بدون دیدگاه

رضویان: «نیوجرسی» را با سیامک انصاری می سازیم

رضویان: «نیوجرسی» را با سیامک انصاری می سازیم

رضویان: «نیوجرسی» را با سیامک انصاری می سازیم

سیدجواد رضویان در اولین حضور تلویزیونی خود بعد از اکران نخستین فیلم سینمایی اش، از ویژگی های «زهرمار» گفت و خبر ساخت سریال تازه اش با کارگردانی مشترک سیامک انصاری را اعلام کرد.

رضویان: «نیوجرسی» را با سیامک انصاری می سازیم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، جواد رضویان امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد به بهانه آغاز اکران اولین تجربه کارگردانی اش مهمان محمد صابری در میز سینما برنامه «سلام صبح بخیر» بود.

رضویان در ابتدا درباره نظرسنجی برنامه مبنی بر اینکه مردم کدام یک از نقش های او را بیشتر دوست دارند، گفت: داود برای خود من جذاب بود و انقلابی در کارهای من به حساب می آمد. بابت نقش زهتاب در سریال حاشیه هفته ها مطالعه کردم و بیان او نیز وام گرفته از لهجه شیرین قمی بود و همیشه از ظرفیت نازنینان در استان قم تشکر کردم. کاراکتر شنبه تایم دو سه هفته ای از من وقت گرفت تا به آن ضرباهنگ و لهجه برسم. دو سه دوست افغان داشتم که مرا کمک کردند و رویشان را می بوسم. مراد هم در کنار آقای مدیری اتفاق جذابی بود. کنار سروش صحت کار کردن هم یعنی کنار یک آدم صبور بامطالعه بودن و همیشه چیز جدیدی یاد می گیرم.

نیاز به پوست اندازی و تجربه فضای جدید داشتم

وی درباره تجربه ساخت نخستین فیلم سینمایی اش اظهار کرد: وقتی به این سمت می رویم که خودمان تولید را شروع کنیم قطعا برای تجربه جدید می رویم و می خواهیم فضای نویی را با استفاده از چیزهایی که در این سالها آموختیم تجربه کنیم. از جایی به بعد شما نیاز به پوست اندازی و تجربه فضای جدید دارید و من اینجا تجربه اش کردم . امیدوارم در ذوق مخاطب نخورد.

کام تلخ جامعه مرا به سمت ساخت «زهرمار» برد

بازیگر «پاورچین» ادامه داد: این فیلم با اسمی که دارد در راستای کارنامه بازی من نیست. هرکاری که اسم من بوده این توقع از آن وجود داشته که مخاطب را بخنداند اما «زهرمار» اینگونه نیست و به راحتی می توانم بگویم تجربه ای بود که کام تلخ جامعه مرا به سمت آن برد.

مطب پیشنهادی :
حاشیه هایی از شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون

رضویان به شوخی درباره نام گذاری فیلم هایش گفت: آدم باید بگوید گلاب به رویتان «زهرمار» دارد اکران می شود، احتمالا «کوفت» هم فیلم بعدی است!

وی افزود: با مشورت تیم سازنده از تهیه کننده گرفته تا کمال تبریزی در مقام مشاوره، پیمان عباسی به عنوان نویسنده، تورج اصلانی در مقام فیلمبردار، آقای حسن دوست به عنوان تدوینگر و تمام تیم تلاشمان این بود که کنار هم اتفاقی را رقم بزنیم و به یک بالانسی برسیم که توی ذوق نزند. کلیت فیلم بر مبنای تسویه حسابی است که همه درآن می سوزند و اینطور نیست که در یک سر ماجرا کسی برنده باشد.

با تبدیل کردن روحانی به مداح از ممیزی فرار کردیم

رضویان در پاسخ به اینکه آیا درست است که کاراکتر قصه اولیه یک روحانی بوده اما به مداح تغییر پیدا کرده است، تصریح کرد: ممیزی ها را که خودتان می دانید. این فیلم اصلا شوخی نیست و خیلی جدی است و اولین بار است که مداحی را محور یک فیلم می بینیم. انتخاب این کاراکتر به جای روحانی هم برای فرار از ممیزی بود.

مجید بنی فاطمه و محمد طاهری مشاور فیلم نیستند

کارگردان «زهرمار» اینکه سیدمجید بنی فاطمه مشاور فیلم است تکذیب و تاکید کرد: من با ایشان دوستی نزدیک دارم همچنین با آقای محمدطاهری نازنین دوستی نزدیک دارم و با خیلی از این عزیزان رفاقت دارم اما هیچ کدامشان به عنوان مشاور فیلم نبوده اند.

وی با اشاره به بازخوردهای متفاوتی که از مخاطبان فیلم گرفته تصریح کرد: در ایام جشنواره مادحین بیانیه ای علیه فیلم دادند. در عین حال خیلی ها اعتقاد داشتند جواد رضویان فیلمی به نفع مادحین ساخته و خود مادحین خلاف این نظر را داشتند .نمی دانم چطور می شود درباره یک فیلم دو نظر تا این حد متناقض وجود داشته باشد. اینکه چه ساخته ام را نمی دانم!

رضویان با بیان اینکه اگر فیلم بفروشد برای کسی که سرمایه گذاری کرده خوشحال می شوم و اگر نفروشد شرمنده اش می شوم، ادامه داد: اگر گیشه را به عنوان فاکتوری برای رفتن مردم به سینما و رضایت مخاطب نگاه کنیم هرچقدر بیشتر بفروشد خوشحال ترم.

مطب پیشنهادی :
فیلم طلا با بازی نگار جواهریان متقاضی اکران در نوروز 99 شد

در ادامه صابری به مروری بر حضور بازیگران کمدی به عنوان کارگردان در سینما پرداخت و این حضور را تقریبا ناموفق قلمداد کرد. رضویان در پاسخ گفت: رامبد جوان ۵ فیلم سینمایی را در زمینه های مختلف تجربه کرده است. ما عاشق اضافه کردن تجربیاتمان هستیم و منی که ۲۵ سال است دارم کار می کنم، ممکن است جایی احساس کنم دارم به تکرار می افتم.

از من می خواهند خودم را تکرار کنم

این بازیگر کمدی تصریح کرد: گاهی یک مدیر به من می گوید من «به روح پدرم» را خیلی دوست داشتم. تشکر می کنم و او در پاسخ می گوید یک فیلم مثل همان برایمان می سازی؟ دوباره مرا در همان قالب می خواهند. درست است موضوع آن فیلم حق الناس و مهم بود. اما چرا می خواهند خودم را تکرار کنم.

دیگر به من نقش جوان ندهید

وی با اشاره به سپردن نقش جوان روستایی به خود اذعان کرد: تو را به حضرت عباس دیگر به من نقش جوان ندهید. با این گیس و ریش سفید به من جوان نمی آید. اینطور می شود که وقتی می بینی مدام تو را به سمت تکرار می برند با خودت می گویی اگر خودم تصمیم بگیرم و فیلم بسازم شاید بتوانم دیگر تکرار نشوم.

رضویان در ادامه به سوالات کوتاه طنز پاسخ داد و درباره استقلالی یا پرسپولیسی بودنش گفت: من اصلا بنفش ام. سرخابی ام. آبی اناری ام! فقط این را بگویم که افتضاح بارسایی ام.

کارگردان «زهرمار» درباره انتقادی که از سوی برخی مذهبی ها درباره فیلم او مطرح می شود گفت: من در سینما فرهنگ فیلم را با عزیزان دیدم. اتفاقا یک طیف مذهبی هم نشسته بودند و به من لطف داشتند. از ساعت ۶ بعدازظهر امروز هم در سینما آزادی هستم و سه سانس داریم که بین سانس ها می ایستم و هر سوالی باشد جواب می دهم.

وی همچنین با نمایش تصویر چهره های مختلف عرصه کمدی درباره آنها سخن گفت و از این بین درباره رضا عطاران و اینکه آیا دوست دارد به عنوان کارگردان با او کار کند، اظهار کرد: امیدوارم سایه اش به سر سینما و ان شاءالله به زودی تلویزیون باشد. شما بگویید دوست داری نیم ساعت بیشتر پیش او باشی؟ ما سر دقیقه می توانیم بحث کنیم!

مطب پیشنهادی :
حسن ریوندی با خواننده های معروف

دم بچه های والیبال گرم

رضویان همچنین نسبت به رفتن برانکو از ایران واکنش نشان داد و در خصوص حضور تیم والیبال کشور در لیگ ملتها گفت: دم تک تکشان گرم واقعا آبروداری کردند دم برگزار کنندگان ارومیه گرم. دم فدراسیون والیبال گرم. امیدوارم که ان شاءالله در اردبیل هم این اتفاق تکرار بشود.

سریال تازه ام را با سیامک انصاری می سازم

این بازیگر در پایان درباره کار تازه خود خبر داد: ان شاءالله اگر خدا بخواهد و توفیقی باشد از نیمه های شهریور کار جدیدمان را استارت می زنیم. سریالی که با سیامک انصاری به صورت مشترک کارگردانی می کنیم و فکر می کنم ۴ فصل ۲۵ قسمته باشد. اسم موقت این سریال «نیوجرسی» است که البته منظور ایالت آمریکا نیست بلکه نیوجرسی که جلوی در خانه ها می گذارند. احتمالا هم من و هم سیامک در سریال بازی هم می کنیم و برای همین آن را دو نفره کارگردانی می کنیم.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

فارس نیوز

رضویان: «نیوجرسی» را با سیامک انصاری می سازیم

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست