بدون دیدگاه

فرودگاه های تایلند – جاده‌های سبز

کشور تایلند یک کشور توریست پذیر است و جاذبه های گردشگری تایلند از هر جهت بی نظیر و رویایی است ، از طرفی برای حمل و نقل مسافران  فرودگاه های بین المللی زیاد در نقاط مختلف این کشور وجود دارد. این فرودگاه های تایلند دارای امکانات نسبتا خوب و پیشرفته ای هستند و روزانه مسافران زیادی را به تایلند می‌آوردند و از تایلند به مقاصد مختلف در دنیا می رسانند  به طور کلی می توان گفت تور تایلند یکی از محبوبترین تورهای دنیا است. در این مقاله به معرفی مختصر فرودگاه های بین المللی تایلند پرداخته ایم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص این فرودگاه ها به دست آورید با این مقاله  همراه  باشید.

 

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین المللی سووارنابومی

فرودگاه بین المللی سووارنابومی یکی از بهترین و معروف ترین فرودگاه های بین المللی تایلند است که درفاصله ۳۰ کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد.  این فرودگاه همگانی که با کد یاتا BKK شناخته می شود یک باند فرود آسفالت  با طول باند ۴۹۰۰ متر دارد. جالب است بدانید این فرودگاه ۲ متر بالا تر از سطح دریا قرار دارد. این فرودگاه در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده است و امروزه به عنوان یکی از دیدنی ترین فرودگاه های جهان شناخته می شود. جالب است بدانید خورعنوان مرکز اصلی سفرهای هوایی در جنوب شرقی آسیا متعلق به  فرودگاه بین المللی سووارنابومی می باشد. این فرودگاه تنها ۱ ساعت با شهر فاصله دارد.

فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ

فرودگاه بین المللی دن موئنگ نیز در شهر بانکوک قرار گرفته است.

این فرودگاه که علاوه بر همگانی بودن نظامی نیز هست با کد یاتا DMK شناخته می شود.

مطب پیشنهادی :
عرضه 60 هزار خودرو در کمتر از دوماه آینده

۳متر از سطح دریا فاصله دارد و دارای یک باند فرود آسفالت با طول باند ۳۷۰۰ متر است.

این فرودگاه به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های تایلند شناخته می شود. نکته جالب ان که این فرودگاه به نام فرودگاه قدیمی بین المللی تایلند نیز شناخته می شود در واقع فرودگاه بین المللی دن موئنگ یکی از قدیمی ترین فرودگاه های بین المللی آسیا و جهان است.

رزوانه ایرلاین های بسیار معروفی از سراسر دنیا همچون شرکت هواپیمایی ایرفرانس یا لوفتهانزا به این فرودگاه پروازهای برنامه ای دارند.

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای

فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای یکی دیگر از فرودگاه های مطرح و پر امکانات تایلند است که پرواز های بین المللی زیادی در آن انجام می شود.

بیشتر پرواز های چارتر نیز در همین فرودگاه انجام می شود.

این فرودگاه در استان چیانگ مای کشور تایلند قرار دارد.

با ۱۰ شرکت هواپیمایی کار می کند و سالانه بیشتر از ۲ میلیون نفر مسافر جابه جا می کند.

رستوران های این فرودگاه بسیار معروف است.

در این رستوران ها شما می توانید انواع بهترین غذا های تایلندی و اروپایی را تهیه و نوش جان  کنید.

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین‌المللی هت یای

فرودگاه بین‌المللی هت یای یک فرودگاه مسافربری همگانی است که با با کد یاتا HDYشناخته می شود.

این فرودگاه بین المللی یک باند با طول ۳۰۵۰ متر دارد و در ارتفاع ۲۷ متری از سطح دریا قرار گرفته است.این فرودگاه نیز یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های کشور تایلند است و بیشتر برای پرواز های چارتر استفاده می شود.

مطب پیشنهادی :
غذاهای مخصوص شب کریسمس

این فرودگاه همچنین دارای باند اسفالت می باشد.

در آخر می توان گفت شما می توانید با مراجعه به آژانس خدمات هواپیمایی با خیال راحت رزرو هتل و بلیط هواپیما را تهیه کنید.از بهترین و معروفترین شهرهای تایلند می توان به پوکت، پاتایا و بانکوک اشاره کرد، که هر کدام زیبایی های خود را دارا می باشد.

منبع:

https://www.jadehayesabz.ir

منبع: جاده سبز

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست