بدون دیدگاه

کتونی زرنگی از نیمه گذشت + بیوگرافی بازیگران کتونی زرنگی

«کتونی زرنگی» از نیمه گذشت + بیوگرافی بازیگران «کتونی زرنگی»

کتونی زرنگی از نیمه گذشت + بیوگرافی بازیگران کتونی زرنگی

طبق برنامه ریزی‌ها، این مجموعه زمستان امسال روی آنتن شبکه سه میرود.

هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، برزو ارجمند، محمود جعفری، علیرضا جعفری، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند و شاپور کلهر بازیگران اصلی و رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی بازیگران خردسال «کتونی زرنگی» را تشکیل می‌دهند. بازیگران دیگری نیز در ادامه مسیر به پروژه خواهند پیوست.

«کتونی زرنگی» یک کمدی اجتماعی‌ است که نگارش فیلمنامه آن را محسن ملکی و حسین حقیقی در حدود ۲۰ قسمت برعهده داشته‌اند.

در خلاصه داستان آن آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه… ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!»

عوامل این سریال «کتونی زرنگی» عبارتند از:

کارگردان: علی ملاقلی پور، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، نویسندگان: محسن ملکی و حسین حقیقی، مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند، تدوین: سیاوش کردجان، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: سمانه حسینی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، مجری طرح: محمدجواد موحد، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، دستیار اول کارگردان: محمدرضا اصلی، مدیر برنامه ریزی: سعید نقدزاده، مدیر تدارکات: سیدمقصود میرهاشمی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حمید ضرابی، مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی، تهیه شده در گروه فیلم و سریال شبکه سه.

بیوگرافی هدایت هاشمی
بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی بازیگر مشهدی در تاریخ 17 مهرماه سال 53 در شهر سبزوار استان خراسان رضوی به دنیا آمده است. هدایت هاشمی بازیگر نقش میرولی در سریال وارش را ایفا کرده است.

هدایت هاشمی فوق لیسانس کارگردانی دارد و یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون خصوصا ژانر طنز می باشد. او تاکنون 2 بار ازدواج کرده است که نخستین تجربه زندگی مشترک هدایت هاشمی با نگار عابدی بوده است و پس از طلاق این زوج از هم، آقای هاشمی بازیگر مشهدی الاصل با مهشید ناصری ازدواج کرد. وی از ازدواج اول خود با نگار عابدی یک فرزند دختر به اسم اِما دارد و حاصل ازدواج او با همسر دومش یک دختر به اسم جانا است.

بیوگرافی افسانه چهره آزاد
بیوگرافی افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد

افسانه چهره‌ آزاد با نام اصلی افسانه نعمت ناصر یکی از بازیگران سینمای ایران و نوه رقیه چهره آزاد بازیگر و همسر شاهرخ فروتنیان متولد ۱۳۳۵ بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما است.

مطب پیشنهادی :
تاریخچه شرکت هواپیمایی بزرگ ایرفرانس

افسانه چهره آزاد متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است و بازیگری را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد.

در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست.

افسانه چهره آزاد در سن 15 سالگی عاشق شاهرخ فروتنیان شد و بعد از 5 سال مخالفت پدرش با شاهرخ فروتنیان ازدواج کرد، ولی به دلیل اینکه علاقه ای به فرزند نداشتند و صاحب فرزند نشدند.

بیوگرافی علی سلیمانی
بیوگرافی علی سلیمانی

علی سلیمانی

علی سلیمانی متولد سال ۱۳۵۰ در شهر تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است. نخستین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در فیلم سفر بخیر به کارگردانی داریوش مودبیان بود. نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۱۳۷۵ با حضور در فیلم سلام به کارگردانی حسین فرزین تجربه کرده است.

سلیمانی عضو ثابت تیم فوتبال هنرمندان است و همچنین از سال ۱۳۷۰ به تدریس کاراته و بازیگری می‌پردازد. همچنین به عنوان دستیار کارگردان با پرویز شیخ‌طادی و بهروز بقایی (در دنیای شیرین دریا و ماه مهربان) همکاری داشته‌است.

علی سلیمانی متاهل است،همسر او سهیلا جوادی از بازیگران تئاتر است و یک دختر به نام صبا دارد علی سلیمانی همچنین برادر بزرگتر حسین سلیمانی از بازیگران سینما و تلویزیون میباشد.

بیوگرافی برزو ارجمند
بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند

برزو ارجمند بازیگر مرد ایرانی متولد 7 فروردین ماه 1354 و 41 سال سن دارد .او اصالتا مشهدی می باشد. وی فرزند مرحوم انوشیروان ارجمند از بازیگران پیشکسوت می باشد.خواهر وی نیز بهار ارجمند می باشد که از بازیگران تئاتر است.

مطب پیشنهادی :
عذرخواهی امیر جعفری از مردم

عموی وی نیز داریوش ارجمند است.او مدرک کارشناسی خود از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرده است.

ملیکا شریفی نیا
ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا  متولد 21 آبان 1365 در تهران بازیگر ایرانی است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد.

محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا متولد 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد 21 دی 1336، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد 29 فروردین1361  تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

همسر ملیکا شریفی نیا:

ملیکا شریفی نیا، در 14 اردیبهشت 1386 ازدواج کرد. 

بیوگرافی محمود جعفری
بیوگرافی محمود جعفری

محمود جعفری

محمود جعفری متولد ۱۳۳۲، تهران بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. وی کار بازیگری را در سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ آغاز نمود و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۲ با فیلم «قیامت» به کارگردانی «هوشنگ حسامی» آغاز کرد. شروع کارگردانی او به سریال «آرزوی پر دردسر» به نویسندگی فرهاد توحیدی در سال ۱۳۷۴ برمی‌گردد. وی در سال ۱۳۷۴ سریال «آرزوی پر دردسر» را به نویسندگی فرهاد توحیدی کارگردانی کرد.

بیوگرافی مصطفی ساسانی
بیوگرافی مصطفی ساسانی

مصطفی ساسانی

مصطفی ساسانی بازیگر و کارگران تئاتر در سال ۱۳۵۹ در کرج بدنیا آمده و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش و بازیگری بوده که از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد در سال ۱۳۸۳ مدرک لیسانس خود را در دریافت کرده است.

بیوگرافی علیرضا جعفری
بیوگرافی علیرضا جعفری

علیرضا جعفری

علیرضا جعفری متولد 1372 در تهران، بازیگر است.

مطب پیشنهادی :
عکس هایی از پژمان بازغی همراه با همسر و دخترش

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش می باشد، او برادر زاده امیر جعفری بازیگر نام آشنای ایران می باشد، وی بازیگری را از دوران کودکی بطور شانسی شروع کرد.

او در هنرستان صدا و سیما درس خوانده است.

بیوگرافی شاپور کلهر
بیوگرافی شاپور کلهر

شاپور کلهر

شاپور (شاهپور) کلهر بازیگر با سابقه ایرانی متولد سال ۱۳۳۷ در ملایر می باشد.
وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داده و چندین سال است که در زمینه بازیگری در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

ایشان چندین سال پیش ازدواج کرده و دارای فرزند و نوه به نام های فخرالزمان و باربد می باشد .
این هنرمند نزدیک هفت هشت سال پیش همسرش را از دست داده و همسرشان فوت کرده است.

کتونی زرنگی از نیمه گذشت + بیوگرافی بازیگران کتونی زرنگی

محتوای پیشنهادی
Tags: , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست