بدون دیدگاه

بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش

بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش

بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران اصالتا آذری) خوانندهٔ موسیقی پاپ و هنرپیشه است. “فرزاد فرزین” در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است. سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است. 

خانواده

فرزاد فرزین تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است.

کشف استعداد فرزاد فرزین

کشف استعداد فرزاد

او دو ساله بود که خانواده اش خواهرش را به کلاس پیانو فرستادند و جالب این است که نمی گذاشتند فرزاد فرزین دست به کیبور بزند زیرا سنش کم بود و ممکن بود پیانو را خراب کند. پدر و مادر فرزاد فرزین متوجه شدند که در اصل فرزاد باید به کلاس پیانو برود و نه خواهرش.

شروع فعالیت فرزاد فرزین

شروع فعالیت

فرزین فعالیتش در موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تاکنون هفت آلبوم رسمی منتشر کرده است. فرزاد فرزین در کنار موسیقی، بازیگری را نیز تجربه کرده که از آن جمله می توان فیلم های سینمایی پسران آجری، سگ های پوشالی، کنسرت روی آب، سریال عاشقانه و سریال مانکن که وی به عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ پایانی در آن حضور دارد را نام برد.

ورود به بازیگری فرزاد فرزین

ورود به بازیگری

فرزین سال 85 در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشت ه است. او برای فیلم سوپر استار در سال 87 به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است

مطب پیشنهادی :
بیوگرافی امیرحسین آرمان

دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال 95 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید

شروع موسیقی به صورت حرفه ایی

شروع موسیقی به صورت  حرفه ایی

او موسیقی حرفه را از سال 1377 با گروه کروز آغاز کرد ولی به دلیل ساخت آلبوم اولش که شراره نام داشت این گروه را ترک کرد. تهیه آلبوم شراره سه سال طول کشید و این آلبوم در سال 1383 منتشر شد.

ازدواج و همسرش فرزاد فرزین

ازدواج و همسرش

” فرزاد فرزین ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد .

تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او می باشد “

بازی و خوانندگی فرزاد فرزین در سریال مانکن

بازی و خوانندگی در سریال مانکن

فرزاد فرزین در سریال مانکن ساخته حسین سهیلی زاده به عنوان بازیگر و خواننده حضور دارد. او در این سریال در کنار محمدرضا فروتن، امیرحسین آرمان و … ایفای نقش می کند.

بیوگرافی فرزاد فرزین و همسرش

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست