1 دیدگاه

خواص روغن خراطین و هر آنچه میخواهید درباره روغن خراطین بدانید

خواص روغن خراطین و هر آنچه میخواهید درباره روغن خراطین بدانید

خواص روغن خراطین و هر آنچه میخواهید درباره روغن خراطین بدانید

خواص روغن خراطین و هر آنچه میخواهید درباره روغن خراطین بدانید
خواص روغن خراطین و هر آنچه میخواهید درباره روغن خراطین بدانید

خواص روغن خراطین

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین یا روغن کرم خاکی در طب قدیم ایران یک روغن معروف بوده که از آن برای حجیم کردن آلت , سینه , گونه و هر قسمت از بدن استفاده می شده است.روغن خراطین نوعی روغن صد درصد طبیعی بوده که از یک نوع کرم خاکی به نام ” ایزینیا فتیدا ” استخراج می شود . و از  این محصول در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش کارآمد نام برده شده است.و در حال حاضر این روغن در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد.


برای سفارش پیامکی محصول کلمه ( روغن خراطین ) به شماره 10004762 ارسال کنید

تاریخچه روغن خراطین یا روغن کرم خاکی؟

در طب قدیم ایران به روغن خراطین معروف بوده که از آن برای حجیم کردن آلت , سینه , گونه و هر قسمت از بدن استفاده می شده است. این محصول یکی از مواد اولیه ای است که امروزه در جهان توسط شرکت های آرایشی بهداشتی بزرگ و با سابقه مورد استفاده قرار میگیرد.

اولین تحقیقات در سال 1985 میلادی توسط شرکت داو انجام گرفت و در سال 1987 برای اولین بار این محصول به اسم کرم A SKIN در جهان شهرت یافت. از آن پس شرکتهای بزرگ از روغن کرم به دلیل داشتن امگا3,امگا6 , امگا9 و پروتئین فراوان در کرمهای نرم کننده, جوان کننده پوست و حجیم کننده استفاده میکنند. .

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد.

این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئنترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است.

یکی از خواص مهم کرم خاکی این است که اگر از وسط 2نصف شود میتواند اندام از دست رفته خود را خیلی سریع باز سازی کند از این رو خاصیت ترمیم کنندگی آن بسیار چشمگیر است.

خصوصیات روغن خراطین

  • طبع: گرم
  • طریقه مصرف: استعمال موضعی
  • خواص درمانی: افزایش دهنده جریان خون در رگها ، تقویت و رشد مو ، از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی ، حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن ، افزایش اندازه آلت تناسلی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی مردانه ، افزایش رشد و حجم‌دهی عضلات برای ورزشکاران پرورش اندام
  • مضرات: حساسیت ،بهتر است در دوران شیردهی و حاملگی استفاده نشود.
بزرگ کردن آلت
بزرگ کردن آلت

بزرگ کردن آلت

خواص روغن خراطین

هر چند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 12 سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

مطب پیشنهادی :
گچ کاری در تهران انجام کلیه کارهای گچ کاری کلی و جزئی

برای سفارش پیامکی محصول کلمه ( روغن خراطین ) به شماره 10004762 ارسال کنید

افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود. اماروغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

بزرگ کردن سینه

روش طبیعی بزرگ کردن سینه

روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.

کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.

روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

برجسته نمودن گونه ها

برجسته نمودن گونه ها

خواص روغن خراطین

گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.

بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است. با استفاده از روغن طبیعی خراطین اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

مطب پیشنهادی :
خرید دستگاه چسب تفنگی حرارتی مناسب برای ساخت کاردستی

در زیر به صورت تیتر وار به برخی دیگر از خواص روغن خراطین اشاره می‌کنیم:

  • رفع چین و چروک صورت , گردن , دست و ترک های پوست پس از زایمان
  • استفاده برای مو
  • استفاده برای بیماریهای فصل و رماتیسمی
  • استفاده برای بدن سازی و بزرگ کردن قسمتی از بدن
  • استفاده برای ماساژ درمانی

برای سفارش پیامکی محصول کلمه ( روغن خراطین ) به شماره 10004762 ارسال کنید

 

طرز تهیه روغن خراطین:

طرز تهیه روغن خراطین

در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا این روغن را از کرم خاکی ساخت و آن را در ترکیب با روغن زیتون و روغن کنجد برای درمان بیماری‌ها استفاده میکرد، در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی این روغن به صورت ۱۰۰ درصد خالص از نوعی کرم خاکی به نام ” ایزینیا فتیدا ” استخراج میگردد. یکی از ویژگیهای کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم میشود.. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته میشود.

روش قدیمی ساخت روغن خراطین که به آن روش ابوعلی سینا گفته میشود،از ۲ کیلو گرم خاکی و ۱ کیلو روغن زیتون و یا کنجد استفاده می شده است و هنوز هم در عطاری‌ها از این روش استفاده میشود.اما با دستگاه های پیشرفته جدید از ۸۰ کیلوگرم کرم خاکی ۱ لیتر روغن خراطین 100% خالص را استخراج می‌شود.

برای سفارش پیامکی محصول کلمه ( روغن خراطین ) به شماره 10004762 ارسال کنید

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست