بدون دیدگاه

بیوگرافی کامل بازیگران سریال وارش + عکس

بیوگرافی کامل بازیگران سریال وارش + عکس

بیوگرافی کامل بازیگران سریال وارش + عکس

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده و نام قبلی آن بهترین سال های زندگی ما بوده است.

«وارش» به تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.

اسامی بازیگران وارش با بیوگرافی

بیوگرافی کامل بازیگران سریال وارش + عکس
بیوگرافی کامل بازیگران سریال وارش + عکس

علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد

علیرضا کمالی بازیگر سریال وارش متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

مادرش فرهنگی بوده و پدرش مرحوم علی اصغر کمالی نژاد از قهرمانان بنام مشهور در رشته پرورش و زیبایی اندام در سطح کشور و جهان بوده است.

علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد
علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد

علیرضا کمالی در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته‌ است. به گونه‌ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می‌باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌نمود.

او تاکنون ازدواج نکرده است.

الهام طهموری در نقش وارش

الهام طهموری یکی از بازیگران نقش اصلی سریال به نام وارش می باشد، که همنام سریال است. او متولد 15 فروردین 67 در اصفهان است. وی در سریال های پرمخاطبی چون نفس گرم، پرستاران و پدر به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی الهام طهموری
بیوگرافی الهام طهموری

الهام طهموری در سال 97 با حامد احمدجو  ازدواج کرده و همسرش نیز در عرصه تئاتر فعالیت می کند.

بهنام تشکر در نقش تراب

بهنام تشکر بازیگر سریال وارش، متولد ۴ بهمن سال ۱۳۵۵ در بندر انزلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است.

بهنام تشکر در سال 1375 زمانی که بیست سال سن داشت به همراه خانواده اش به ساری مهاجرت کرده در همان سال با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره فعالیت هنری خود را آغاز نمود.

بیوگرافی بهنام تشکر
بیوگرافی بهنام تشکر

این هنرمند با بازی در نقش دکتر نیما در ساختمان پزشکان به شهرت  و محبوبیت رسید.

بهنام تشکر در سال ۱۳۸۵ با آیدا یزدانی ازدواج کرده  و پسری به نام کاوه دارد.

سهیلا رضوی و همسرش

سهیلا رضوی  بازیگر سریال وارش متولد ۹ شهریور ۱۳۳۳ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی همسر فرخ نعمتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

بیوگرافی سهیلا رضوی و همسرش
بیوگرافی سهیلا رضوی و همسرش

او در این سریال با همسرش فرخ نعمتی همبازی می باشد.

فرخ نعمتی

فرخ نعمتی متولده ۱ آذر ۱۳۳۰ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر  است. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «زائر خلف»، همکاری «یدالله نوعصری» آغاز کرد. او دارای لیسانس مدیریت اقتصادی است.

بیوگرافی فرخ نعمتی
بیوگرافی فرخ نعمتی

فرخ نعمتی متولد 1 آذر 1330 در تهران می باشد و هم اکنون 68 ساله است .

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت اقتصادی می باشد از تئاتر شروع کرد و با سینما وارد عرصه حرفه ای شد و حالا همسرش نیز از بازیگران می باشد.

در سال 1362 اولین بار با سریال نوروزنامه جلوی دوربین رفت سپس یکسال بعد در سال 1363 با فیلم زائر خلف به کارگردان یدالله نوعصری وارد پرده سینما شد.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی بازیگر سریال وارش متولد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

 بیوگرافی رحیم نوروزی
بیوگرافی رحیم نوروزی

  اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرده.

مطب پیشنهادی :
ازدواج مجدد حمید گودرزی

رحیم نوروزی ازدواج کرده و یک فرزند بنام پناه دارد.

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی بازیگر مشهدی در تاریخ 17 مهرماه سال 53 در شهر سبزوار استان خراسان رضوی به دنیا آمده است. هدایت هاشمی بازیگر نقش میرولی در سریال وارش را ایفا کرده است.

بیوگرافی هدایت هاشمی
بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی فوق لیسانس کارگردانی دارد و یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون خصوصا ژانر طنز می باشد. او تاکنون 2 بار ازدواج کرده است که نخستین تجربه زندگی مشترک هدایت هاشمی با نگار عابدی بوده است و پس از طلاق این زوج از هم، آقای هاشمی بازیگر مشهدی الاصل با مهشید ناصری ازدواج کرد. وی از ازدواج اول خود با نگار عابدی یک فرزند دختر به اسم اِما دارد و حاصل ازدواج او با همسر دومش یک دختر به اسم جانا است.

بروز ارجمند بازیگر نقش ملنگ

برزو ارجمند بازیگر مرد ایرانی متولد 7 فروردین ماه 1354 و 41 سال سن دارد .او اصالتا مشهدی می باشد. وی فرزند مرحوم انوشیروان ارجمند از بازیگران پیشکسوت می باشد.خواهر وی نیز بهار ارجمند می باشد که از بازیگران تئاتر است.

بیوگرافی بروز ارجمند
بیوگرافی بروز ارجمند

عموی وی نیز داریوش ارجمند است.او مدرک کارشناسی خود از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرده است.

بروز ارجمند در آثار تلویزیونی زیادی حضور داشته است و این بار با یک گریم متفاوت در نقش ملنگ در سریال وارش حضور دارد.

ساناز سماواتی بازیگر سریال وارش

ساناز سماواتی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران اکنون به سن 48 سالگی رسیده است و دارای نقش کوتاهی در سریال تلویزیونی وارش به کارگردانی احمد کاوری است. ساناز سماواتی مدرک تحصیلی لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را در سال 1375 اخذ کرده است و نخستین بار در کلاس های بازیگری سمندریان شروع به تحصیل کرد. ساناز سماواتی متولد سال 1350 که همسرش هومن حسین نژاد کارگردان و تدوین گر خوب سینمای ایران است و یک پسر به اسم برسام دارد.

بیوگرافی ساناز سماواتی
بیوگرافی ساناز سماواتی

بیوگرافی بازیگران سریال وارش به همراه نام نقش های بازیگران در مجموعه وارش شبکه سه سیما را در این مقاله برایتان قرار دادیم که امیدواریم مورد توجه شما کاربر گرامی قرار گرفته باشد و در صورت تمایل می توانید سایر مقالات درباره موضوع سریال و بازیگران مجموعه وارش احمد کاوری را در پایان این مقاله بخوانید.

افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ متولد تیر 1347 در تهران، لیسانس بازیگری دارد.

در سال 1364 وقتی 17 ساله بود با سریال ما می توانیم جلوی دوربین رفت و در سال 1369 وارد سینما شد، بجز بازی دستیار کارگردان بوده و فیلمنامه نویس هم می باشد.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ
بیوگرافی افشین سنگ چاپ

همسرش بهار حقیقی فیلمنامه نویس است و تاکنون چند تا از نوشته هایش هم ساخته شده است. او مدتی هم دستیار و برنامه ریز بود و در حقیقت همکار هستند.

این بازیگر سریال وارش ازدواج کرده و یک دختر بنام حورا دارد.

امیررضا دلاوری بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

امیررضا دلاوری در سریال تلویزیونی وارش، نقش جاوید را بازی کرده است. وی متولد 17 مرداد سال 1355 در تهران است که اکنون 43 ساله شده است و مدرک تحصیلی دیپلم دارد. او با رفتن به کلاس های آزاد بازیگری توانست به تئاتر راه پیدا کند و پس از چند سال رسما وارد تلویزیون شد.

بیوگرافی امیررضا دلاوری
بیوگرافی امیررضا دلاوری

همچنین وی در کنار بازیگری در عرصه موسیقی هم تبهر خاصی پیدا کرده است و یکی از موسیقی دان های درجه یک شده و باید بدانید که الهام مرادی همسر آقای دلاوری بازیگر می باشد که ثمره ازدواج این زن و شوهر هنرمند دختری است که دیار نام دارد.

مطب پیشنهادی :
برترین سکانس‌های شهاب حسینی

مصطفی فاضلی در نقش نوجوانی یوسف

مصطفی فاضلی یکی از چهره های با استعداد و جوان استان گیلان است.

 بیوگرافی مصطفی فاضلی
بیوگرافی مصطفی فاضلی

مصطفی فاضلی متولد ۱۳۷۷ که کار هنری را از سن ۱۲ سالگی با تئاتر دانش آموزی شروع کرده و کار حرفه ای را هم از یک سال بعد با یک اجرای تئاتر برای عموم آغاز کرده و سپس چند کار تصویری انجام داده است.

رامین راستاد بازیگر سریال وارش


رامین راستاد بازیگر سریال وارش متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است و اصالتا تهران می باشد.

بیوگرافی رامین راستاد
بیوگرافی رامین راستاد

او  فعالیت حرفه ای خود را از سال 75 شروع کرد، و با بازی در سریال زیر تیغ سال 89 و جراحت سال 84 به شهرت رسید.

رامین راستاد متاهل است و صاحب یک پسر و یک دختر به نام های صدف و آرشک می باشد.

فریبا طالبی

فریبا طالبی متولد 4 اردیبهشت 1364 در مشهد، لیسانس بازیگری دارد.

بیوگرافی فریبا طالبی
بیوگرافی فریبا طالبی

با برنامه کودک بعنوان مجری شروع کرد تا اینکه سال 1389 با سریال فاصله ها جلوی دوربین رفت و حالا کنار بازیگری یک مزون طراحی لباس نیز دارد.

همسرش نیز بعنوان طراح لباس با او همکاری می کند.

بیوگرافی علی سیلمانی

علی سلیمانی متولد سال ۱۳۵۰ در شهر تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است. نخستین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در فیلم سفر بخیر به کارگردانی داریوش مودبیان بود. نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۱۳۷۵ با حضور در فیلم سلام به کارگردانی حسین فرزین تجربه کرده است.

بیوگرافی علی سیلمانی
بیوگرافی علی سیلمانی

سلیمانی عضو ثابت تیم فوتبال هنرمندان است و همچنین از سال ۱۳۷۰ به تدریس کاراته و بازیگری می‌پردازد. همچنین به عنوان دستیار کارگردان با پرویز شیخ‌طادی و بهروز بقایی (در دنیای شیرین دریا و ماه مهربان) همکاری داشته‌است.

علی سلیمانی متاهل است،همسر او سهیلا جوادی از بازیگران تئاتر است و یک دختر به نام صبا دارد علی سلیمانی همچنین برادر بزرگتر حسین سلیمانی از بازیگران سینما و تلویزیون میباشد.

مینا نوروزی فرد

مینا نوروزی فرد بازیگر سریال وارش متولد ۱۰ فروردین ۱۳۴۴ در گیلان، بازیگر است..

بیوگرافی مینا نوروزی فرد
بیوگرافی مینا نوروزی فرد

تحصیلات وی تا مقطع دیپلم است، در شهرستان املش استان گیلان بدنیا آمده است و همسر وی نیز از کارگردانی, شناخته شده تئاتر می باشد.بازیگری را از سال 1364 با تئاتر شروع کرد و در سال 1371 با سریال مزد ترس وارد تلویزیون شد اما شهرت اش سال 1377 با سریال دنیای شیرین دریا بود.

خانوم مینا نوروزی فرد همسر امیر قاسم راضی از کارگردان صاحب نام  است.

شهرام قائدی در نقش افسر جنگلبانی سریال وارش

شهرام قائدی (ابراهیم قائدی) بازیگر سینما و تلویزیون متولد متولد 31 مرداد ماه 1354 که 42 سال سن دارد در شهر قیر و کارزین استان فارس می باشد.

شهرام قائدی در نقش افسر جنگلبانی سریال وارش
شهرام قائدی در نقش افسر جنگلبانی سریال وارش

تحصیلات خود را تا دیپلم بیشتر ادامه نداده است.وی بازیگری را در سال 70 شروع نمود اما با حضور در سریال پنجمین خورشید در سال 88 به خوبی شناخته شد.البته وی قبل از این مجموعه در چندین کار دیگر حضور داشت.

مطب پیشنهادی :
چند عکس زیبا از اینستاگرام سیاوش خیرابی

شهرام قائدی ازدواج کرده است و همسرش دختر دایی او است که آنها یک دختر هم به نام سارینا دارد.

آوا دارویت

آوا دارویت بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲2 شهریور ماه سال ۱۳۷۲ در ایتالیا از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی است و دارای یک برادر به نام آرمان است. پدر آوا پیترو دارویت ناظر ارشد کارخانه و مادرش منظر دارویت مهندس معمار (آرشیتکت) است.

بیوگرافی آوا دارویت
بیوگرافی آوا دارویت

آوا دارویت بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که از مهمترین آثار وی می توان به سریال های “معمای شاه” و “هست و نیست” و فیلم های سینمایی “اسکی باز” و “تمرینی برای اجرا” اشاره داشت.

علیرضا جلالی تبار

علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 اردیبهشت ماه سال 1357 است و تحصیلاتش را در دانشگاه صدا و سیما و دانشکده تئاتر گذرانده است. وی بیشتر در ضمینه تئاتر فعالیت داشته است .

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار
بیوگرافی علیرضا جلالی تبار

نخستین فعالیت بازیگری او سال 74 در فیلم منصورحلاج بود. و برای اولین بار در فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم» به مخاطب معرفی شد اگرچه پیش از آن، کار هنری را تجربه کرده بود.

او سال 94 ازدواج کرده و متاهل می باشد.

سهی بانو ذوالقدر

سهی بانو ذوالقدر متولد 21 اردیبهشت 1358 در تهران، بازیگر است.

بیوگرافی سهی بانو ذوالقدر
بیوگرافی سهی بانو ذوالقدر

فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه سراسری ایران و تحصیل کرده چهار ترم در دانشگاه UCLA آمریکا می باشد، از بازیگر شروع، سپس کارگردانی هم کرد.

خانم ذوالقدر سالهاست ازدواج کرده که نتیجه آن یک پسر بنام آرسیا صاحب رافت می باشد.

مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۳ در شمیران تهران، بازیگر است.
 
مهدی امینی خواه  فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر و معماری تهران است، علاوه بر بازیگری یک تاجر است و به شدت ورزشکار، یک خواهر و سه برادر هم دارد.

بیوگرافی مهدی امینی خواه
بیوگرافی مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه بازیگری را بعد از اتمام دانشگاه از سال ۷۱ با تئاتر شروع کرد، چهار سال کارهای نمایشی انجام داد تا اینکه اولین بار در سال ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شد و سپس با فیلم تابلویی برای عشق در سال ۷۶ وارد سینما هم شد.
 
با سریال نیکستال در سال ۸۲ در ژانر منفی و هویت در سال ۸۷ شناخته تر شد. 

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران و بازیگر است، او فارغ التحصیل دارای مدرک فوق لیسانس  در رشته مهندسی کامپیوتر میباشد.

بیوگرافی نیلوفر شهیدی
بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی دختر اسفندیار شهیدی مدیر فیلمبرداری است که چند سالی است وارد این حوزه شده است. اولین فیلم سینمایی نیلوفر شهیدی، «سینما سوخته» به کارگردانی مهرشاد کارخانی می باشد. نیلوفر شهیدی دو برادر کوچک تر از خود دارد و می گوید رابطه بسیار صمیمی با هم دارند.

ازدواج “نیلوفر شهیدی”
نیلوفر شهیدی متاهل می باشد در آبان 1398 تصاویری را از مراسم ازدواجش منتشر کرد.

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست