بدون دیدگاه

ملیسا اتریج و دنی ترجو، رئیس مشترک، تور اتوبوس ریکاوری را بسیج می کنند

ملیسا اتریج و دنی ترجو از جمله روسای مشترک ابتکار Mobilize Recovery امسال هستند.

Mobilize Recovery Across America 2024 که از لس آنجلس در 20 سپتامبر آغاز می شود، با یک تور اتوبوس بین شهری حرکت می کند و در 15 شهر در ماه های سپتامبر و اکتبر توقف می کند. در هر ایستگاه، اعضای جامعه، شرکا و داوطلبان آموزش‌های اجتماعی، جلسات گوش دادن، حمایت‌های پاسخ به مصرف بیش از حد را ارائه می‌دهند و سیاست‌گذاران و جوامع محلی را در مورد مسائلی که برای جنبش بهبودی مهم است درگیر خواهند کرد.

رایان همپتون، مدیر اجرایی Mobilize Recovery روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: «جامعه‌سازی در قلب جنبش بازیابی است». “این تور به تمرکز صداها، تجربیات و سخت کوشی جوامع محلی در سراسر کشور که در خط مقدم بحران اعتیاد و سلامت روان آمریکا هستند، کمک خواهد کرد. سفر بهبودی هر فرد منحصر به فرد است و باید جشن گرفته شود. از طریق این تجربه متحد کننده، ما امیدواریم که نوری بر داستان های آنها بتابانیم – و بهبودی را به توده ها به شیوه ای منحصر به فرد، معنادار و متحرک ارتقا دهیم.

بخوانید: چگونه دنی ترجو بیش از 50 سال هوشیار مانده است

فعال‌سازی در طول ایستگاه‌های اتوبوس شامل توزیع آموزش پیشگیری از مصرف بیش از حد، میزگردهای تعدیل‌شده و گفتگوهایی به سبک TEDx در مورد اعتیاد، بهبودی و سلامت روان است.

روسای مشترک اضافی عبارتند از: نوح تامپسون، برنده «American Idol»، فیتز و تنترومز، بازیکن سابق NBA، کریس هرن، دکتر میریام دلفین-ریتمون (مدیر SAMHSA)، نیل پاتس (معاون اعتماد و ایمنی در متا) و دکتر. کارن دسالوو (مدیر ارشد سلامت در گوگل).

مطب پیشنهادی :
شکیرا به Bizarrap در Coachella ملحق شد، تور 2024 را اعلام کرد

مسیر تور اتوبوس و رویدادهای محلی از طریق صفحه فیس بوک Mobilize Recovery در تاریخ 10 ژوئن و در وب سایت آنها اعلام خواهد شد. افراد و سازمان‌های اجتماعی علاقه‌مند به مشارکت تشویق می‌شوند تا برای به‌روزرسانی‌ها در mobilizerecovery.org ثبت‌نام کنند.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست