بدون دیدگاه

قیمت گذاری کمد دیواری

با توجه به اینکه کمد دیواری جزو وسایل پرکاربرد می باشد و به هنگام استفاده از آن وسایل سنگین بر طبقات آن گذاشته می شود ، می‌تواند به نقطه کانونی در دکوراسیون پذیرایی و اتاق خواب شما تبدیل شود بنابراین در انتخاب جنس و طرح آن دقت کنید تا کارایی و جذابیت لازم را به دکوراسیون شما ببخشد.

قیمت کمد دیواری به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله : اندازه و ابعاد کمد دیواری ، تعداد کشوهای آن ، جنس آن و … همه ی این موارد می تواند در قیمت تمام شده کمد دیواری دخیل باشند.

بنابراین برای محاسبه و برآورد قیمت باید همه ی این موارد را به مدیر طرح ارائه دهید تا قیمت نهایی را به شما ارائه دهند.

علاوه بر متراژ کمددیواری سه فاکتور رنگ کمد دیواری ، جنس بدنه و جنس درب های آن از مهم ترین عوامل تهیین کننده قیمت آن می باشند.

بدنه کمد دیواری

معمولاً بدنه کمددیواری امز Mdf ساخته می‌شود که دارای قابلیت روکش کردن می باشد.

Mdf ها دارای برند های متفاوتی هستند به طوری که Mdf های خارجی با توجه به این که چگالی بالاتری دارند دارای جنسی مرغوب می باشند و به همین خاطر قیمت بالاتری دارند.

درب کمد دیواری

درب های کمددیواری معمولاً دارای جنس تمام چوب و یا ام دی اف و یا ترکیب این دو با هم می باشد به همین خاطر دارای قیمت های متفاوت تری هستند.

یکی از مهم ترین فاکتور های کمددیواری های چوبی درب آن است به طوری که در با جنس تمام چوب، طبیعی تر می باشد و دارای قیمت بالاتری است.

مطب پیشنهادی :
فروش عسل پرورشی با کیفیت لرستان ارسال به تمام نقاط ایران

اگر شما می خواهید کمددیواری شیک داشته باشید بهتر است از درب چوبی استفاده کنید.

رنگ کمد

وقتی از رنگ کمد صحبت می کنیم منظورم نوع رنگ به کار رفته و نحوه رنگ آمیزی می باشد.

لازم به ذکر است که رنگ مورد استفاده در محصولات چوبی تفاوت چندانی با هم ندارند به طوری که رنگبندی پولیش براق و ضد آب دارای بیشترین قیمت می باشد.

برای استفاده از کمددیواری های جدید و لوکس باید از درب های تمام چوب با رنگ پولیشی استفاده کرد چرا که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالاتری هم می باشد.

 

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست