بدون دیدگاه

توزیع بسته های غذایی اهدایی ایران بین جوانان معترض فلسطینی در قدس

بسته های غذایی و نوشیدنی که بین دهها هزار معترض توزیع شده اند حاوی عکس و تصویری از مسجد الاقصی و یک جمله از رهبر عالی ایران است.

یک روزنامه اسراییلی به نقل از منابع امنیتی فلسطینی مدعی کمک جمهوری اسلامی ایران به بالا گرفتن اعتراضات ضد اسراییلی درباره موضوع ترتیبات امنیتی مسجد الاقصی در شهر قدس شد.

به گزارش عصر ایران وب سایت روزنامه” اسراییل هایوم” (اسرائیل امروز) در گزارشی به نقل از یک منبع امنیتی دولت فلسطین نوشت: در هفته های گذشته بسته های غذایی بین دهها هزار معترض جوان فلسطینی در مسجد الاقصی توزیع شده که منشا آن از جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بنابر این گزارش، بسته های غذایی و نوشیدنی که بین دهها هزار معترض توزیع شده اند حاوی عکس و تصویری از مسجد الاقصی و یک جمله از رهبر عالی ایران با این مضمون است: ” با کمک الله فلسطین آزاد خواهد شد. قدس از آن ماست.”

این منبع امنیتی فلسطینی مدعی شده است: با تصاویر و شعارهای روی بسته غذایی مشخص است که منشا این کمک ها از کجاست.

همچنین بر اساس این گزارش منابع امنیتی فلسطینی مدعی شده اند ایران میلیون ها “شِیکِل” (واحد پول اسراییل) را بین خانواده های فلسطینی معترض توزیع کرده است.

منبع فلسطینی مدعی شده: این روش جدید ایران برای نفوذ در امور اسراییل و نیز نفوذ در قلب مردم عرب ساکن شهر قدس است؛ مردمی که معتقدند تحت حاکمیت فلسطین هستند.

قبل از این هم خبرگزاری فارس در ایران از “توزیع بسته های غذایی توسط جوانان ایرانی در بین مردمی که در دو هفته گذشته برای دفاع از قبله اول مسلمانان در مقابل مسجدالاقصی متحصن شده بودندخبر داده بود.

مطب پیشنهادی :
تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی

خبرگزاری فارس نوشته بود: این بسته‌های غذایی با کمک‌های مردمی جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و جوانان مرکز “عدالت برای صلح” تهیه و به نشانه ی همبستگی با “مدافعان حرم الاقصی” که علیرغم سیطره‌ی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در دو هفته ی گذشته در مقابل دروازه های ورودی مسجدالاقصی تحصن کرده بودند، در مقابل “باب الاسباط” شهر قدس توزیع شد.”

تصویر منتشر شده از سوی روزنامه “اسرائیل امروز” درباره توزیع بسته های غذایی در میان جوانان معترض فلسطینی در شهر قدس با نوشته هایی از مقام معظم رهبری

 

 

عصر ایران

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست