بدون دیدگاه

هنر چاپ دستی روز سنت پاتریک با الگوهای قابل چاپ

Notice: Function wp_get_loading_optimization_attributes was called incorrectly. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 6.3.0 اضافه شده است) in /home/kalacito/domains/zardalooo.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

هنر چاپ دستی روز سنت پاتریکهنر چاپ دستی روز سنت پاتریک

ما را دنبال در اینستاگرام برای ایده های سرگرم کننده بیشتر برای بچه ها!

با استفاده از این سایت، شما با ما موافقت می کنید شرایط استفاده. این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. ما را بخوانید سیاست افشای به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

من را بررسی کنید Plaeful قابل چاپ برای بازی و یادگیری بچه ها

با روز سنت پاتریک در آینده، ما تصمیم گرفتیم برخی از موارد آسان را امتحان کنیم کاردستی های چاپ دستی برای وارد شدن به روح اگر متوجه نشده اید که ما دوست داریم کاردستی های چاپ دستی در اینجا و آنها را در طول سال برای هر تعطیلات مهم انجام دهید! برای روز سنت پاتریک، ما یک اثر ساده رنگین کمانی درست کردیم که به نظر می رسد در یک گلدان طلا فرو می رود، یک کار زیبا. لپرکان با ریش دست نارنجی و الف شبدر با یک اثر کوچک درست در وسط. این واقعا زیباترین شبدر در پچ است!

این هنر چاپ دستی جشن، راهی شیرین برای گذراندن بعدازظهر و راهی زیبا برای تزئین خانه برای روز سنت پاتریک شد. به‌علاوه، ما این دست‌چاپ‌های کوچک لپرکان را خواهیم داشت که به گذشته نگاه کنیم، که همیشه یک امتیاز است. اگر به دنبال یک فعالیت آرام با بچه ها هستید، ممکن است این یک سرگرمی برای امتحان کردن باشد. مطمئن شوید که قابل چاپ ما را بگیرید الگوهای روز سنت پاتریک تا این کاردستی آسان شود

الگوهای هنری چاپ دستی روز سنت پاتریک را دریافت کنید

هنر چاپ دستی روز سنت پاتریکهنر چاپ دستی روز سنت پاتریک

هنر چاپ دستی روز سنت پاتریکهنر چاپ دستی روز سنت پاتریک

چاپ دستی شبدریچاپ دستی شبدری

اثر دست لپرکاناثر دست لپرکان

گلدان چاپ دستی طلاگلدان چاپ دستی طلا

گلدان طلا با اثر دست رنگین کمان

جادوی رنگین کمانی که به یک گلدان طلا منتهی می شود، داستانی به قدمت زمان است و ثبت آن از طریق هنر همیشه برای بچه ها جادویی است! آن‌ها دوست دارند دست‌های خود را به رنگ‌های رنگین کمان نقاشی کنند تا اثری از رنگین کمان دلربا روی گلدان طلا ایجاد کنند!

مطب پیشنهادی :
آموزش ویدئویی ساخت گل پارچه ایی زیبا و خلاقانه برای تزیین کاردستی

Leprechaun با اثر دست ریش نارنجی

Leprechaun ها، پری های بدجنس فولکلور ایرلندی هستند و گرفتن آنها همیشه سرگرم کننده است! برای این کار، دست را سبز رنگ کردیم تا شبیه ریش نمادین لپرکان باشد. می توانید یک دماغه کاغذی در انتها اضافه کنید که آن را بیشتر شبیه یک گنوم جذامی می کند که به نظر من شایان ستایش است!

اثر دست شبدری

شبدر، مشهورترین نماد ایرلند، بنابراین ما مجبور شدیم آن را درج کنیم! به سادگی دست کودک را با رنگی متضاد با شبدر رنگ کنید. من یک رنگ روشن مانند سبز روشن یا سفید را توصیه می کنم. شما همیشه بچه های خود را به عنوان بامزه ترین شبدر در پچ به یاد خواهید آورد!

الگوهای هنری چاپ دستی روز سنت پاتریک را دریافت کنید

هنر چاپ دستی روز سنت پاتریکهنر چاپ دستی روز سنت پاتریک

هنر چاپ دستی روز سنت پاتریک – مواد

  • قالب های قابل چاپ ما
  • رنگ های غیر سمی قابل شستشو مانند تمپرا یا اکریلیک
  • برس فوم
  • اختیاری (کاغذ ساختمانی برای بینی لپرکان و چسب)
  • چاپگر
  • کاغذ چاپگر مقوایی یا آبرنگ (عاشق این است که چگونه این کاغذ ضخیم رنگ را جذب می کند!)

هنر چاپ دستی گلدان طلاهنر چاپ دستی گلدان طلا

چگونه کاردستی اثر دستی روز سنت پاتریک درست کنیم

1. قالب ها را پرینت بگیرید. توصیه می کنم برای جذب بهتر رنگ، از کاغذ چاپگر مقوایی یا آبرنگ استفاده کنید.

2. با استفاده از رنگ غیر سمی یا رنگ قابل شستشو مانند تمپرا یا اکریلیک، دست خود را به رنگ مشخص شده در طرح های نمونه رنگ کنید. من توصیه می کنم از یک برس فوم استفاده کنید که نرم است و موهای زائد را به جا نمی گذارد. می توانید از پدهای جوهر قابل شستشو نیز استفاده کنید.

مطب پیشنهادی :
آموزش ویدئویی ساختن تل مو بسیار زیبا

3. دست خود را روی شکل مورد نظر در هر طرح مهر بزنید.

4. برای Leprechaun، بینی را از کاغذ رنگی ببرید و روی ریش بچسبانید!

نکات هنری چاپ دستی:

  • فضای کاری خود را آماده کنید: تمام مواد خود را آماده کنید و منطقه کاردستی خود را برای مدیریت آشفتگی اجتناب ناپذیر بپوشانید.
  • نواقص را در آغوش بگیرید: هر اثر دستی منحصر به فرد خواهد بود و شخصیت و جذابیت را به اثر هنری اضافه می کند.
  • مهر خاطرات: لمینیت یا قاب بندی قطعات تمام شده را در نظر بگیرید تا آنها را برای سال های آینده حفظ کنید.

هنر چاپ دستی گلدان طلا هنر چاپ دستی گلدان طلا

هنر چاپ دستی لپرکانهنر چاپ دستی لپرکان

هنر چاپ دستی شبدریهنر چاپ دستی شبدری

هنر چاپ دستی برای روز سنت پاتریک نه تنها تعطیلات را جشن می گیرد، بلکه یک یادگاری ماندگار ایجاد می کند که شما آن را گرامی خواهید داشت. این یک راه فوق العاده برای ترکیب برخی از صنایع دستی با ساخت حافظه است! بنابراین، رنگ های خود را بردارید و اجازه دهید جذاب های کوچکتان دست و قلب شما را در ساخت این هنر شایان ستایش راهنمایی کنند!


اگنس هسو مادر سه فرزند است و بیش از 10 سال است که الهام بخش والدین و بچه ها برای خلاقیت با فعالیت های آسان و دستور العمل های خانوادگی بوده است. او عشق خود را به بازی های خلاقانه و غذای بچه ها با دنبال کنندگان +2 میلی متری خود به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد. تعهد اگنس به یادگیری بازیگوش و مهربانی نه تنها باعث جمع آوری سرمایه برای امور خیریه شده است، بلکه ویژگی هایی را در نشریات معتبر سراسری به دست آورده است.

مطب پیشنهادی :
آیده های جالب ساخت گلدان های زیبا با بطری های پلاستیکی





Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست