بدون دیدگاه

بیانسه فاش کرد که استیوی واندر در جلد “جولین” هارمونیکا نواخته است

تهیه کنندگی و ترانه سرای آلبوم جدید بیانسه با نام «کاوبوی کارتر» در آخر هفته گذشته در سرویس‌های استریم قرار گرفت، اما او در مورد نوازندگانی که در این آلبوم می‌نوازند، چند شگفتی دیگر در انتظارش است.

بیانسه هنگام پذیرفتن جایزه مبتکر در مراسم جوایز موسیقی iHeartRadio در روز سه‌شنبه (1 آوریل)، فاش کرد که استیوی واندر روی جلد آهنگ “Jolene” دالی پارتون، بازسازی موسیقی کلاسیک 1973، سازدهنی نواخته است. واندر برای تقدیم این افتخار به بیانسه که سخنرانی خود را با تشکر از هنرمند برای الهام بخشیدن به او معرفی کرد.

“خیلی ممنون استوی، دوستت دارم. من شما را دوست دارم و به شما افتخار می کنم. من می خواهم از شما تشکر کنم که راهی برای همه ما ایجاد کردید. “من مفتخرم که این تقدیر را از شما دریافت می کنم، استیوی واندر. هر وقت کسی از من می پرسد که آیا کسی هست که بتوانم تا آخر عمر به او گوش دهم، این تو هستی. پس از شما سپاسگزارم، خدا خیرتان دهد.» واندر پاسخ داد: «می‌خواهم از شما تشکر کنم که به دنیا انگیزه دادید تا جای بهتری باشد.»

در آن زمان بود که بیانسه در پشت پرده نگاهی به چگونگی گرد هم آمدن جولین انداخت. او گفت: “و از شما برای نواختن سازدهنی در “جولین” سپاسگزارم.

“Jolene” یکی از آهنگ های برجسته “کاوبوی کارتر” است که شامل اشعار بازنویسی شده و ساختار آهنگ تغییر یافته است. پارتون، که دو بار در این آلبوم حضور دارد، در ابتدا «جولین» را به عنوان قصیده‌ای برای زنی منتشر کرد به این امید که مردش را نبرد، در حالی که بیانسه روایت را به یک هشدار تمسخر آمیز به خواستگاری تبدیل کرد که به دنبال شوهرش می‌آمد.

سخنرانی بیانسه بر مفهوم نوآوری و استحکامی که برای دستیابی به آن نیاز دارد متمرکز بود. “نوآوری با یک رویا شروع می شود. اما پس از آن باید آن رویا را اجرا کنید و آن جاده می تواند بسیار پر دست انداز باشد. «مبتکر بودن یعنی دیدن چیزی که همه معتقدند غیرممکن است. مبتکر بودن اغلب به معنای مورد انتقاد قرار گرفتن است که اغلب قدرت ذهنی شما را آزمایش می کند. مبتکر بودن، تکیه بر ایمان و اعتماد به این است که خداوند تو را می گیرد و راهنمایی می کند. بنابراین، برای همه شرکت‌های ضبط، هر ایستگاه رادیویی، هر برنامه جایزه، امید من این است که ما در برابر شادی و رهایی که از لذت بردن از هنر بدون هیچ پیش‌اندیشه‌ای ناشی می‌شود، بازتر باشیم. من می خواهم این جایزه را به همه مبتکرانی که زندگی و هنر خود را وقف ایجاد تغییرات کرده اند تقدیم کنم. پس از شما برای فداکاری‌ها، صدای قدرتمند و روحیه‌های بی‌هراس‌تان سپاسگزارم.»

هالیوود، کالیفرنیا – 01 آوریل: بیانسه جایزه مبتکر را در طول مراسم جوایز موسیقی iHeartRadio 2024 در تئاتر دالبی در 01 آوریل 2024 در هالیوود، کالیفرنیا بر روی صحنه می‌پذیرد. (عکس از ایمی ساسمن/گتی ایماژ)
گتی ایماژ

بیانسه همچنین از همسرش جی زی و سه فرزندش و همچنین از پیشگامانی که به او کمک کردند تا به هنرمندی تبدیل شود، تشکر کرد. از روزتا تارپ متشکرم. خانم تریسی چپمن، لیندا مارتل، پرینس، استیوی واندر، آندره 3000، تینا ترنر، مایکل جکسون و بسیاری دیگر که از هر برچسبی که بر روی آنها گذاشته شده سرپیچی کردند. ممنون که رویای خود را اجرا کردید تا همه بتوانیم دنبال کنیم.»

“کابوی کارتر” در 29 مارس کمتر از دو ماه پس از انتشار غافلگیرکننده دو تک آهنگ اول خود، “Texas Hold'Em” و “16 Carriages” وارد شد. علاوه بر مشارکت واندر، این آلبوم شامل حضور مهمان از مایلی سایرس، پست مالون، ویلی نلسون، شابوزی، ویلی جونز، سوئیز بیتز و تعدادی دیگر است.


Source link

مطب پیشنهادی :
سلبریتی ها قبل از سلبریتی شدن
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست