انواع پاستا(پارت دوم)

انواع پاستا(پارت دوم)

به بخش دوم از آشنایی انواع پاستا(پارت دوم) خوش آمدید. در بخش قبل چندین نوع پاستا را معرفی کردیم امروز به ادامه معرفی ها می پردازیم.

انواع پاستا(پارت دوم)
انواع پاستا(پارت دوم)

اسپاگتی

استوانه ای آن مانند بوکاتینی است. با این حال ، ضخامت آن جایی در وسط قرار می گیرد. کاملاً به اندازه رشته نازک نیست ، اما نازک تر از بوکاتینی است. کوفته همیشه یک ترکیب کلاسیک با اسپاگتی است است.

اسپاگتی
اسپاگتی
پاپاردل
اگر فکر می کنید ماکارونی طولانی نمی تواند وسعت بیشتری از فتوسین داشته باشد ، دوباره فکر کنید. ماکارونی پاپاردل حتی در سس های غنی و مبتنی بر گوشت لذیذتر است. به عنوان مثال ، بیشتر در راگو یا بولونزی استفاده می شود ، اما برای غذاهای دریایی نیز عالی است.
پاپاردل
پاپاردل

کاواتاپی

از این پاستا توخالی و به شکل مارپیچ به عنوان ماکارونی آرنج مضاعف نیز یاد می شود. پیچ و تابهای متعدد سطح زیادی را برای پوشاندن سس و به دام انداختن آن در داخل فراهم می کند ، به علاوه طول اضافی جویدن بیشتری را به همراه دارد. بله این پاستا با پنیر عالی می شود.

کاواتاپی
کاواتاپی

فوزیلی

این پاستا به شکل مارپیچ دارای شیارها و شکاف های زیادی برای گرفتن سس و سس های اضافی است. به اندازه کافی محکم است که می توانید با یک سس غلیظ مانند مارینارا یا سس گوشت میل کنید. اما معمولاً در سالاد ماکارونی نیز استفاده می شود.

فوزیلی
فوزیلی
فارفال (ماکارونی پروانه ای)
عجیب به نظر می رسد ، اما این همان ماکارونی پاپیون خودمان است. آن را در انواع ماکارونی های خامه ای و همچنین سالادهای ماکارونی دیده اید. ماکارونی پروانه ای بیشتر در سالاد ماکارونی و یا مخلوط در خامه کارایی دارد البته سلیقه ای می باشد شما می توانید آن را مانند ماکارونی های دیگر با سس گوشت تهیه کنید و میل کنید.
فارفال (پروانه ای)
فارفال (پروانه)
مطب پیشنهادی :
مواد غذایی ضد سرطان برای استفاده در سالاد ها
محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست