بدون دیدگاه

نمایندگان فروش فیلم اروپایی قدرت را در آسیا می بینند

رقبای اسکار و برندگان جایزه برلین از جمله فیلم‌های اروپایی خواهند بود که با بازدید شرکت‌هایی به FilMart که از غرفه چتر تبلیغاتی فیلم اروپایی در بازار سالانه هنگ کنگ استفاده می‌کنند، حضور خواهند داشت.

در مجموع 29 شرکت فروش فیلم اروپایی این سفر را انجام می دهند، از جمله بیش از 12 شرکت از فرانسه تحت پرچم Unifrance. کارگزاران حقوق برجسته عبارتند از Charades، Goodfellas، Fandango و Filmax.

EFP سال‌هاست که با راه‌اندازی یک چتر برجسته، برند اروپایی را در هنگ کنگ ایجاد کرده است. سوزان دیویس، مدیر اجرایی EFP، گفت: هدف همیشه این بود که مأموریت خود را به‌عنوان یک فروشگاه برای صنعت اروپا و فیلم‌های اروپایی به‌طور برجسته نشان دهیم. و ما خوشحالیم که بسیاری از آنها از این مزیت استفاده می کنند.

29 شرکت مجموعاً بیش از 140 عنوان جدید اروپایی را نمایندگی می کنند. در میان آنها، “آناتومی یک سقوط” از نامزد اسکار توسط MK2 Films نمایندگی می شود، در حالی که “چهار دختر” توسط The Party Film Sales اداره می شود.

سه تا از شرکت‌های فروش شرکت‌کننده، عناوینی را که ماه گذشته در برلین جوایزی را دریافت کردند، به ارمغان می‌آورند. برنده جایزه خرس نقره ای هیئت داوران، «امپراتوری» اثر برونو دومونت توسط Memento International اداره می شود. فیلم پانورامای نروژی برنده سه جایزه، “سکس” اثر داگ یوهان هاوگرود (جایزه سینمای هنری CICAE، سینماهای لیبل اروپا، جایزه هیئت داوران جهانی، توسط m-appeal ارائه شده است. و اولین فیلم بلند آلمانی “Ivo” اثر Eva Trobisch از Encounters (جایزه هاینر کارو) توسط Loco Films به فروش می رسد.

مطب پیشنهادی :
بیوگرافی ساناز سعیدی

به نظر می رسد که FilMart نقش مهمی برای فروشندگان حقوق اروپایی و توزیع کنندگان آسیایی که دارندگان مجوز هستند بازی می کند. این هم تابع زمان بندی بازار (بین برلین و کن) و هم موقعیت جغرافیایی آن است.

اگرچه مذاکرات و فروش به سرزمین اصلی چین – جاذبه اصلی هنگ کنگ – غیرقابل پیش بینی شده است، به نظر می رسد این احساس در بین نمایندگان فروش این است که در این بازار بهاری از دست ندهند و اگر FilMart بتواند باز شود، آب را آزمایش کنند. درهای بیشتری برای قلمروهای آسیایی بیشتر، مانند آسیای جنوب شرقی. سوزان دیویس، مدیر EFP، گفت: با گفتن این موضوع، در واقع به نظر می رسد بازدهی جزئی از نظر خرید از چین وجود داشته باشد.

همچنین، شاهد بوده ایم که برخی از خریداران آسیایی، به ویژه از ژاپن و کره جنوبی، در سفر به بازارهای بزرگ بین المللی صرفه جویی می کنند. [European] نمایندگان فروش انتظار دارند در عوض در هنگ کنگ ملاقات کنند.

چیز کمی به شانس باقی مانده است. EFP اکنون بودجه ای را برای کمک به عناوین کلیدی اروپایی در دستیابی به اهداف خود در بازارهای بین المللی فراهم می کند. امسال ده فیلم یارانه حمایت از فروش فیلم دریافت می کنند.

کینولوژی فرانسه از آن برای بازاریابی دو عنوان در پس‌تولید، محصول مشترک فرانسوی-آلمانی «ناپدید شدن» اثر کریل سربرنیکوف و «وحشی‌ترین روزهای ما» اثر واسیلیس ککاتوس (فرانسه، یونان) استفاده می‌کند. پیکچر تری اینترنشنال مستقر در آلمان از آن برای ارائه فیلم دانمارکی “غرق نشدنی” ساخته کریستین اندرسن و “پایان بزرگ” ساخته سیگورون کیارتانسون از ایسلند استفاده می کند. WTFilms برای «Schlitter» اثر Pierre Mouchet (فرانسه) کمپین می کند. TrustNordisk دانمارکی از بودجه پنج فیلم، از جمله “کاروان آرتیک” اثر هنریک ام. دالسباکن از نروژ استفاده می کند.

مطب پیشنهادی :
پوشش متفاوت ریحانه پارسا در فیلم جدید پیمان قاسم خانی!

Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست