بدون دیدگاه

از چه رنگهایی در زیبایی خانه استفاده کنیم ؟

از چه رنگهایی در زیبایی خانه استفاده کنیم ؟
از چه رنگهایی در زیبایی خانه استفاده کنیم ؟
از چه رنگهایی در زیبایی خانه استفاده کنیم ؟

از چه رنگهایی در زیبایی خانه استفاده کنیم؛ رنگ و ترکیب رنگ در محیط خانه بسیار با اهمیت است به صورتی که در صورت عدم رعایت رنگبندی مناسب اگرچه دارای وسایل و چیدمان صحیح باشیم، اما به صورت کلی حس عدم زیبایی را در فرد به وجود می‌آورد. حال ممکن است این فرد خودمان باشیم یا ممکن است مهمان یا دوست ما باشد. پس به رنگها و ترکیب آنها اهمیت بدهید.بد نیست در ابتدا با رنگ های پر استفاده در منزل و تاثیر آن بر روی مغز و روحیات انسان آشنا شویم.

سبز

تاثیر رنگ سبز در زیبایی خانه سایت زردآلو
تاثیر رنگ سبز در زیبایی خانه

 سبز یکی از پر استفاده ترین رنگ ها در دکوراسیون خانه به شمار می رود. رنگ سبز سبب ایجاد حس طبیعی تازگیری، طراوت، آرامش و … می شود.

 استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون سبب می شود هنگامی که خسته از محل کار به خانه بازمی گردید با محیطی آرامش دهنده مواجه شوید انسان به صورت ناخودآگاه این موارد را در می‌کند، رنگ سبز به وفور در طبیعت نمایان است و از دیرباز تاکنون طبیعت نشانه آرامش و آسایش بوده است.

آبی

تاثیر رنگ آبی در زیبایی خانه سایت زردآلو
تاثیر رنگ آبی در زیبایی خانه

رنگ آبی نیز مانند رنگ سبز یکی از رنگهای پر استفاده در منازل است. بر اساس تحقیقات روانشناسی رنگ آبی سبب ایجاد هورمون های آرامش دهنده می شود مغز انسان با مشاهده رنگ آبی حس های نظیر اعتماد، اطمینان، آرامش و … در آن ایجاد می‌شود.

 البته ناگفته نماند ترکیب رنگ های نشأت گرفته از آبی نیز این احساسات را تشدید میکند.

 زرد

تاثیر رنگ زرد در زیبایی خانه سایت زردآلو
تاثیر رنگ زرد در زیبایی خانه

شاید با دیدن رنگ زرد اولین چیزی که به ذهنتان خطور میکند تصویر گلزار های زرد رنگ در تلویزیون است. یا ممکن است به یاد رنگ چراغ راهنمایی و رانندگی بیفتید. رنگ زرد سبب ایجاد حس شادی، اشتیاق، انرژی و … می شود.

مطب پیشنهادی :
کامل ترین بیوگرافی آتیلا پسیانی و همسرش+ عکس

نارنجی

رنگ نارنجی سبب ایجاد حس گرما، اشتغال و … می شود. نارنجی جزو رنگهای گرم طبقه بندی شده و افراد زود جوش و اجتماعی علاقه بیشتری به رنگ نارنجی دارند. بد نیست بدانید استفاده از رنگ نارنجی در منزل از بروز افسردگی جلوگیری می‌کند.

 قرمز

تاثیر رنگ قرمز در زیبایی خانه سایت زردآلو
تاثیر رنگ قرمز در زیبایی خانه

قرمز یکی از رنگ های پر استفاده در دکوراسیون منزل از است در بسیاری از موارد شاید دیده باشید که اکثر فرش های غیر روشن از رنگ قرمز یا ترکیب های رنگ قرمز استفاده میکنند. قرمز رنگ عشق بوده و و حس افزایش ضربان قلب را به وجود می‌آورد. قرمز رنگ توجه است.

 موارد ذکر شده بخشی از مهمترین رنگها و پر استفاده ترین آنها در رنگ بندی منزل و رنگ آمیزی است. با آگاهی از خصوصیات رنگ ها به راحتی میتوان از آنها برای زیبایی خانه استفاده کرد. استفاده از رنگ بندی صحیح و منطقی سبب افزایش زیبایی منزل ما می‌شود. زردآلو به شما پیشنهاد می کند که قبل از انتخاب رنگ ها، رنگ مورد علاقه شخصیت خودتان و سایر اعضای خانواده را بسنجید، زیرا با شناخت کافی از این موضوع به راحتی می‌توان از ترکیب رنگ استفاده کنید، که علاوه بر افزایش زیبایی محیط زندگی شما می‌شود.

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست