مرد جوانی که به خاطرمادرش زن شد!

مرد چینی که تبدیل به زن پرستار شد

مرد جوانی که بخاطر پرستاری کردن از مادرش همیشه لباس زنانه می پوشد.

او بخاطر مادرش این لباس های زنانه را به تن می کند و فکر می کند مادرش وقتی او را با لباس های زنانه می بیند بسیار آرام می شود. چند سال پیش خواهر این مرد از بین رفت و مادرش به بیماری های روانی مبتلا شد، به همین دلیل مرد لباس های خواهرش را به تن کرد تا مادرش کمی آرام شود و حضور خواهرش را حس کند.

عکس مرد چینی که به زن تبدیل شد

مردی که نامش منتشر نشده هست با انتشار کلیپ کوتاهی از خود در مورداینکه سالهاست لباس زنانه شبیه لباس خواهر فوت شده اش را میپوشد گفت.این مرد چینی ماجرای خود را آن گونه آغاز کرد که :سالها پیش خواهرم را از دستدادم مادر پیرم به علت غم از دست دادن دخترش دچار افسردگی شده بود

و حالا مبتلا به مشکلات روانی بود تا این که تصمیم گرفتم راهی برای درمان او پیش بگیرم برای همین تصمیم گرفتم جای خالی خواهرم را برای او پر کنم و از همان روز لباس زنانه بر تن کردم.این مرد چینی که هنوز ازدواج نکرده هست بدون توجه به نظرات دیگران این سبک لباس را برتن می‌کند تا مادرش را بازهم شاد ببیند.

همچنین :

مرد جوان به دلیل نگهداری از مادرش تبدیل به زن شد

این مرد خودش را برای دلخوشی دادن به مادر تبدیل به زن کرد

مرد جوان به دلیل نگهداری از مادرش تبدیل به زن شد

مرد جوان تبدیل به زن شد

او در ادامه میگوید:اینکار را برای مادرم انجام میدهم و از آن به هیچوجه ناراحت نیستم ، هرکس به نظرش این رفتار عجیب هست خیلی راحت میتواند به من و پوششم نگاه نکند.در بخشی از فیلم پیرزن با دست به مرد چینی اشاره می‌کند و می‌گوید این دختر من هست.

مطب پیشنهادی :
روز عرفه چه روزی است؟ + علت نام گذاری روز عرفه |

مرد جوان به دلیل نگهداری از مادرش تبدیل به زن شد

داستان این مرد چینی و کلیپ منتشر شده از او در کمتر از چندروز ۴.۵ میلیون بار در کشور چین بازدید خورد و نظرات و پیام های مثبتی دریافت کرد.

مرد جوان به دلیل نگهداری از مادرش تبدیل به زن شد

تاپ ناز

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست