بدون دیدگاه

با Pretti5 آشنا شوید – یک نام تجاری الهام گرفته از TCM با الهام از مبارزات پوستی شخصی بنیانگذار دوروتی چاو

دوروتی چاو موسس Pretti5

دوروتی چاو، بنیانگذار Pretti5، در حالی که در هنگ کنگ شلوغ و شلوغ زندگی می کرد و کار می کرد، با رو به رشد حرفه تجاری اش، پوست خود را در حال شکست دید. او در یک شهر شلوغ و کلان شهر رشد کرد، اما پوست او دقیقا برعکس عمل کرد. عوامل سبک زندگی مانند استرس، رطوبت، کیفیت بد هوا و مسافرت‌های مکرر باعث می‌شوند پوست او نشانه‌هایی از استرس و تحریک را نشان دهد – مانند خشکی، حساسیت، و بافت ناهموار. همانطور که او محصول به محصول را آزمایش می کرد، نه تنها نتایج مطلوب را ارائه نکردند، بلکه مشکلات پوستی او را نیز تشدید کردند. در نهایت، به عنوان آخرین راه، او تصمیم گرفت به یک پزشک طب سنتی چینی (TCM) مراجعه کند. او نمی دانست که این دیدار نه تنها پوست او را متحول می کند، بلکه حرفه او را نیز متحول می کند.

TCM معمولاً در فرهنگ شرقی برای پیشگیری، بازیابی و التیام کلی مشکلاتی که بر بدن، ذهن و روح تأثیر می‌گذارند استفاده می‌شود. پس از چند ویزیت، چاو دید که داروهای گیاهی پوست ناشی از استرس او را تسکین می‌دهد، اما نمی‌توانست این واقعیت را نادیده بگیرد که این ملاقات‌های وقت‌گیر پزشک برای برنامه‌های پرمشغله او مفید نبود. در آن زمان بود که ایده Pretti5 متولد شد – چاو فرمول‌های مراقبت از پوست تزریق شده با TCM را راهی برای آوردن این داروهای گیاهی قدیمی به خانه و روال خود دید.

Chau با هدف ایجاد بهترین محلول تزریق شده با TCM در بازار، شروع به کاوش در آزمایشگاه های تولید کرد. او به سرتاسر جهان سفر کرد – از آزمایشگاه‌های اروپا، ایالات متحده و آسیا دیدن کرد – به امید یافتن بهترین فناوری‌های مکمل برای ترکیب روش TCM 2000 ساله با ابعاد مدرن و نوآورانه، و سرانجام در یک آزمایشگاه سطح بالا در ژاپن مستقر شد. .

مطب پیشنهادی :
عکس هایی از مدل تاج عروس مطابق مد روز

چاو تاکید می کند: “رویای من این است که بهترین های دنیا را گرد هم بیاورم.” “مبارزه شخصی من با پوست حساس تا حد زیادی الهام بخش طراحی خط اول محصولات Pretti5 بود.”

هدف اصلی تمام درمان‌های طب سنتی چینی تنظیم عملکردهای انرژی کل بدن و حفظ هماهنگی آن است. داروهای گیاهی چینی برای حفظ تعادل انرژی “چی” فرد استفاده می شود. این منجر به ایجاد Pretti5 شد که نام آن از “prettify” گرفته شده و به پنج عنصر کلیدی TCM – زمین، آتش، آب، فلز و باد اشاره دارد.

انتخاب دقیق این برند از مواد طبیعی منجر به طیف وسیعی از مراقبت های پوستی موثر و ملایم برای انواع پوست شده است. (فقط نگاهی به واژه نامه گسترده مواد تشکیل دهنده Pretti5 بیندازید تا متوجه کار انجام شده در این راه حل های مراقبت از پوست شوید!)

با ترکیب TCM، آداپتوژن‌های شرقی و علم غربی ببینید وقتی شرق با غرب ملاقات می‌کند چه اتفاقی می‌افتد. فرمول های طبیعی و الهام گرفته شده از گیاه Pretti5 را که اکنون در Beautylish موجود است، بررسی کنید.

تصاویر با حسن نیت ارائه شده از Pretti5.


Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست