1 دیدگاه

برخورد با محسن افشانی هم تبعات دارد!

برخورد با محسن افشانی هم تبعات دارد!

برخورد با محسن افشانی هم تبعات دارد!

احسان شاه‌قاسمی استادیار دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تهران درباره قدرت سلبریتی‌ها در داخل و خارج از کشور نوشت: از برخی لحاظ وضع در غرب بهتر است. ببینید، تقریبا تمام سلبریتی‌ها آنجا علیه ترامپ بودند ولی مردم آمریکا به او رای دادند. قدرتی که سلبریتی‌ها در ایران دارند جای دیگری وجود ندارد. شما در کشوری زندگی می‌کنید که در سریال‌هایش مثلث عشقی ممنوع است. اینها در این فضا قدرت دارند و جولان می‌دهند. با همه این ممنوعیت‌ها اینها خیلی قدرتمندتر از سلبریتی‌های آمریکایی هستند. مثلا در زلزله سر پل ذهاب خیلی از سلبریتی‌ها تخلف کردند. من چند پست خودم علیه یکی از همین چهره‌ها گذاشتم. وام مردم را گرفته برایشان خانه ساخته، تقریبا پولی از خودش خرج نکرده. گذشته از این خانه‌ها را بد ساخته. از او می‌پرسند چرا؟ می گوید به خاطر اینکه بقیه ناراحت نشوند! آنهایی هم که نتوانستند وام بگیرند، برایشان خانه نساخته. الان می‌گوییم بیلان کار بده، گزارش داده که مثلا ۱۰۰۰تا پوشک بزرگسالان توزیع کردم. حالا شما بروید پیدا کنید اینها کجا توزیع شده.


این استاد دانشگاه در ادامه این یادداشت نوشت: یکی مثل تتلو به خاطر مشکلاتی که در کودکی داشته، کمبودهای شخصیتی و عدم تعادل روانی دارد، حالا هم که رفته خارج از کشور این قدرت را دارد که یک عده جوان جمع شوند جلوی مجلس و اعتراض کنند تتلو باید به کشور برگردد. قدرت اینها را دست کم نگیرید. باز هم می گویم اگر برخورد با محسن افشانی سخت نیست، برای این است که دیگر خیلی هوادار ندارد ولی مطمئن باشید همین برخورد با افشانی هم برای قوه قضاییه تبعات دارد.

مطب پیشنهادی :
شوخی سحر قریشی با سبیل بهنام بانی + عکس


شاه‌قاسمی ادامه داد: یکی از نکات مهم درباره فرهنگ شهرت این است که ما عادت به انکار آن داریم چون به نظر ما سخیف می آید. واقعیت این است که تعداد افرادی که در جامعه چنین فکر می کنند زیاد نیست. اکثر شهروندان پیچیده نیستند و به راحتی در دام تبلیغات نامورسازان و تیم‌های تبلیغاتی سلبریتی‌ها می‌افتند. گذشته از آن، دین هم در جامعه افول کرده و مردم نیاز به معنویت را در چیزهای دیگر می‌جویند.

خبر آنلاین

برخورد با محسن افشانی هم تبعات دارد!

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • این بچه ننه قوزبیدروبگیرندچوب آستینش کنند
    وقتی بدون هیچ گزینش وآموزشی واردسینمابشوندهمین میشه
    بازیگرفقط پرویزپرستویی یااستادمشایخی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست