قویترین ماسک های معجزه گر برای داشتن یک پوست زیبا و باطراوت ..

قویترین ماسک های معجزه گر برای داشتن یک پوست زیبا و باطراوت ..

دیگر پول دکتر و کرم های زیبایی ندهید،
با این ماسک های معجزه اسا ۱۵ سال جوان تر شوید!

دوستان این پست خیلی مهمه ،من اگه بودم به اشتراک می گذاشتم رو صفحه تا همیشه برای حفظ سلامت و زیبایی پوستم داشته باشم!

اگر می‌خواهید پوستی روشن ، زیبا و بدون لک داشته باشید و نمی‌توانید به پوست دلخواه‌تان برسید، وقت آن است که همه کرم‌های روشن‌کننده و تقویت کننده شیمیایی خود را دور بیندازید.و درمان‌های خانگی معجزه اسای زیر را امتحان کنید…این ماسک ها در نوع خود از بهترین ماسک ها محسوب میشوند که صورتتان را پاکسازی کرده و آن را زیبا و پرنشاط میکند ! حتما با این ماسک های خانگی استفادذه کنید تا پوست صورتتان را بطور شگفت انگیزی جوانتر کنید و سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین کنید..،

*10 ماسک از بهترین نسخه های معجزه گر
برای داشتن یک پوست زیبا و باطراوت ..

1-ماسک پیاز:
یک عدد پیاز متوسط را رنده کرده و از صافی رد کنید. سپس با پنبه آن را بر روی پوست خود بمالید. باقی مانده پیازها را با یک قاشق مرباخوری عسل مخلوط کنید. در این زمان حتما آب پیازی که از اول بر پوست خود مالیده اید، خشک شده است. اکنون این ماسکی را که تهیه کرده اید را به آرامی بر روی تمام پوست خود البته بجز دور چشم ، پخش نمایید. بعد از 15 دقیقه می توانید پوستتان را با آب سرد بشویید.این ماسک نه تنها آکنه را درمان می کند، بلکه به مرور باعث شفافیت و حتی روشن تر شدن رنگ پوست شما هم می شود. دو تا سه بار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا معجزه ان را در زیبایی پوستتان ببینید..

2-ماسک سفیده تخم مرغ:یک عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق عرق نعنا و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و خوب آنها را بهم بزنید. سپس این ماسک را به حالت ماساژ و به آرامی با حرکت دورانی بر روی پوست بمالید. زمانی که از این ماسک استفاده می کنید، به هیچ عنوان نباید صحبت کنید تا کاملا خشک و جذب گردد. بنابراین، زمانی که سفیده تخم مرغ بر روی پوستتان است، پوست خود را کاملا بی حرکت نگه دارید تا چین و چروک به وجود نیاید. پس از 15 دقیقه می توانید پوست خود را با آب سرد بشویید.با چندبار استفاده منتظر کمرنگ شدن نشانه های پیری و پاک شدن لک آکنه از روی صورت تان بمانید.

3-ماسک نشاسته:برای تهیه این ماسک، 1 قاشق غذاخوری ماست را با یک قاشق چایخوری سرخالی نشاسته مخلوط نمایید و به آرامی و با حرکت دورانی آن را روی تمام پوست خود بمالید. پس از 15 تا 20 دقیقه با آب ولرم پوستتان را شستشو دهید، توجه داشته باشید هنگامی که این ماسک روی پوست است از خندیدن و هرگونه حرکت پوست خود بپرهیزید زیرا پوستتان دچار چین و چروک می شود.هفته ای دو بار استفاده شود آنوقت شما تاثیر آن را پس از یک ماه استفاده ی مرتب زیبایی پوست چهره خود خواهید دید.

4-ماسک جوانه گندم:برای تهیه این ماسک یک قاشق غذاخوری سس ماینز را با یک قاشق چایخوری سر پر آرد جوانه گندم یا آرد نان سنگگ مخلوط کنید و آرام آرام و یکنواخت به روی پوستتان بمالید و اجازه دهید تا روی پوستتان کاملا خشک شود. پس از 20 دقیقه می توانید صورت خود را با آب سرد بشویید. این ماسک را می توانید هفته ای 2 تا 3 بار بر روی پوست خود استفاده نمایید.با این روش مصرفی ساده می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را ۱۰ تا ۱۵ سال جوان تر کرد.

5-معجون روشن کننده با خامه، عسل و سرکه سیب یا آبلیمو
طرز تهیه: دو قاشق غذاخوری خامه طبیعی را با دو قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب یا آبلیمو مخلوط کنید. ابتدا پوست تان را تمیز بشویید و مخلوط را برای ۲۰ دقیقه روی صورت تان بگذارید. سپس صورت تان را با آب ولرم و بعد سرد آبکشی کنید. این ماسک هم حساسیت و آسیب دیدگی پوست تان را التیام می بخشد، هم لایه برداری می کند و هم در عین روشن کردن پوست، میزان رطوبت آب را تنظیم می کند. میزان باز بودن منافذ پوست تان با همین فرمول ساده تنظیم می شود و لکه های ناشی از آکنه هم با استفاده از آن به مرور از بین می رود.میزان مجاز استفاده: دو بار در هفته

6-ماسک هویج :برای روشن کردن پوست صورت و جای جوش ..در یک شیشه 4 برش کوچک هویج (یک عدد هویج متوسط) را با 14 قاشق غذاخوری الکل سفید و 6 قاشق غذاخوری سرکه و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 2 قاشق غذاخوری آبلیمو را با هم مخلوط کنیدو در شیشه را ببندید و تکان دهید.اجازه دهید مخلوط یک روز بماند تا آماده شود.بعد هر روز باگوش پاک کن لوسیون را به صورتتان بمالید.مراقب باشید این مخلوط قوی است.اگر صورتتان حساس است،لطفا قبل از مصرف هر کدام از ماسک ها اول روی دست خود امتحان کنید..دو تا سه بار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا معجزه ان را در زیبایی پوستتان ببینید..

7-ماسک قوی خانگی با آرد نخود، شیر، آبلیمو ،سیب‌زمینی و پیاز..
یک قاشق غذاخوری خوری آرد نخود+ یک عدد اب پیاز و سیب زمینی( پیاز و سیب زمینی رارنده کرده وآن را به صورت تفاله در آورید و آب خالص آن را بگیرید)+ آبلیمو + یک قاشق غذاخوری عسل به همراه یک قاشق مرباخوری پودر نشاسته مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا به ماده‌ای چسبناک تبدیل شود. بعد آن را روی پوست خود بمالید و 20 تا 30 دقیقه منتظر شوید تا خشک شود. سپس آن را بشویید.این ماسک برای شفافیت و هرگونه لک روی پوست‌تان و از بین بردن جای جوش بسیار موثر است..همچنین می‌توانید از اب سیب‌زمینی به تنهایی برای از بین بردن تیرگی دور چشم استفاده کنید..

8-ماسک جادویی بادام و عسل: 10 تا بادام خام رو بذار تو یه کاسه و اب جوش بریز روش و چند دقیقه بعد ، بادامها رو بیار بیرون و پوست شون رو جدا کن و رنده کن تو یه کاسه و با پشت قاشق کمى بادامهاى رنده شده را له کنید.سپس کمی عسل +یک سفیده تخم مرغ +اب یک لیموترش تازه به ‌آن‌‌ها اضافه و با هم مخلوط کنید. این مایع چسبناک را حداقل دو بار در هفته به مدت 15 دقیقه به پوست خود بمالید تا به پوستی زیبا و صورتی شفاف و روشن که همیشه آرزویش را داشتید برسید. و معجزه اش را بعد از اولین بار ببینید. و مهم تر ازاینکه لک هایى که با این روش مى روند دیگر هرگز برنمى گردند.

9-یک ماسک فوری برای پوست صورت:این ماسک در حین اینکه به مواد ارزان قیمت ودر دسترس نیاز دارد اثری قوی وتاحدودی به دور از انتظار خواهد داشت…مواد لازم: 40گرم عسل طبیعی 10گرم آب پیاز سفید..
طرز تهیه: ابتدا دو قاشق عسل را بر روی حرارت بگذارید و در دمای بسیار پایین حدود 10 دقیقه آن را داغ نمایید. سپس حدودا آب یک عدد پیاز متوسط را به آن اضافه نمایید و حدود 5 دقیقه دیگر آنها با هم حرارت ببینند،.سپس حرارت را بسته وصبر کنید تا مواد حاضر سرد شوند .

طرز استفاده : به اندازه یک لایه نازک از ماسک را به پوست صورت خود بزنید ونیم ساعت صبر کنید تا ماسک خشک شود .سپس با آب گرم صورتتان را بشویید واز اثر آن لذت ببرید. یک روز درمیان به مدت ٢ هفته، این ماسک تمامی جوش ها را از بین می برد..برای از بردن جوشهای سرسیاه هم میتوانید یک قاشق مرباخوری دارچین را با اب یک عدد لیموترش تازه ترکیب کنید و ان را به محل جوش های سر سیاه بمالد و 15 دقیقه بعد با اب ولرم بشورید با تکرار چند بار از این ماسک تمام چوش های سرسیاه فوری از بین میروند ..

10-افرادی که می ‌خواهند لایه‌ برداری قوی انجام دهند تا پوست روشن تری و بدون چین و چروک داشته باشند. یکی از ماسک های پیلینگ طبیعی برای این کار شامل مواد زیر است: یک قاشق غذاخوری عسل + دو قاشق غذاخوری ماست+ یک عددخیار با پوست رنده شده+ آب دو عدد لیموترش+یک قاشق غذاخوری آرد جوانه گندم +یک قاشق غذاخوری روغن بادام+یک عدد موز له شده تمام این مواد را به خوبی هم می ‌زنیم تا خمیر یک دستی به وجود آید و سپس آن را روی پوست صورت و گردن پخش می‌ کنیم و بعد از 2 دقیقه ماساژ، 20 دقیقه بماند سپس از روی پوست پاک می ‌کنیم و با اب ولرم میشوریم.این ماسک باعث سفتی پوست و جلوگیری از افتادگی و درمانی قوی برای چین و چروک محسوب میشود. در هفته دوبار به مدت ٢ هفته، از این ماسک قوی استفاده کنید تا معجزه آن را در زیبایی پوست خود ببنید.

تمام روش های ذکر شده کاملا بی خطر بوده و برای داشتن پوستی زیبا، فوق العاده موثر است، حتما در هفته از دو یا سه نسخه از این ماسک ها استفاده کنید تا معجزه آن را در زیبایی پوست تان ببیند ..

مجله اینترنتی زرآلو

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست