بدون دیدگاه

قوه قضاییه برای گزارش بد حجابی و رقص مختلط شماره اعلام کرد

قوه قضاییه برای گزارش بد حجابی و رقص مختلط شماره اعلام کرد

سرپرست دادسرای ارشاد گفته این اقدام برای “تسریع در برخورد با هنجارشکنی‌ها با استفاده از ظرفیت مردم و شهروندان دغدغه‌مند” است.

قوه قضاییه برای گزارش بد حجابی و رقص مختلط شماره اعلام کرد

دادسرای ارشاد در تهران شماره تلفن هایی را برای گزارش بدحجابی در خودروها اعلام کرده است.

میزان / سرپرست دادسرای ارشاد تهران از شهروندان خواسته است که به محض مشاهده هرگونه «کشف حجاب در خودرو»، «کشف حجاب یا سرو مشروبات یا برگزاری مراسم مختلط رقص در اماکنی همچون سفره خانه، کافه، رستوران، مراکز خرید، باغ تالار و…»، «اطلاع از برگزاری پارتی‌های شبانه یا خانه‌های فساد و فحشا»، «انتشار مطالب خلاف عفت در اینستاگرام و …» موضوع را پس از جمع آوری مستندات لازم با ذکر کامل مشخصات محل و زمان وقوع جرم به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ در پیام رسان‌های سروش، ایتا و… ارسال کنند.

آنطور که محمد مهدی حاج محمدی سرپرست دادسرای ارشاد تهران به خبرگزاری میزان گفته است این اقدام برای “تسریع در برخورد با هنجارشکنی‌ها با استفاده از ظرفیت مردم و شهروندان دغدغه‌مند” است.

او اطمینان خاطر داده که گزارشات واصله در “سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با اعمال مجرمانه برخورد” می‌شود.

حاج محمدی در این رابطه توضیح داد: “مردم وقتی با هنجارشکنی‌ها مواجه می‌شوند علاقه دارند آن را گزارش کنند؛ اما نمی‌دانند از چه طریق باید این اقدام صورت گیرد و ارسال گزارش به پلیس و وصول آن به دادسرا نیز ممکن است با مقداری زمان بیشتری مواجه شود، لذا بر آن شدیم تا با ورود به این موضوع از ناحیه دادسرا، به برخورد با مظاهر علنی جرائم منافی اخلاق و عفت، تسریع بخشیم”.

به گزارش عصر ایران پیشتر رییس پلیس پایتخت در گفتگو با ایسنا اعلام کرده بود که هیچ شماره‌ای برای اعلام گزارش بدحجابی داخل خودروها از سوی مردم وجود ندارد.

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست