1 دیدگاه

دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب

یوتیوب پر باز بیننده ترین سایت در جهان است که افراد در آن ویدئو راجع به هر محتوایی بارگذاری می کنند اما در سال 2005 یوتیوب در ایران فیلتر شد و کاربران ایرانی به فیلتر شکن نیاز دارند. مهمترین قسمت دانلود از یوتیوب است که راهکارهای خاص خود را دارد. جالب است که بدانید یوتیوب به ازای هر بازدید ویدئو مبلغی پرداخت می کند به همین دلیل بسیار محبوب است و بیشتر مردم از آن کسب درآمد می کنند.

دانلود ویدئو
دانلود ویدئو

راهکارهای دانلود ویدئو

 

Qdownloader.net یکی از سایت‌هایی است که به دانلود فیلم کمک می کند. با استفاده از این سایت می‌توانید ویدئوهای دلخواهتان را با حجم‌های مختلف از یوتیوب دانلود کنید.

ویدئو پلیر VLC را که می‌شناسید؟ همان که آیکون زشت نارنجی شبیه مخروط‌های ایمنی کنار خیابان را دارد. با استفاده از این نرم‌افزار هم می‌توانید بیشتر فرمت‌های ویدئو ویدئو تماشا کنید و هم ویدئوهای دلخواهتان را با استفاده از روشی که خواهم گفت، از یوتیوب دانلود کنید. VLC هم روی ویندوز و هم روی مک قابل نصب است. فقط اگر از سیستم عامل مک استفاده می‌کنید مطمئن شوید که نسخۀ Mac OS X 10.7 یا جدیدتر باشد.

اگر هنوز از تلگرام استفاده می‌کنید و به آن دسترسی دارید، با استفاده از ربات تلگرامی utubebot می‌توانید از یوتیوب فیلم دانلود کنید. بات ها را با @ و بدون فاصله نوشته و روی آن کلیک کنید تا بات فعال شود.

مطب پیشنهادی :
آهنگ جدید گرشا رضایی با نام طبیب
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست