بدون دیدگاه

«تلما 2» از 700 میلیون دلار در جهان عبور کرد

دو نسخه از برادران وارنر به موفقیت‌های مهمی در باکس آفیس دست یافته‌اند.

«تلما: قسمت دوم»، اقتباس تحسین‌برانگیز رمان علمی تخیلی فرانک هربرت، از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرد، در حالی که «گودزیلا ایکس کنگ: امپراتوری جدید»، آخرین قسمت از مجموعه هیولاهای طولانی، ۵۰۰ میلیون دلار فروخت. در باکس آفیس جهانی هر دو فیلم با مشارکت Legendary Entertainment تولید شدند.

ما به شرکای خود در Legendary تبریک می‌گوییم. [‘Dune’ director] دنیس ویلنوو، [‘Godzilla x Kong’ director] پام عبدی و مایک دی لوکا، روسای مشترک و مدیران عامل گروه موشن پیکچر برادران وارنر، در بیانیه‌ای گفتند که آدام وینگارد، و بازیگران و گروه‌های آن‌ها برای زنده کردن این پروژه‌های شگفت‌انگیز و برای مخاطبان در سراسر جهان. ما همچنین به کاری که تیم‌های بازاریابی و توزیع جهانی ما از طرف «Dune: Part Two» و «Godzilla x Kong» انجام داده‌اند بسیار افتخار می‌کنیم – این نقاط عطف باکس آفیس گواهی بر تلاش‌های فوق‌العاده آنهاست.»

تا روز جمعه، «تلماسه: قسمت دوم» 700.6 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت – بازارهای خارج از کشور 422.3 میلیون دلار به فروش ناخالص آن کمک کردند که 278.3 میلیون دلار از فروش بلیت داخلی به دست آمد. «گودزیلا ایکس کنگ: امپراتوری جدید» بیش از 324.2 میلیون دلار در سطح بین‌المللی و 176.2 میلیون دلار در داخل کشور فروخت که مجموعاً به مجموع فروش جهانی 504 میلیون دلاری منجر شد.

برادران وارنر. فیلم‌ها در سال جاری ۱.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته‌اند که آن را به استودیو پیشرو از نظر سهم بازار تبدیل کرده است. این استودیو موفق‌ترین فیلم سال 2023 «باربی» را منتشر کرد و دنباله‌ای برای «بیتل جویس» و «افق» حماسی دو قسمتی کوین کاستنر را در اواخر امسال به نمایش خواهد گذاشت. ماه آینده “Furiosa: A Mad Max Saga” منتشر خواهد شد، که مورد انتظار جورج میلر برای فیلم “Mad Max: Fury Road” در سال 2015 است.

مطب پیشنهادی :
سمیر شاه، رئیس جدید بی‌بی‌سی می‌گوید که از "استقلال" آن محافظت خواهد کرد.

Source link

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست