بدون دیدگاه

تیموتی شالامه الویس آستین باتلر را در فیلم زندگینامه ای باب دیلن می خواهد

تیموتی شالامه آماده است تا بخشی از MCU باشد: «جهان سینمایی موسیقی».

Chalamet در مصاحبه اخیر با NME هنگام تبلیغ «Dune: Part Two» گفت که می خواهد الویس پریسلی آستین باتلر در فیلم آینده او و جیمز منگولد باب دیلن، «A Complete Unknown» ظاهر شود.

باتلر درباره پروژه دیلن گفت: “من نمی توانم برای آن فیلم صبر کنم.” “کاش می‌توانستم هر روز سر صحنه فیلمبرداری باشم تا اتفاقات جادویی را ببینم.”

“کاش تو اونجا بودی!” چالامت پاسخ داد. «یک شخصیت الویس در فیلم زندگینامه جانی کش وجود دارد [‘Walk the Line’]. واقعاً مختصر است، خیلی مختصر است، اما من به نوعی آرزو داشتم که بتوانیم یک جهان سینمایی موزیکال ایجاد کنیم.»

باتلر برای بازی در نقش پریسلی در فیلم باز لورمن در سال 2022 موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و بفتا شد. او همچنین اولین نامزدی اسکار خود را برای ایفای نقش پادشاه راک اند رول دریافت کرد.

چالامه نقش دیلن را در فیلم «ناشناخته کامل» از فیلم‌های «فورد علیه فراری» و فیلمساز «Walk the Line» منگولد بازی خواهد کرد. فیلم آینده با نام اصلی «Going Electric» اولین بار در اوایل سال 2020 معرفی شد.

شالامه در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شد، گفت: “من بی وقفه مغز آستین را انتخاب کرده ام، اما احساس می کنم – اجازه دهید قبل از اینکه خوش شانس باشم که با آستین همراه شوم، فیلم من منتشر شود، او چنین کار خارق العاده ای انجام داد.” و باتلر در مورد نواختن اسطوره های موسیقی با یکدیگر گفتگو کرده اند. اما من در مورد آن نیز احساس غرور می‌کنم، زیرا این دو هنرمند هستند که – نمی‌توانم از دیدگاه الویس صحبت کنم، اما در اعماق افسانه باب دیلن اکنون، او احترام فوق‌العاده‌ای برای الویس و سان رکوردز قائل بود.

مطب پیشنهادی :
یونیورسال اکثریت سهام Mavin را می خرد، خانه ای برای «آرام باش» Rema

Chalamet و Butler در حماسه علمی تخیلی دنیس ویلنوو “Dune: Part Two” بازی می کنند. شالامه نقش پل آتریدس را در فیلم «تلماسه» محصول 2021 ویلنوو بازی می‌کند، در حالی که باتلر نقش شرور فید-روتا هارکونن را در دنباله آن به تصویر می‌کشد.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست