بدون دیدگاه

لیست بسته بندی زیبایی تعطیلات بهار

عکس: I. Quintanilla/Shutterstock.com

فصل بهار است! این بدان معناست که ممکن است به زودی برای استراحت در زیر نور آفتاب برای خنک شدن بروید، اما سرد نباشید. قبل از اینکه هر محصول آرایشی را که در اختیار دارید در داخل وسایل خود قرار دهید، یک راه آسان برای سفرهای سبک وجود دارد و همچنان در سفرتان شگفت انگیز به نظر می رسید. این پیشنهادات لیست بسته بندی تایید شده توسط TSA را برای روال های زیبایی ساده، سریع و سرگرم کننده در تعطیلات بهار بررسی کنید.

شهر

از رستوران پریدن گرفته تا کلوپ شبانه و گشت و گذار، تعطیلات بهاری در یک شهر بزرگ استقامت زیادی می طلبد. مطمئن شوید که محصولات زیبایی مناسب سفر را بسته بندی می کنید که زیر آن نورهای مرکز شهر مقاومت می کنند. هر چیزی که از پوست محافظت کند و ظاهر شما را از روز به شب تغییر دهد، برای بازدید از شهرهایی که هرگز نمی‌خوابند، ضروری است.

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • اسپری تنظیم کننده بدون عیب ایربراش شارلوت تیلبری : این مه تنفسی آرایش را تا 16 ساعت در جای خود قفل می کند و در عین حال مانع رطوبت پوست را حفظ می کند، بنابراین کرم پودر در تمام طول روز قوی می ماند.

  • کیت پالت سایه چشم برهنه مینی ناتاشا دنونا : این پالت مناسب سفر دارای رنگ‌های خنثی مات شیک و سایه‌های متالیک پررنگ است که برای تغییر ظاهر چشم شما از روز به شب عالی است.

  • مومیایی کننده براق کننده لب تقویت کننده ضروری Jouer Cosmetics : من عاشق این هستم که چگونه این مومیایی آبرسان رنگ نرم کننده پوست را به لب ها می بخشد که می تواند از شفاف به پررنگ شود. بعلاوه، برای نرمی و درخشندگی بیشتر می توانید آن را روی رژ لب خود بمالید.

  • ریمل اکستنشن فوری بدون قفل ساعت شنی : این جواهر به اندازه سفر، حجم 360 درجه و روکشی بادکش را ارائه می‌کند که در تمام طول شب در شهر دوام می‌آورد – به لطف فناوری تشکیل فیلم که مژه‌ها را از ریشه تا نوک می‌پوشاند تا مژه‌های مصنوعی به نظر برسد.

  • بالم پاک کننده بمب آکوا Belif : پس از یک روز مفرح، می‌توانید آرایش، ناخالصی‌ها و آلاینده‌های محیطی را از خیابان‌های شلوغ شهر با این مومیایی پاک‌کننده ابریشمی از بین ببرید. مواد مغذی مانند ریشه گل ختمی و گل نیلوفر آبی بدون اینکه رطوبت ضروری پوست را از بین ببرد، صفحه ای تمیز ایجاد می کنند.

مطب پیشنهادی :
لیفت با نخ

کشور

کمپینگ، پیاده‌روی، آویزان شدن در دریاچه: این یک تعطیلات بهاری در کشور است. روال خود را ساده نگه دارید تا بتوانید از همه چیزهایی که طبیعت ارائه می دهد لذت ببرید – در حالی که طبیعی به نظر می رسید.

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • دانسا مایریکز بیوتی خوشمزه سرم ته رنگ پوست : این رنگ سبک اما قوی ترکیبی از مراقبت از پوست به علاوه پوشش درخشان را حفظ می کند. فرمول سوپرشارژ شده درخششی طبیعی ارائه می دهد که آبرسانی می کند، آنتی اکسیدان ها را تقویت می کند و رنگ پوست شما را در یک لحظه اصلاح می کند. این روال سریع چهره برای تعطیلات شلوغ است.

  • Jouer Cosmetics Blush & Bloom Cheek + Lip Duo: این رنگ کرم چند کاره، لب‌ها و گونه‌ها را با طیفی از رنگ‌های صورتی با ماندگاری طولانی افزایش می‌دهد. روی گونه‌ها فشار دهید و روی لب‌ها بکشید تا رنگی براق شود که آرایش تمیز دخترانه شما را کامل کند.

  • ریمل ضد پاشش وگان Nudestix : برای تعریف fluttery طولانی کنید، جدا کنید و نگه دارید. این فرمول ضد آب مژه ها را نرم و بلند نگه می دارد تا ریمل ضد تکان در روزهای دریاچه ایجاد شود.

  • Evian Travel Trio : این غبار پاک کننده به اندازه سفر تقریباً در هر جایی قرار می گیرد و سر تا پا را از پوست خشک و تحریک شده تسکین می دهد. بعد از پیاده روی در زیر نور آفتاب تازه کنید و وسایل اضافی را برای دوستان و خانواده خود ببندید.

ساحل

هیچ چیز بدتر از این نیست که در روز اول استراحت سوخته شوید و مجبور شوید بقیه سفر خود را در زیر مجموعه ای از کیسه های یخ مدفون کنید. مطمئن شوید که کرم ضد آفتاب، ضد آفتاب و ضد آفتاب بیشتری تهیه می کنید! با این لوازم اصلی سفر ساحلی خونسرد، زیبا و محافظت شده بمانید.

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • لوسیون Bask SPF 50 : SPF 50 در روزهای آفتابی ضروری است، بنابراین این لوسیون با طیف وسیع را در کیف ساحل خود قرار دهید، مهم نیست چقدر پر است. من عاشق این هستم که چگونه فرمول مبتنی بر آب به طور کامل از صورت و بدن با احساس نور پر محافظت می کند. بعلاوه، با گچ سفید صفر به داخل ساییده می شود.

  • اسپری محافظ جهانی دفاع نامرئی Oribe : موها نیز به محافظت در برابر اشعه های مضر UV نیاز دارند. فیلترهای UV این فرمول به محافظت در برابر اثرات خشک شدن خورشید و محافظت در برابر سایر متجاوزان محیطی که ممکن است در دریا با آنها برخورد کنید، کمک می کند.

  • رنگ صورت برنزی براق شفاف Chantecaille : اگر برهنه رفتن به ساحل کار شما نیست، آرایش سبک داشته باشید. با رنگ صورت آفتاب‌بوسیده شروع کنید که به نظر می‌رسد این اولین سفر شما در سال نیست (مخصوصاً اگر تمام زمستان را به خواب زمستانی رفته‌اید). این محصول از Chantecaille روی پوست می‌چرخد تا با مواد گیاهی ضد پیری که درخشش جوانی و در تعطیلات را ارائه می‌دهد، چاق و مرطوب شود.

  • اسپری بافت خشک حجم فعل : باور کنید یا نه، موهای ساحلی می توانند بهترین موهای شما باشند… با محصولات مناسب. اگر موهای شما بعد از یک روز در دریا صاف می شود، ریشه های خود را با این پودر موی بافت دهنده هدف قرار دهید تا ظاهری طبیعی به بدنتان ببخشید. بعلاوه، پرو ویتامین B5 فرمول، موها را پس از یک روز طولانی آرایش، شاداب و هیدراته نگه می دارد.

مطب پیشنهادی :
روش های از بین بردن موهای زائد بدن

مناطق گرمسیری

مقاصد عجیب و غریب نیاز به آرایش پر جنب و جوش و سرگرم کننده دارند. با این حال، مهم است که آب و هوای مرطوب را در نظر داشته باشید، نه اینکه به احتمال باران ناگهانی اشاره کنید. قبل از سفر به بادبان، مطمئن شوید که کیسه های شما با محصولات ضدآب و ضد رطوبت بسته بندی شده است.

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • پالت پاستیل مینی ناتاشا دنونا : این مجموعه پویا دارای 5 رنگ مات و متالیک بسیار تاثیرگذار با سایه های پاستلی برای چشم های الهام گرفته از بهار است که مکمل هر کتانی است.

  • گرز نور زیبایی Glowgasm Charlotte Tilbury : حتی قبل از اینکه قدم به جزیره بگذارید، آن درخشش پوست استوایی را دریافت کنید! این هایبرید هایلایتر-رژگونه با فوکوس ملایم پوستی را تقویت می کند. این یک درخشش ساعت طلایی فوری در تمام اوقات روز است.

  • خط چشم ژل مکانیکی 1.5 میلی متری ساعت شنی : همراه با بسته بندی دیگر منگنه های ضدآب خود، یک خط چشم ژله ای بسیار دقیق و با دوام طولانی به همراه داشته باشید. این مداد مکانیکی باریک به شما این امکان را می‌دهد که بال‌های تیز و تمیز و خطوط محکم را به راحتی ایجاد کنید. با خیال راحت ابتدا از قایق تفریحی شیرجه بزنید و بدانید که لاین شما تکان نمی خورد.

  • پاک کننده آرایش چشم و لب دانسا میریکز بیوتی: از آنجایی که در این سفر روتین زیبایی خود را ضد آب می کنید، مطمئن شوید که یک پاک کننده آرایش قوی دارید. این یکی به طور خاص برای پاک کردن آرایش طولانی مدت یا ضد آب فرموله شده است و برای پوست حساس سازگار است.

  • اسپری ضد رطوبت R+Co مهتاب فرود : یک یا دو اسپری از این اسپری موخوره را تا 24 ساعت حفظ می کند. اسپری ضد رطوبت R+Co که با ویتامین E حالت دهنده عمیق، روغن بوریتی آرام بخش وز و موخوره و ترکیب پلیمری القا کننده درخشندگی تزریق می شود، برای کار در سخت ترین رطوبت طراحی شده است. بعد از استایل کردن برای نگه داشتن انعطاف پذیر با روکش ساتن استفاده کنید.

در ابتدا در 28 مارس 2019 منتشر شد، آخرین به روز رسانی در 7 مارس 2024.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست