1 دیدگاه

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت جدیدترین مجموعه شبکه دو می باشد. کارگردانی این مجموعه را به ترتیب محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان بر عهده داشته و نویسنده آن محمد محمود سلطانی می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت
بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

خلاصه داستان

داستان سریال از سرنوشت درباره سرنوشت دو کودک از سنین کودکی تا جوانی است که زندگی آنها از پرورشگاه تا موفقیت را نشان می دهد.

محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

بازیگران سریال از سرنوشت

پوریا پورسرخ، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، فریبا نادری، مریم کاظمی، مائده طهماسبی، شبنم فرشادجو، راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی، مهدی صبایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی، کیسان دیباج، دارا حیایی، میترا رفیع

  • علیرضا استادی بازیگر نقش شعبان
  • سید مهرداد ضیایی بازیگر نقش خاکپور
  • سارا والیانی بازیگر نقش فروغ
  • یغما یارعلی بازیگر نقش کامیاب
  • نیوشا مامنی بازیگر نقش هستی
  • داریوش سلیمی بازیگر نقش بهادری
  • جواد زیتونی
  • مهرداد فلاحتگر – مدیر مدرسه
  • حسین کریمخان زند بازیگر نقش کوکبی
  • سیامک راشدی بازیگر نقش فرزاد

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.

پوریا پورسرخ بازیگر نقش ماجدی

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد و اکنون مجرد است. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

حسین پاکدل بازیگر نقش خندان

بیوگرافی حسین پاکدل

حسین پاکدل ( متولد ۱۳۳۸ اصفهان) نویسنده، نمایشنامه نویس، مجری، تهیه کنننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و هنرپیشه ایرانی است. او برادر مهدی پاکدل و مسعود پاکدل است. حسین پاکدل در سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنین مدیر دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بود.

وی چند وقتی هم مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. از کارهای وی میتوان نویسندگی و کارگردانی نمایش های حضرت والا و رقص زمین را نام برد.

سال 1376 در فیلم یاس های وحشی به کارگردانی محسن محسنی نسب اولین بار بازیگری را جلوی دوربین تجربه کرد، بعد در مسافر ری 1379 و تفنگ سرپر هم بازی کرد. او با عاطفه رضوی ازدواج نموده و صاحب یک دختر به اسم صبا می باشند.

لیلا بلوکات بازیگر نقش مینا

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

مطب پیشنهادی :
افزایش عمر

لیلا بلوکات از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

مجید واشقانی بازیگر نقش افشار

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد 6 خرداد 1357 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد اگر بازیگر نمی شد دوست داشت روانشناس شود شدیدا فوتبالی و طرفدار نود است. مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

حبیب دهقان نسب بازیگر نقش نگهدار

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

حبیب دهقان نسب در 17 تیرماه سال 1328 در شهر شیراز چشم به جهان گشود و بیش از نیم قرن تجربه بازیگری در سینما و تلویزیون ایران را دارد. حبیب دهقان نسب بازیگر نقش نگهدار در مجموعه از سرنوشت که هم اکنون از کانال دو تلویزیون در حال پخش است بازی کرده و با نقش آفرینی های خاصی که دارد چشم هر بیننده ای را به داستان سریال خیره می کند. وی لیسانس بازیگری و تئاتر را سال ها پیش از دانشگاه تهران اخذ کرد برای اینکه بازیگر شود زادگاه خود یعنی شیراز را ترک کرد و در حدود 50 سال است که در تهران زندگی می کند.

فریبا نادری بازیگر نقش الهام

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد و همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است.

او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

او در مورد همسرش می‌گوید: “در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم.

مریم کاظمی بازیگر نقش سهیلا

بیوگرافی مریم کاظمی

مریم کاظمی در سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۶۵ از هنرکده آزاد هنرپیشگی تحت نظر «مصطفی اسکویی» فارغ‌التحصیل شد.

پس از آن تحصیلات عالی خود را در دانشگاه تهران دنبال نمود و در سال ۱۳۷۲ مدرک کارگردانی و بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت نمود.

وی از سال ۱۳۷۹ تا کنون با تمرکز بر تئاتر کودک آثار متعددی را در این زمینه تولید و اجرا کرده‌است. او مؤسس و سرپرست «گروه تئاتر مستقل» می‌باشد.

مائده طهماسبی بازیگر نقش پوران

بیوگرافی مائده طهماسبی

مائده طهماسبی متولد ۱۳۳۶ در بابل بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

مطب پیشنهادی :
مدل جاکفشی شیک و جدید

او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایرهٔ به کارگردانی جعفر پناهی است.

شبنم فرشادجو بازیگر نقش پوران

بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو بهمن ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد است. فرشادجو تئاتر را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. پدر و مادرش مشوق اصلی او بودند. وی سپس کلاس های بازیگری را زیر نظر مرحوم حمید سمندریان گذراند، از معروف ترین تئاترهایش می توان به هملت اشاره کرد. اغلب فعالیت وی در تئاتر و سریال های تلویزیونی است.

شبنم فرشاد جو در ۳ شهریور با انتشار عکسی خبر ازدواج خود با یک مرد آلمانی را رسانه ای کرد.

راستین عزیزپور بازیگر نقش سهراب

بیوگرافی راستین عزیزپور

راستین عزیزپور نقش کودکی سهراب پسر پرورشگاهی در سریال تلویزیونی از سرنوشت را بازی کرده که هر شب از شبکه 2 سیما نمایش داده می شود. وی در سن 11 سالگی به سر می برد و در 23 آبان ماه سال 1387 در یکی از محله های خوب تهران چشم به جهان گشود. بازی در نقش سهراب برایش کار بسیار جذاب و در عین حال کمی پیچیده بود اما این بازیگر کودک به خوبی توانست راه رسیدن به موفقیت را برای خود نیز هموار کند. این بازیگر فقط در فصل اول مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نقش سهراب را بازی کرده است و ادامه نقش سهراب در فصل دوم با هنرمندی خوبی کیسان دیباج است.

امیررضا فرامرزی بازیگر نقش هاشم

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی متولد 31 فروردین سال 1386، بازیگر سینما و تلویزیون است.

این بازیگر، از سن کم بازیگری را شروع کرده است و فیلم های زیادی را در کارنامه بازیگری خود دارد. وی یکی از استعدادهای سینمای ایران است و کارگردانانی که با او کار کرده اند معقتدند او در قواره یک بازیگر بین المللی می تواند ظاهر شود.

امیررضا فرامرزی به جزء بازیگری در سینما و تلویزیون، در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و به این کار بسیار علاقه‌مند است.

مهدی صبایی بازیگر نقش بابک

بیوگرافی مهدی صبایی

مهدی صبایی ۲۲ مرداد ۱۳۴۵ در کرمانشاه به دنیا آمد. او کار خود را در سینما با فیلم سلطان اثر مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ولی شاید اکثریت مردم او را با نقش رامین در سریال بدون شرح به یاد آورند. متاهل و یک پسر بنام علی دارد.

فاطیما بهارمست

بیوگرافی فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست بازیگر در 10 تیر 75 در شهر تهران متولد شد و مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا تهران را دارد. خانم فاطیما بهارمست به دلیل چهره زیبا و جذاب مورد توجه کارگردان های سینما و تلویزیون قرار گرفته است که جدیدترین کار تلویزیونی خانم بهارمهست ایفای نقش در فصل دوم مجموعه از سرنوشت علیرضا بذرافشان می باشد. وی در کودکی وارد عرصه بازیگری شد و با حمایت پدر و مادر توانست از قاب تلویزیون دیده شود.

مرضیه موسوی

بیوگرافی مرضیه موسوی

مرضیه موسوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مرضیه موسوی می‌توان به بازیگری در فیلم چارلی در تهران اشاره کرد. مرضیه موسوی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است.

مطب پیشنهادی :
کمد دیواری سفید ساده

کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب

بیوگرافی کیسان دیباج

بازیگر جوان و هنرمندی که تا پیش از این او را با آهنگ های زیبا و دلنشینش می‌شناختیم که وی به تازگی توانسته است نام خود را لیست بازیگران سریال تلویزیونی از سرنوشت به ثبت برساند. کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت فصل دوم است و نقش سهراب بچه پرورشگاهی را حالا در سن جوانی یعنی 19 سالگی بازی کرده است. بازی خیره کننده کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در فصل دوم سریال از سرنوشت تحسین همگان را برانگیخته است. این بازیگر جوان نقش مقابل دارا حیایی را ایفاگر شده است و در سال 1370 در تهران زاده شده است که برای این بازیگر و خواننده خوش صدای ایرانی آرزوی موفقیت داریم.

دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی بازیگر 26 ساله سینما و تلویزیون پسر امین حیایی و مونا بانکی پور است که در یازدهمین روز شهریور ماه سال 1372 زاده شد و به دلیل چهره جذاب و قد دارا حیایی که نسبتا بلند هست به تازگی وارد عرصه مدلینگ شده و تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. وی به درخواست علیرضا بذرافشان برای ایفای نقش هاشم در فصل دوم سریال تلویزیونی از سرنوشت حضور پیدا خواهد کرد و او دوران جوانی هاشم در سریال را بازی میکند.

میترا رفیع بازیگر نقش مهلقا

بیوگرافی میترا رفیع

میترا رفیع بازیگر 25 ساله و هنرمند زیباروی ایرانی است که به واسطه بازی در نقش مه لقا سریال از سرنوشت توانست به اوج شهرت برسد. وی متولد 12 آذر 1373 و در تهران چشم به جهان گشود و تحصیلات دانشگاهی اش را تا مقطع فوق لیسانس پیش برد و به جرات می توان گفت میترا رفیع بازیگر نقش مه لقا در سریال تلویزیونی از سرنوشت یکی از موفق ترین بازیگران تازه وارد به تلویزیون است و با اینکه مدت زیادی از حضور او در قاب تلویزیون نمی گذرد توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و در آخر باید بگوییم که این خانم بازیگر جوان هنوز مجرد است.

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست