بدون دیدگاه

«نمایش دیرهنگام با استفان کولبر» به پخش زنده از شیکاگو برای DNC

استیون کولبر در حال اجرای «نمایش دیرهنگام» در جاده است.

این برنامه اواخر شب به طور زنده از سالن تئاتر شیکاگو در طول کنوانسیون ملی دموکرات امسال که در شیکاگو برگزار می شود، از 19 تا 22 اوت از شبکه تلویزیونی CBS پخش می شود. “The Late Show With Stephen Colbert” همچنین برای پخش زنده و بر اساس تقاضا در Paramount+ در دسترس خواهد بود.

کولبر این خبر را در قسمت چهارشنبه شب “The Late Show” اعلام کرد.

کولبر گفت: “من به مدت 11 سال در شیکاگو زندگی کردم، و این جایگاه ویژه ای در قلب من دارد – و نه به خاطر تمام سوسیس های لهستانی که در آئورت من وجود دارد.” «شیکاگو جایی است که من دندان هایم را برای اجرا در شهر دوم بریدم، و همچنین جایی است که این پسر کارولینای جنوبی در زمستان تحصیل کرد. آیا می‌دانستید که اشک‌ها می‌توانند یخ بزنند؟»

کولبر در بیانیه ای گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که از تالار زیبا پخش می کنم. من کارم را در شیکاگو شروع کردم، ببینیم می‌توانم آن را در آنجا به پایان برسانم.»

در طول کنوانسیون ملی جمهوری خواهان که در میلواکی ایالت ویس برگزار می شود، «نمایش دیرهنگام با استفان کولبرت» از 15 تا 18 ژوئیه به طور زنده از تئاتر اد سالیوان در شهر نیویورک پخش می شود. مهمانان هر دو هفته در طول DNC و RNC در تاریخ بعدی اعلام خواهند شد.

“The Late Show” در سال های انتخاباتی قبلی، از جمله در سال های 2016 و 2020، به طور زنده در طول کنوانسیون های سیاسی پخش شده است. برنامه گفتگوی آخر شب محصول شرکت The Late Show, Inc. و استودیو CBS است و توسط Colbert، Tom تهیه شده است. پرسل و جان استوارت

مطب پیشنهادی :
ظاهر و لهجه تاجیکی مهناز افشار در فیلم «معلم»




Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست