1 دیدگاه

مدل مو بلند زنانه 2019 مدلهای بسیار شک و خوش استایل

مدل مو بلند زنانه 2017

مدل مو بلند زنانه 2019 مدلهای بسیار شک و خوش استایل

مجله اینترنتی زردآلو جایی برای پارسی زبانان تمام جهان

مدل شینیون شیک و ساده

اطلاعات و شناخت مو و انواع مو

موی معمولی:

بهترین نوع مو است و هنگام لمس کردن نرم و انعطاف پذیر است. در اغلب اوقات براق و درخشنده بوده و حالت مات و کدر ندارد. مو معمولی نه چرب است نه خشک و اغلب اوقات با حفظ حالت خود زیبا و سالم به نظرمی رسد. روی مو شوره و در پوست سر قرمزی و خارش وجود ندارد و به آسانی شانه می شود.

برای نگهداری این نوع مو بهتر است از شامپوهای مناسب برای موهای معمولی استفاده شود و به صورت یک روز درمیان شستشوی مو صورت پذیرد.

موهای چرب:

موی چرب در ظاهر براق به نظر می رسد اما پس از مدتی به علت وجود چربی زیاد رسوبات چربی بر روی مو جمع می شود و ظاهر مات و کدری به موها می دهد. در بعضی موارد هنگام شانه زدن شوره های چرب بر روی مو دیده می شود و چربی ممکن است حتی باعث بروز خارش پوست نیز بشود. در این نوع مو به علت وجود چربی موها حالت نمی گیرد و حجم مو کم می شود بیشتر افرادی که موی چرب دارند معتقدند که پس از شامپو کردن موها به سرعت کمتر از 12 ساعت بعد از شستشو چرب می شود.برای نگهداری از موی چرب بهتر است ازشامپوهای مخصوص موی چرب استفاده شود و برای افزایش تاثیر پاک کنندگی شامپو باید به مدت 1 تا 3 دقیقه کف ماندگار ایجاد کرده و سپس با آب 40 تا 45 درجه سانتیگراد آبکشی نمود.

عکس مدل موی دم اسبی مجلسی

موی خشک:

موی خشک کدر به نظر میرسد و هنگام لمس کردن خشک و خشن است این نوع مو به سختی شانه می شود و در معرض گره خوردن و یا موخوره می باشد. موی خشک ظاهر شفاف و خوش حالتی ندارد و در اغلب موارد دارای فرریز (وز) می باشد.

برای این نوع از موها نیز شامپو و نرم کننده مخصوص موهای خشک توصیه می شود تعداد دفعات شستشو به حداقل کاهش یابد و اکیدا از شستشو با آب داغ پرهیز شود ضمنا از حجم مناسب شامپو در هنگام شستشو استفاده شود .استفاده از شامپو های کرمی و یا روغنها و کرمهای تقویت کننده مو برای موهای خشک توصیه می شود

مدل مو دم اسبی با فرق کج

آشنایی با فراورده‌های مختلفی که برای مراقبت و بهداشت موها در بازار موجود است، می‌تواند به استفاده مناسب از آنها کمک کند.
از نظر اغلب افراد مراقبت از موها مترادف است با شست‌ و شوی موها با یک شامپوی مناسب و ملایم،خشک کردن و حالت دادن به موها با روشی که حداقل آسیب را به آنها برساند و استفاده از رنگ‌ موهایی که کمتر موجب آسیب‌دیدگی‌ موها شوند.
اگر چه اصول مراقبت از مو به طور مختصر همین است ولی امروزه به کمک پیشرفت‌هایی که در زمینه تکنولوژی و علم شناخت نیازمندی‌های پوست و مو فراهم شده است،متخصصان توانسته‌اند دامنه مراقبت‌های مو را از آنچه ما می‌شناسیم فراتر ببرند.
می‌دانیم که همراه با شست ‌و شوی روزانه موها می‌توانیم مواد مورد نیازشان را به آنها رسانده،کیفیت موها را بهبود ببخشیم و پیاز مو را محکم‌تر و قوی‌تر کنیم.می‌توانیم حالت،رنگ ضخامت و قوام موها را بدون آنکه آسیبی به آنها برسانیم،تغییر دهیم و سرانجام می‌توانیم با صرف وقت و هزینه اندک،از ریزش‌ موها جلوگیری کنیم.وقت و هزینه‌ای که به مراتب کمتر از آن چیزی است که برای کاشتن دوباره و یا پیوند لازم است.

تقویت کننده ها و تغذیه کننده های مو

ریزش موها گاهی ناشی از کاهش خون‌رسانی و تغذیه نامناسب پیاز مو است.شامپوهای ضد ریزش مو معمولا حاوی ویتامین‌هایی مانند B6 و B5 هستند که پیاز مو را تقویت می‌کنند و در نتیجه ریزش موها کمتر می‌شود.گاهی ریزش مو مربوط به ناحیه‌ای از سر است که علت آن می‌تواند عوامل خارجی مثل آلودگی،استرس،خستگی و …. باشد ولی ریزش مو اغلب تدریجی است و علت آن وجود بیش از حد چربی یا عوامل وارثتی است.سرم‌های ضد ریزش ‌مو حاوی ویتامین‌ها و عناصر کمیابی چون روی،پتاسیم و کلسیم هستند که از ریزش مو جلوگیری می‌کند و سبب تقویت رشد موها می‌شود.

درخشان کننده‌ها

موهای رنگ شده اغلب شکننده و ضعیف‌اند و بعد از مدتی درخشش خود را از دست می‌دهند و کدر می‌شوند.شامپوهای درخشان کننده موهای رنگ شده و موهای ضعیف را تغذیه کرده و برای مدتی طولانی درخشندگی رنگ آنها را حفظ می‌کنند.
به علاوه این نوع شامپوها با دارا بودن مواد آنتی‌اکسیدان،‌از موها در برابر اشعه زیان‌آور خورشید و آلودگی محافظت می‌کنند.ماسک‌های درخشان کننده موهای رنگ شده نیز دارای ویتامین E هستند و در زمان کوتاهی موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و آنها را نرم و درخشان می‌کنند.ویتامین E با محافظت از موها به آنها استحکام بخشیده و شفافیت رنگ آنها را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. اگر می‌خواهید به موهای رنگ شده خود به سرعت حالت داده و آنها را براق و درخشان کنید،از اسپری‌های درخشان کننده مو استفاده کنید.این اسپری‌ها حاوی مواد آنتی‌اکسیدان هستند که موها را در برابر اشعه مضر آفتاب و آلودگی محافظت می‌کنند.

مطب پیشنهادی :
رازهای مهمی که ابرو هایتان را زیباتر می کند

شینیون دم اسبی

شاداب کننده ها

شامپوهای اکسیژن‌ رسان برای موهای اشخاصی که در معرض آلودگی‌های محیطی و استرس‌های روزانه قرار دارند،بسیار مناسب است.ژل‌های حالت دهنده و اکسیژن رساننده برای حفظ شادابی موها مناسب‌اند.این ژل‌ها مخصوص موهای کوتاه‌اند و بدون ایجاد حالت چسبندگی،به موها حالت می‌دهند. علاوه بر این به مدت طولانی موها را تمیز و براق و سبک می‌کنند.یکی از مشکلات موهای بلند نیز نداشتن حالت‌ پذیری مناسب است.برای آنکه موهایی خوش حالت داشته باشید می‌توانید از اسپری‌های اکسیژن‌رسان استفاده کنید.این نوع اسپری‌ها به صورت طبیعی و بدون ایجاد چسبندگی به موها حالت می‌دهند و در عین حال با کسیژن ‌رسانی مناسب به موها و پوست سر موجب پاکیزگی طولانی‌تر و طراوت بیشتر آنها می‌شوند.

شینیون دم اسبی

حجم دهنده ها

از جمله محصولات حجم دهنده می‌توان به شامپوهای پرپشت کننده موهای معمولی و موهای رنگ شده اشاره کرد.در صورتی که احساس می‌کنید موهای شما کم‌ پشت شده و یا دچار ریزش مو شده‌اید،در هر بار استحمام یا به صورت روزانه می‌توانید از این شامپوها استفاده کنید.استفاده مکرر از رنگ‌ مو سبب کاهش شفافیت و حجم و افزایش ریزش موها می‌شود.
این محصولات نه تنها سبب افزایش استحکام مو می‌شوند بلکه به موهای رنگ شده قدرتی دوباره بخشیده و آنها را براق و پر پشت می‌کنند.استفاده روزانه از این نوع شامپوها به ویژه با آب‌سرد،موجب افزایش تاثیر آنها می‌شود.ماسک‌های حجم دهنده مو در عرض دو دقیقه به موها حالت داده و بعد از پنج بار مصرف سبب افزایش قابل توجه ضخامت موها می‌شود.از کف‌های حجم دهنده نیز می‌توانید در هنگامی استفاده کنید که می‌خواهید به موهای خود حجم دهید ولی فرصت استحمام ندارید.این محصولات در عین حال که موها را براق‌تر و حالت‌پذیر می‌کنند،تقریبا 20 تا 40 درصد حجم موها را افزایش می‌دهند.
سرم‌های حجم دهنده نیز به مو حالت داده و توانی دوباره به آنها می‌بخشند.بعد از شست‌ و شوی سر با شامپو، یک بسته از سرم را روی مو پخش کرده و همه موها را به آن آغشته کنید.سپس موها را به خوبی آبکشی کنید.

مدل موی جدید بلند

ترمیم کننده ها

کرم‌های ترمیم کننده مو سبب خنثی شدن الکتریسته ساکن موهای آسیب دیده شده و در نتیجه موها راحت‌تر شانه می‌شوند و درخشندگی‌ طبیعی خود را به دست می‌آورند.از سوی دیگر،این کرم‌ها یک لایه محافظ روی مو ایجاد می‌کنند و نرمی و لطافت مو را افزایش می‌دهند.

مدل موی شینیون

نرم کننده ها و حالت دهنده ها

موهای فرفری،وزوزی و خشک به سختی شانه می‌شوند و به دشواری حالت می‌گیرند.همین مسأله موجب کشیدگی مو می‌شود و در نهایت به ساختار مو آسیب می‌رسانند.شامپوهای نرم کننده، موها را نرم،انعطاف‌پذیر و خوش‌حالت می‌کنند. ماسک‌های جوان کننده مو نیز برای موهایی که مجعد هستند و بعد از حمام نیاز به یک حالت دهنده دارند،مناسب است.این ماسک‌ها نه تنها سبب تقویت و درخشندگی موها می‌شود بلکه گره‌های مو را باز کرده و به موها حالت می‌دهند.

مدل موی شینیون

شاید تا حالا برای اینکه رشد موهاتون کمه و رنگشون کدر و ریزش دارند خیلی کارها کرده باشید ولی تا زمانی که با غذای مورد نیاز مو های سرتان آن را تغذیه نکنید هیچ مشکلی حل نمی شود.با من همراه شوید تا ویتامین های مورد نیاز موهاتون رو بشناسید
درمان مشکلات موهای سرتان در بشقاب غذاهایتان است اگر تا حالا هر کاری برای شادابی و زیبایی موی سرتان انجام دادید و هزینه های زیادی رو صرف این کار کردید ولی به نتیجه دلخواه نرسیدید این متن رو به دقت بخوانید.

ویتامین B6:

این گـروه ویتـامـین ها نقش مـهمی در حفـظ سلامتی و مو

ویتامین A:

مصرف متـعـادل از این ویتامین موجـب کـاهش ریزش مو میشود.

ویتامین E:

ویتامین E بـه رشد موها و پیشگـیری از کـاهش موها نیز کمک می نماید. مکانیسـم اثر ویتامین ای بر تقویت موها هنوز به طور دقیق شناخته نشده اسـت یکی از دلـایل احتمالی این است که ویتامین E به رشد عـروق خونی و مویرگ های خونرسان به ریشه موها کمک می نماید و زمانی که مویرگ ها افزایش یابند جـریان خون یهتر می شود . لذا به نظر می رسد که با مصرف ویتامین E میزان جریان خون به پوست سر بهتر می گردد و پیشگیری از ریزش موها تقویت می گردد.

روی و زینک:

با تقویت ایمنی بدن، رشد موها را تحریک می کند.

آموزش بستن موی دم اسبی

سفید شدن زودرس مو

در افراد پیر، سفید شدن موها یک امر طبیعی است که بر اثر فرسودگی سلول‏های رنگی پیش می‏آید. ولی در افراد جوان‌، نوعی بیماری محسوب می‏شود که در اثر شوک یا ترس یا حوادث هیجان‏انگیز و غیر مترقبه پیش می‏آید.

مطب پیشنهادی :
چگونه لکه های پوستی را از بین ببریم

علت: سفیدی مو، از بین‏ رفتن دانه‌های رنگی مو است که قسمت میانی مو را پُر کرده است.

درمان: برای جلوگیری از سفید شدن زودرس موها به عقیده دانشمندان باید از مواد غذایی استفاده کرد که املاح روی، آهن، پتاسیم و منگنز دارند. موهایی که مولکول‏های رنگی خود را از دست داده‌اند و سفید شده‌اند، از موهای رنگی شکننده‌تر هستند. ولی ریشه آنها سست نیست، پس سفیدشدن موها دلیل ریزش آنها نیست.

مو خوره

موخوره، یعنی شاخه شاخه شدن مو که در اثر آن، موها خشک و شکسته می‏شود و می‌ریزد و حالت زشت و بی‌ترکیبی به خود می‏گیرد. این مرض، مسری است و از وسایلی چون شانه افراد مبتلا، به موهای سالم سرایت می‌کند.

علت: دلیل موخوره استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی و قلیایی PH) مو در حالت عادی اسیدی است)، شانه کردن زیاد، خشکی هوا و گرد و غبار، تغییر آب و هوا، مصرف زیاد مواد شیمیایی، دکلره ‏کردن به طور مداوم و غلظت زیاد آب اکسیژنه و … است.

درمان: شست ‌و شوی موها با لسیتین زرده تخم‏مرغ و روغن زیتون یا بادام همراه با اسید گالوس، سوزاندن به وسیله شمع، کوتاه کردن مداوم موها، چرب کردن موها با روغن‏های گیاهی مانند روغن بادام بی بو یا روغن نارگیل و روغن زیتون و در نهایت مخلوط کردن چند قطره آمونیاک در یک لگن آب و آبکشی موها با آن و بُرس‏ زدن و ماساژ دادن آنها.

مدل موی دم اسبی برای عروس

شوره مو

به طور کلی شوره، یعنی سلول‏های مرده پوست که در بین موها دیده می‏شود و دو نوع است: شوره خشک و شوره چرب.

تشخیص شوره خشک از شوره چرب، این طوری است که شوره خشک به صورت گرد می‏ریزد و روی موها پخش می‌شود، ولی شوره چرب فقط در ریشه مو، به صورت پوسته یا تکه‏‌های درشت دیده می‏شود. اگر آن را بین دو انگشت فشار دهید، از بین نمی‏رود و به صورت چربی روی انگشت می‏ماسد.

علت: تکثیر و زیاد شدن قارچ‌ها، عوامل ارثی، شست و شوی بد سر و ماندن کف.

درمان: استفاده از شامپوهای ضد شوره گیاهی درمانی-روش سنتی(البته در همه افراد پاسخ درست نمیدهد)

مدل موی دم اسبی مجلسی دخترانه

ریزش شدید مو

حتما از این‌که هر بار با دست کردن توی موهایتان، یک مُشت مو توی دستتان می‌آید، کلافه شده‌اید و داشتن موی پُر پشت، کم‌کم برایتان آرزو می‌شود. به این می‌گویند ریزش مو که زیادش اصلا طبیعی نیست. از دست دادن موها، چه به دلایل ارثی و چه اکتسابی، برای آدم‌ها از هر دو جنس، پدیده‌ای ناگوار به حساب می‌آید. ولی باید توجه داشت که هر ریزش مویی خطرناک و پیش رونده نیست. پس باید سراغ پزشک بروید. جالب است بدانید که آدم بالغ طبیعی، روزانه ۶٠ الی ٩٠ تار مو از دست می‌دهد، بدون آن که به طاسی ختم شود.

علت: شایع‌ترین علت ریزش موی واضح در هر دو جنس، طاسی آندروژنتیک یا ارثی هورمونی است.

از اواسط دهه سوم زندگی، موها به‌تدریج ضعیف‌تر شده و ویتامین‌ها و مواد ضروری کمتری دریافت می‌کنند. این روند با استرس‌های عصبی، تغذیه نامناسب و شوره و چربی پوست سر تشدید می‌شود. ریزش موهای سر و طاسی در آقایان اغلب ارثی بوده و در ارتباط مستقیم با اثرات هورمون‌های جنسی مردانه است.

در خانم‌ها علاوه بر بیماری‌های تخمدان، کم‌کاری غده تیروئید، کم‌خونی، بارداری و شیردهی که سهم به‌سزایی در کم پشتی و ریزش موها دارند، رژیم‌های سخت لاغری، رنگ کردن و فر کردن مداوم موها، استفاده از سشوار داغ در آرایش موها، و استرس‌های روحی نیز در ضعیف نمودن و شکنندگی موها نقش دارند.

مدل موی دمب اسبی

مرض بی‌مرضی

اغلب اوقات متوجه می‏شوید که موها هیچ مرضی ندارند، ولی خرد می‌شوند و می‏ریزند. این مرض را شکستگی مو می‏گویند و برای رفع آن باید از لوسیون NH2 استفاده کرد.

مدل موی بلند برای صورت گرد و تپل

دستورالعمل کلی

حداقل هر ماه، یک مرتبه موهای خود را با کرم‌ها و ماسک‌های مو، ویتامینه کنید. قبل از مصرف حتما به دستورالعمل این مواد توجه کنید و نوعی از آن را بخرید که مناسب جنس موی شما باشد.

اگر موی شما بسیار خشک است، از لوازم زیبایی و آرایشی مو بدون الکل استفاده نمایید. همچنین انواع معمولی ژل‌ها و موس‌های مرطوب‌کننده برای شما بهتر هستند.

هنگام استفاده از کلاه، شال و بلوزهای یقه اسکی پشمی، حتما از یک روسری یا شال ابریشمی ‌در زیر آن استفاده کنید. پشم، جاذب رطوبت است و باعث خشکی موها می‌شود.

مرتب نوک موها را کوتاه کنید. اگر نوک موی شما خشک و چند شاخه شده است، کمی‌ آن را کوتاه کنید تا هم خوش حالت‌تر شود و هم نازکی و شکنندگی در سراسر مو منتشر نشود.

مدل شینیون برای صورت های تپل

بعضی تغییرات مانند ریزش ناگهانی مو، به خصوص اگر با نازک شدن موها نیز همراه باشد، می تواند یک بیماری باشد.
موهای سر می توانند به شما و پزشک بگویند که از کمبود کدام ماده مغذی رنج می برید و یا چه بیماریی دارید.
موها می توانند در مورد سلامتی شما نکاتی را به شما بگویند.
تحقیقات نشان داده است که تغییر ظاهر، بافت و یا ضخامت موها می تواند نشانه یک بیماری باشد، مانند بیماری تیروئید.

مطب پیشنهادی :
چگونه آکنه را از بین ببریم ؟ روش های درمان آکنه

اما چگونه می توان تشخیص داد که تغییرات ایجاد شده در موهای سر به علت یک بیماری است و یا ارثی می باشد؟
برخی تغییرات مانند ریزش ناگهانی مو، به خصوص اگر با نازک شدن موها همراه باشد، می تواند یک بیماری باشد.

1- سفید شدن موها و استرس

استرس موها را سفید می کند.
استرس ممکن است بر رنگدانه های مو تاثیر داشته باشد.
پزشکان دقیقا نمی دانند که چرا استرس در برخی افراد منجر به سفید شدن موها می گردد و در برخی دیگر، این اتفاق رخ نمی دهد.
یک متخصص پوست و مو توضیح می دهد در قسمتی از ژن های افرادی که موهایشان سفید می شود، این سفیدی به عنوان یک اصل وجود دارد.

مدل مو بلند برای صورت گرد

2-شکنندگی موها و سندرم کوشینگ

شکننده شدن موها یکی از علائم سندرم کوشینگ می باشد.
این سندرم در اثر افزایش ترشح هورمون کورتیزول از غده فوق کلیوی رخ می دهد و دارای علائمی مانند افزایش فشار خون، خستگی و کمردرد می باشد.
برخی افراد برای درمان این سندرم نیاز به جراحی، شیمی درمانی و یا پرتودرمانی دارند.

مدل موی برای صورت گرد

3-خشک و ضخیم شدن موها و بیماری تیروئید

کم کاری غده تیروئید باعث ریزش مو و تغییرات ظاهری موها می شود.
کم کاری تیروئید به معنای این است که غده تیروئید کار خود را به طور موثر انجام نمی دهد.
کم کاری تیروئید باعث تغییراتی در موها و دیگر علائم از قبیل خستگی، عدم تحمل سرما، درد مفاصل، درد عضلات، صورت پف کرده و افزایش وزن می گردد.
با استفاده از آزمایش هورمونی TSH (که در این آزمایش میزان هورمون تحریک کننده تیروئید را اندازه گیری می کنند) می توان به کم کاری و یا پرکاری تیروئید پی برد.

انواع مدل مو

4-ریزش مو و کم خونی

اگر هنگام برس زدن موهایتان، متوجه ریزش مقدار زیادی مو شدید و یا در هنگام استحمام، متوجه مقدار زیادی مو در کف حمام شدید، اینها می تواند نشان دهد که بدن شما دارای کاهش ذخیره آهن و یا دچار کم خونی می باشد.
با دادن یک آزمایش خون می توانید بفهمید که میزان آهن بدن شما کافی است یا نه.
افراد گیاهخوار و خانم هایی که خونریزی شدیدی در عادت ماهانه دارند، در معرض کم خونی و مشکلات مو قرار دارند.
ولی پزشک تشخیص می دهد که شما نیاز به قرص آهن دارید یا نه و نباید به طور خودسرانه، قرص آهن مصرف کنید.
غذاهایی که دارای منابع خوب آهن هستند نیز در جلوگیری از ریزش مو موثرند.

مدل کوتاهی مو ٩۶

5-شوره سر و درماتیت سبوره

وجود پوسته زرد و یا سفید در بین موهایتان، و یا حتی ابروها، نشانه درماتیت سبوره می باشد.
شامپوهای مخصوص شوره و کورتیزون های(از خانواده کورتون که عوارض زیاذی دارد)تجویزی توسط پزشک می تواند درمان کننده شوره سر باشد.
شوره سر می تواند به علت مخمر و یا التهاب پوستی رخ دهد.
شوره سر، معمولا در زمستان بدتر می شود.

مدل موی زنانه

6-نازک شدن موها و کمبود پروتئین

پروتئین، جزو ضروری برای ساختن موها می باشد، بنابراین اگر به مقدار کافی پروتئین مصرف نکنید، متوجه ریزش و نازک شدن موها می شوید.
افرادی که دارای مشکلات معدی-روده ای هستند و یا افرادی که جراحی bypass معده را انجام داده اند ممکن است دارای مشکلاتی در جذب پروتئین باشند. این مشکلات را پزشک می تواند درمان کند.
اما این را بدانید که بیشتر نازک شدن موها، حتی در خانم ها، می تواند ارثی باشد.

زیباترین مدل موی بلند

7-موهای آسیب دیده

موها می توانند شرایط سلامتی بدن را نشان دهند.
رنگ کردن و گرما دادن به موها (مانند سشوار، بابلیس و …) می توانند باعث آسیب موها گردند.

شینیون دم اسبی

شینیون دم اسبی

شینیون دم اسبی

مدل مو نیمه جمع

شینیون دم اسبی شیک

شینیون دم اسبی شیک

شینیون دم اسبی شیک

عکس انواع مدل موی دم اسبی

عکس مدل موی دم اسبی

مدل موی دم اسبی با موی اضافه

دم اسبی

مدل موی ساده باز

مدل موی شنیون شیک

مدل مو ساده

آموزش بستن موی دم اسبی

شینیون دم اسبی شیک

عکس مدل مو شینیون

بستن مو در خانه

مدل مو ساده دخترانه مجلسی

اموزش مدل مو باز

مدل موی دم اسبی برای عروس

شینیون دم اسبی شیک

مدل موی خرد زیبا

مدل موی دم اسبی برای عروس

مدل موی ساده برای عروس

شیک ترین مدل موی دخترانه

مدل موی دم اسبی برای عروس

عکس مدل موی دم اسبی

مجله اینترنتی زردآلو قدرتمند و بروز

مدل مو بلند زنانه 2019 مدلهای بسیار شک و خوش استایل

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست