بدون دیدگاه

با بنیانگذاران Pure Culture Beauty آشنا شوید: ویکتور کازاله و جوی چن

چه اتفاقی می افتد وقتی دو پیشکسوت صنعت زیبایی با چندین دهه تجربه دور هم جمع شوند؟ در مورد ویکتور کازاله و جوی چن، Pure Culture Beauty متولد شد.

عکس: Victor Casale, Pure Culture Beauty

ویکتور کازال، یکی از بنیانگذاران و دانشمند ارشد Pure Culture Beauty، بیش از 30 سال است که در سطح بین المللی به عنوان یک شیمیدان زیبایی برجسته شناخته شده است. از فرمول‌بندی محصولات اصلی MAC Cosmetics (که بسیاری از آنها هنوز هم فروخته می‌شوند!) تا راه‌اندازی Cover FX، رزومه زیبایی او به همان اندازه چشمگیر است.

جوی چن، یکی از بنیانگذاران، متخصص زیبایی تمیز است که دو دهه گذشته را صرف حمایت از مواد پاک بدون کاهش عملکرد کرده است.

کبریت ساخته شده در بهشت ​​زیبایی. در حالی که این جفت شدن تعجب آور نیست، ما باید می فهمیدیم: چرا استعدادهای آنها را روی زیبایی سفارشی متمرکز می کنند؟ چرا حالا؟

به گفته چن، از هر چهار نفر سه نفر از محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنند که برای پوست آنها مناسب نیست. چن می‌گوید: «ما از بسیاری جهات، از جمله پوستمان، منحصربه‌فرد هستیم، با این حال، صنعت تلاش می‌کند تا یک محصول را برای ارضای این تنوع به خاطر کارآیی بفروشد. “ما تصمیم گرفتیم که بهتر است با شرایط پوستی و سبک زندگی منحصر به فرد هر فرد شروع کنیم، سپس محصولات را برای آنها شخصی سازی کنیم.”

عکس: جوی چن، زیبایی فرهنگ ناب

به همین دلیل است که این برند یک مسابقه را با آنها جفت می کند کیت تست پوست در خانه که وضعیت پوست شما را اندازه گیری می کند.

این کیت ها شامل دو آزمایش است: اندازه گیری pH پوست شما (سلامت سد پوست شما) و اندازه گیری میزان تولید چربی پوست از پوست شما (نوع پوست شما). شما نتایج را در حساب Pure Culture Beauty خود وارد می‌کنید. سپس اطلاعات تست پوست را با سطوح آلودگی و جوش‌ها، حساسیت پوست، خواسته‌های هدف پوست و ترجیحات عطر ترکیب می‌کنیم. شما فرمول‌های شخصی‌سازی شده‌ای دریافت می‌کنید که تضمین شده روی پوست شما کار می‌کنند.

مطب پیشنهادی :
چگونه خط اخم را از بین ببریم ؟ روش های ساده و ارزان برای از بین بردن خط اخم

فرمول های سفارشی نیز به کاهش ضایعات کمک می کند. چن توضیح داد: «در حال حاضر، مردم از آزمون و خطا برای یافتن مراقبت از پوست استفاده می‌کنند که برای آن‌ها مفید است و باعث ایجاد ضایعات، هزینه‌های غیرضروری و آسیب‌های محیطی می‌شود. “ما معتقدیم که مدل شخصی سازی شده Pure Culture Beauty می تواند حدس و گمان را از مراقبت از پوست دور کند.”

Pure Culture Beauty نه تنها فرمول‌های سفارشی را برای انواع پوست و نگرانی‌های مختلف ایجاد می‌کند، بلکه آنها را با یک استاندارد مواد تشکیل دهنده جاه‌طلبانه «تمیز بدون مصالحه» ایجاد می‌کند و از فهرست گسترده‌تری از مواد ممنوعه نسبت به اکثر مقررات موجود استفاده می‌کند.

استاندارد تمیز ما بر اساس چهار معیار است. چن به ما گفت که باید ایمن، طبیعی باشد (منشا از عصاره طبیعی است)، از نظر اخلاقی (شرایط کار و دستمزد منصفانه) و پایدار باشد (همه مواد باید تجزیه پذیر باشند و به کارآمدترین روش ممکن پردازش شوند). و از آنجایی که پوست ما در طول زمان به دلیل عوامل خارجی مانند آب و هوا، سن و محیط تغییر می کند، “محصولات سفارشی قرار است بدون هیچ گونه ترکیب متضادی که می تواند به پوست شما آسیب برساند، با هم کار کنند.”

یک چیز کمتر برای فکر کردن؟ بله لطفا.

«علاوه بر این، دست ویکتور هر یک از مواد را انتخاب می کند چن توضیح می دهد که در فرمول های سفارشی ما استفاده می شود. «این بسیار نادر است که هر برندی تا این حد در ایجاد فرمول دخالت داشته باشد. باورنکردنی است که فردی مانند ویکتور انتخاب شود.”

مطب پیشنهادی :
روغن خراطین 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان

بعدی برای Pure Culture Beauty چیست؟ Pure Culture Beauty انتظار دارد شاهد گسترش شخصی‌سازی از مراقبت از پوست به مراقبت از بدن و لوازم آرایشی باشد و امیدوار است که به پیشرفت آزمایش‌های میکروبیوم ادامه دهد. چن می گوید: «این تنها آغاز است.

آیا آماده هستید تا مراقبت از پوست سفارشی را امتحان کنید؟ Beautylish پاک کننده، سرم و کیت مرطوب کننده سفارشی Pure Culture Beauty را توصیه می کند.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست