بدون دیدگاه

بیوگرافی آناهیتا درگاهی، ازدواج و طلاقش + عکس

بیوگرافی آناهیتا درگاهی، ازدواج و طلاقش + عکس

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد سال 1365، هفتمین روز از بهمن ماه است. حرفه اصلی او بازیگری، نقاشی و تهیه کنندگی است. مدرک تحصیلی لیسانس او رشته نقاشی و مدرک فوق لیسانس او نیز رشته نقاشی در دانشگاه هنر تهران است. با زردآلو همراه باشید تا بیشتر آناهیتا درگاهی را بشناسیم.

آناهیتا درگاهی و هنر نقاشی او

بی پروا میتوان گفت که آناهیتا درگاهی یکی از نقاشان ماهر کشور ایران است، او نقاشی را از سن 7 سالگی آغاز کرد. استاد وی کسی نبود جز عباس کاتوزیان. آناهیتا درگاهی با علاقه وافرش به نقاشی و کمک های استاد ماهرش توانست در حوزه نقاشی موفق شده و آثار ارزشمندی را منتشر کند. خانم درگاهی با اتکا به هنر نقایش توانست نمایشگاه های زیادی را دایر کند و آثار خودش را در معرض نمایش قرار دهد. همچنین او کارهای گرافیکی از جمله طراحی پوستر هم انجام داده است.

آناهیتا درگاهی چگونه بازیگر شد؟

اولین تجربه بازیگری آناهیتا درگاهی در سال 1394 و در فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” بود. او در این فیلم در مدت زمانی کمی به ایفای نقش پرداخت اما به دلیل مشهور شدن این فیلم و همچنین مورد توجه قرار گرفتن از سوی مخاطبان، خانم درگاهی برای اولین بار در میان مخاطبان مشهور شد. ناگفته نماند این فیلم در 5 بخش مختلف در جشنواره فیلم فجر نامزد شد. او یک سال بعد با بازی در فیلم “زرد” توانست با ایفای نقش خود، بیشتر خود را به مخاطبان بشناساند. همچنین او در سریال “ممنوعه” در سال 1396 توانست در میان مخاطبان، جایگاه ویژه ای بدست بیاورد و این سریال درواقع اصلی ترین کار وی در شهرت و معروفیت خانم درگاهی است. در این سریال بازیگرانی همچون نیکی کریمی، میلاد کی مرام، امیر حسین آرمان، بهاره افشاری، شیدا یوسفی، فاطمه گودرزی، آتیلا پسیانی و امیر جعفری ایفای نقش کرده اند.

مطب پیشنهادی :
بیوگرافی مصطفی قدیری و همسرش+ عکس

طلاق و ازدواج آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در سال 1393 با آقای محمد پروین، فرزند علی پروین(مربی تیم پرسپولیس) ازدواج کرد. سپس بعد از یک سال از آقای پروین جدا شد و در سال 1394 خبر طلاقش را اعلام کرد.  هر چند در زمان انتشار خبر طلاقشان، آقای پروین ماجرا را تکذیب کرد، اما انتشار خبر ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی مهر تاییدی بر این ماجرا بود. اشکان خطیبی نیز یکی از بازیگران مشهور تلویزیون و سینما است. بر اساس صحبت های خانم درگاهی، همسر دوم ایشان فردی روشن فکر است.

فیلم ها و کارهای آناهیتا درگاهی
فیلم ها و کارهای آناهیتا درگاهی

فیلم ها و کارهای آناهیتا درگاهی

آخرین بار کی سحر را دیدی؟(1394)

زرد(1395)

قانون مورفی(1396)

ممنوعه(1396)

قانون مورفی2: خاندان فرخ(1398-1397)

عکس های آناهیتا درگاهی


عکس آناهیتا درگاهی

عکس آناهیتا درگاهی

عکس آناهیتا درگاهی

عکس آناهیتا درگاهی

عکس آناهیتا درگاهی

عکس آناهیتا درگاهی

عکس آناهیتا درگاهی

عکس آناهیتا درگاهی
عکس آناهیتا درگاهی
محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست