سایت ترب (فخقخذ)

سایت ترب (فخقخذ) یکی دیگر از وب سایت های پر بازدید در ایران است . این وب سایت همانند دیجی کالا عمل نموده و یک پلتفرم برای ارائه کالا میباشد . هر وب سایت یا فروشگاهی که بخواهد با سایت ترب (فخقخذ) کار کند میبایستی اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشد و میتواند کالا های خود را درون این وب سایت قرار دهد .

سایت ترب (فخقخذ)
سایت ترب (فخقخذ)

 

معرفی و تاریخچه

موتور جستجوی خرید ترب از سال ۱۳۹۳ شمسی با هدف ارائه و مقایسه شفاف قیمت‌ها توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف راه‌اندازی شد. سال ۱۳۹۵ شرکت فن‌گستران پیشرو بازار (مسئولیت محدود) برای اداره‌ی کارهای این سرویس ثبت شد و در حال حاضر همه‌ی حقوق این سرویس متعلق به شرکت «فن‌گستران پیشرو بازار» است. مهم‌ترین فعالیت این شرکت توسعه‌ی موتور جستجوی خرید ترب است. این موتور جستجوی بالغ بر میلیون‌ها محصول از ۱۵۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی ایرانی را جمع‌اوری کرده است تا به کاربران کمک کند در کمترین زمان بهترین قیمت را بین فروشگاه‌های مختلف پیدا کنند. همچنین به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کمک می‌کند تا بدون نیاز به دانش فنی بتوانند به گستره‌ی بزرگی از کاربران اینترنتی دسترسی پیدا کنند.

سایت ترب (فخقخذ) یک موتور جستجوی کالا میباشد و تفاوتش با گوگل این است که اول باید درون این وب سایت کالا درج شود .

اما این فضا چه سودی برای سایت ترب (فخقخذ) دارد ؟

بله اینجا متوجه میشویم که این وب سایت از هر کلیکی که روی محصولات میشود و ارجاع به وب سایت فروشنده میدهد هزینه دریافت میکند . به طور کلی با نوعی تبلیغات کلیکی روبرو هستیم که درون وب سایتی هست .

مطب پیشنهادی :
سال آینده به‌شدت با کمبود معلم مواجهیم

ما در این مقاله از وب سایت زردالو در نظر داریم که به تحلیل و نظر سنجی در مورد سایت ترب بپردازیم . این مقاله با توجه به نظرات کاربران آپدیت میشود . در انتها از کاربران خواشمندیم که نظرات خود را در مورد سایت ترب به اشتراک بگذارند تا بیشتر با وب سایت ترب آشنا شویم .

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست