت بیشتر و هماهنگی اجزا به جای استفاده از خط چشم، از سایه یا مدادهایی که به رنگ‌های خاکستری تیره یا دودی هستند استفاده کنید. سایه یا مداد خاکستری را مثل یک هاله در پشت چشم و زیر چشم بکشید و آن را تا قسمت انتهایی چشم ادامه دهید.

مطب پیشنهادی :
روش های از بین بردن موهای زائد بدن

آرایش مناسب برای افرادی که رنگ چشمشان آبی است

اگر چشمانی به رنگ آبی دارید و می‌خواهید چشمان‌تان بیشتر به چشم بیاید، باید رنگ سایه چشم را مناسب با رنگ چشم انتخاب کنید. برای آرایش چشم آبی می‌توان از دو رنگ سبز و آبی استفاده کرد البته نه به‌عنوان سایه بلکه یک خط چشم باریک و زیبا زیر چشم بکشید و در پشت چشم‌ها سایه‌ای براق با تناژ طلایی بزنید، سپس با کمی ریمل بر زیبایی چشم‌های آبی خود بیفزایید. اگر این آرایش را دوست ندارید با یک خط چشم دودی‌رنگ نزدیک به سیاه لابه‌لای مژه‌ها را خط بکشید و تنها با سایه‌ای کمرنگ‌تر از رنگ چشم‌ها پشت چشم‌ها را سایه بزنید؛ آرایشی ساده ولی شیک برای چشمان آبی شما.

آرایش مناسب برای افرادی که رنگ چشمشان قهوه ایی است

اگر چشمانی قهوه‌ای دارید آزادید چشم‌های خود را با هر رنگی که دوست دارید آرایش کنید ولی اگر برای این کار احتیاج به راهنمایی دارید ما به شما می‌گوییم که چه آرایشی برای چشم‌های شما مناسب است. این رنگ چشم رنگی است که به شما این فرصت را می‌دهد که هم از سایه روشن و هم از سایه تیره استفاده کنید.

برای داشتن چشم‌هایی جذاب‌تر از رنگ‌های بنفش، ارغوانی یا بنفش مایل به ارغوانی تیره استفاده کنید. برای داشتن آرایشی کلاسیک‌تر می‌توانید از رنگ‌های برنز، مسی، طلایی و سبز استفاده کنید اما اگر رنگ چشم‌ شما قهوه‌ای روشن مایل به عسلی است بهترین حالت برای نشان دادن زیبایی چشم‌های شما استفاده از رنگ سایه زرد کم‌رنگ است. اگر قصد دارید از خط چشم استفاده کنید بهتر است به جای رنگ مشکی از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

مطب پیشنهادی :
چگونه آکنه را از بین ببریم ؟ روش های درمان آکنه

متناسب با رنگ چشم‌های‌تان آرایش کنید

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست