بدون دیدگاه

عکس دختران 6 نسل از خانواده کنار هم!

عکس دختران 6 نسل از خانواده

ششمین نسل دختر خانواده در کنار نسل اولی که 111 سال سن دارد یکی از نادرترین تصاویری است که می توان در دنیا دید ، این پیرزن توانست جزو معدود افرادی باشد که می تواند ندیده اش را ببیند.

پرتره خانواده ای دختران 6 نسل

پرتره خانوادگی برای بسیاری همانند گنجی ارزشمند محسوب می شود به خصوص اگر خانواده ای شانس کافی برای داشتن چند نسل کنار هم را بتوانند به تصویر بکشند درست مثل خانواده ای که خانم wood نسل اول و دختر تازه به دنیا امده خانواده نسل ششم محسوب می شود.دختر خانواده
دختر خانواده جالب و خواندنی
 دختر خانواده

عکس دختران 6 نسل از خانواده

عکس یادگاری دختران 6 نسل خانواده کنار هم

ماه “می” 6 نسل از دختران یک خانواده کنار هم برای گرفتن عکس یادگاری حاضر شدند ، “مولی وود” پیرزن 111 ساله به همراه دخترش ، دختر دخترش ، دختر دختر دخترش ، ….. و دختر دختر دختر دختر دخترش تصویری دیده نشده از خانواده اش گرفت .
دختر خانواده

عکس دختر نسل اول و نسل ششم خانواده در کنار هم

 به گزارش gittings خانم “وود” توانست رکورد طول عمر را به نام خود ثبت کند ، رکوردی که با دیدن “ندیده اش” محقق شد و تا 100 سال گذشته هیچ کس موفق به رسیدن به این مرحله نشده بود.
او متولد سال 1901 است و تا سه سال پیش در وضعیت جسمی کاملا سالمی به سر می برده اما چند سالی است که زمین گیر شده است. “شارلتسون” دختر 88 ساله ی او می گوید:مادر جسم و روح سالمی داشته و دارد چرا که در تمام 111 سال عمرش یک نخ سیگار یا قطره ای مشروب ننوشیده است. جالب است بدانید که 4 نسل پیشین این زن 111 ساله 169 سال را نیز تجربه کرده اند برای همین است که طولانی بودن عمر در انها موروثی است.
مطب پیشنهادی :
ارزش مقام معلم در کشورهای جهان:
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست