بدون دیدگاه

خلاقیت و نوآوری برای داشتن یک رابطه زناشویی خوب

خلاقیت و نوآوری برای داشتن یک رابطه زناشویی خوب

خلاقیت و نوآوری برای داشتن یک رابطه زناشویی خوب

مجله اینترنتی زرآلو جایی برای تمام پارسی زبانان

همسر شما از بودن در کنار زنی که احساس پیری یا خستگی مفرط کند خرسند نیست و رضایت ندارد آنچه به شما در تغییر  رویه زندگی کمک می کند دانستن سه نکته مهم است:

  • قدرت خلاقیت و رویا پردازی
  • حساسیت نسبت به خواسته ها و نیازهای روحی شوهرتان
  • جرأت و جسارت تجربه فرصت ها و روشهای جدید در زندگی
خلاقیت و نوآوری برای داشتن یک رابطه زناشویی خوب
خلاقیت و نوآوری برای داشتن یک رابطه زناشویی خوب

هر روز آغاز جدیدی در زندگی است. بیشتر ما برای رسیدن به این روزها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم که از آنها استفاده کنیم.

فرصت ها برای رشد ،موقعیت هایی برای آموختن و غنیمت شمردن فرصت ها .

تغییر کردن خود زندگی است آنکه تغییر نمی کند مرده است چون با تغییر است که رشد می کنیم.

در حقیقت انسان کامل چه مادی و چه معنوی از اینکه تغییر کند و هر روز پدیده ها و افکار نو و تازه را تجربه نماید احساس آرامش می کند .

هنگامی که احساس میکنیم زندگی برایمان یکنواخت و خسته کننده شده اعجاب و افسون تغییر یافتن و رشد کردن از زندگی خارج شده است اگر به دام کسالت افتاده ایم یا زندگی برای من بی روح شده باید از مقاومت در برابر فرصت های تازه و تغییرات اساسی در زندگی دست برداریم.

خلاقیت و نوآوری در روابط زناشویی

هر مردی نیاز دارد در خانه اش کمی هیجان و نوآوری را ببینند وقتی شما( خانم ها) شب های متوالی لباس یکسانی میپوشید او را خسته می کنید لباسی که ماه های متوالی  می پوشید تاثیر خود را از دست میدهد

حال که همسرتان از لباس خواب هر روز شما خسته شده است چرا هر چند روز یکبار از لباس های رنگارنگی که اتفاقاً ارزان هم هستند استفاده نمیکنید .

مطب پیشنهادی :
جملات کوتاه ولی بسیار ارزشمند ،آقایان و خانم ها حتما حتما بخوانید

خیلی از آقایان با دیدن همسرشان که با لباس های رنگارنگ و نازک به استقبالشان آمده‌اند شادمان و سرحال می شوند و چه بسا در یک نگاه خستگی از تن شان زدوده می شود.

شوهران لباس های نو و رنگارنگ را خیلی دوست دارند .این چند سود جنبی هم دارد:

  • وقتی شوهر خانم خود را در لباس نو و جذاب  می‌بیند می فهمد که به نیازهای او توجه دارید و به او اهمیت می‌دهید
  • خودش این آمادگی را پیدا می کند که برای شما و نیازهای شما اهمیت باید شود و به آنها توجه کند. زنی که لباس های رنگارنگ و تازه می پوشد شوهرش را نیز برای توجه به خود را آماده میکند و وقتی چشم مرد به زن می افتد مرد از احساسات درونی همسرش آگاه خواهد شد
  • وقتی برای او لباس میپوشید خودتان نیز شاد و سرحال می شوید و احساس نشاط می کنید وقتی مانند یک کودک رفتار کنید راحت تر خواهید توانست سد هایی را که برای ارتباط جنسی در پیش رو رو دارید از پیش رو بردارد

عاقبت اینکه اگر او بداند ممکن است شما شبی از شبها تعجب او را با پوششی زیبا و مهیج برانگیزیدبدون اطلاع شما دوست یا فردی غریبه را با خود به خانه نخواهد آورد

بعضی از زنان به اصل ” لباس پوشیدن برای همسرشان”  اصلا توجه نمیکنند و ادعا می کنند “خیلی مزخرف است من و شوهرم بچه که نیستیم ما دیگر بزرگ شده ایم”

شخصی لیست شش گانه ای را تهیه کرد و آن را به همسرش داد و گفت در بدو ورودش به خانه دوست دارد با این شش چیز روبرو شود

  • محیط خانه صمیمی باشد.
  • لباس نازک و رنگارنگ بپوش.
  • ۲۰ دقیقه به من فرصت بده تا خستگی کار روزانه را از تنم بیرون کنم.
  • لباس نازک و رنگارنگ بپوش لباس  نازک و رنگارنگ بپوش.
  • قبل از یک ساعت غذا را  آماده کن.
  • لباس نازک و رنگارنگ بپوش.

بعضی از خانمها حتی از فکر خریدن لباس خواب خجالت می‌کشند ولی با تمام اینها اگر لباس های رنگارنگ بخرند و بپوشند متوجه خواهند شد وقتی شوهرشان آنها را دید نتیجه اش کاملا دور از انتظار خواهد بود ،و به احتمال بسیار بالا  غافلگیر خواهند شد .

مطب پیشنهادی :
خرید روغن ماساژ اصل و با کیفیت عالی

روانشناسی در کتابش اینطور آورده است که زن میانسالی در کلاس هایم شرکت می‌کرد و با این عقیده من زیاد موافق نبود پس از مدتی در کلاس ظاهر شد و چون نگران سلامت شوهرش بودم با اوبه صحبت  نشستم. او خندان و شاد به من گفت این هفته بهترین تعطیلات هم را سپری کردم.

ایشان می‌گفت زن نابینایی در کلاس هایم شرکت می‌کرد همسر او نیز نابینا بود ولی دو بچه آنها از بینایی کامل برخوردار بودند یک روز او تصمیم گرفته بود که آنچه در کلاس آموخته است در خانه اجرا کند وقتی او لباس های رنگارنگ و  ناز کش را پوشید بچه هایش به اتاقش آمدند آنها متوجه شدند که مادرشان زیباترین لباس هایش را برای همسرش پوشیده است به همین دلیل دوان دوان به سمت اتاق پدرشان رفتند و با صدای بلند گفتند پدر پدر بیا به مامان دست بزن و او را لمس کند

خلاقیت و نوآوری برای داشتن یک رابطه زناشویی خوب

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست