بدون دیدگاه

احتمال ممنوع الفعالیتیِ موقت رامبد و نگار

احتمال ممنوع الفعالیتیِ موقت رامبد و نگار

احتمال ممنوع الفعالیتیِ موقت رامبد و نگار

حاشیه اصلی که کمتر دیده شده، عکس مهناز افشار با فائقه آتشین موسوم به «گوگوش» است؛ تصاویری که با فیلتر در برخی رسانه‌ها منتشر شد اما انعکاس اندکی داشت و در آن مهناز افشار بدون حجاب در کنار این خواننده پیش از انقلاب حضور دارد. هنوز حواشی مهناز افشار داغ بود که انتشار تصویری از نگار جواهریان در کانادا که او نیز از حجاب برخوردار نبود، حاشیه‌ساز شد و برخی از ممنوع التصویری او و همسرش رامبد جوان در تلویزیون سخن به میان آوردند.

احتمال ممنوع الفعالیتیِ موقت رامبد و نگار

تابناک/مهناز افشار روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سرگذاشته که عمدتاً به حواشی‌اش درباره یک پست توییتری جعلی و شکایت یک شخص که از عکس او در آن پست استفاده شده و همچنین حواشی دادگاه و محکومیت همسرش در یک پرونده مالی سنگین بازمی‌گردد. شاید همین حواشی باعث شد هنرمندان همزمان با تولد این بازیگر برای او سنگ تمام بگذارند و سیلی از تبریک‌ها به عنوان روحیه دادن به او که هنوز آلمان است، نثار او شود.

با این حال حاشیه اصلی که کمتر دیده شده، عکس مهناز افشار با فائقه آتشین موسوم به «گوگوش» است؛ تصاویری که با فیلتر در برخی رسانه‌ها منتشر شد اما انعکاس اندکی داشت و در آن مهناز افشار بدون حجاب در کنار این خواننده پیش از انقلاب حضور دارد. هنوز حواشی مهناز افشار داغ بود که انتشار تصویری از نگار جواهریان در کانادا که او نیز از حجاب برخوردار نبود، حاشیه‌ساز شد و برخی از ممنوع التصویری او و همسرش رامبد جوان در تلویزیون سخن به میان آوردند.

مطب پیشنهادی :
بیوگرافی علیرضا طلیسچی خواننده خوش خنده

در چند روز اخیر برخی رسانه‌های موثر نظیر کیهان واکنش‌های تندی به این اتفاقات از جمله موضوع سفر نگار جواهریان داشته‌اند و خواستار «پاکسازی صداوسیما و سینمای ایران» شده‌اند؛ درخواستی که بعید است از سوی حسین انتظامی با آن سوابق نادیده گرفته شود و بنابراین گمانه‌زنی‌ها از ممنوع الفعالیتی این بازیگران دست‌کم برای مدت موقتی حکایت دارد.

تجربه نشان داده به شکل سنتی اعمال چنین ممنوعیتی رد می‌شود اما با توجه به آنکه هر دو این چهره‌ها، جزو بازیگران پرکار هستند، مرور فعالیت آنها تا پایان سال و کیفیت حضورشان در سینما می‌تواند نشان دهد که آیا ممنوع الفعالیتی به سراغ آنها آمده و تاکید خواهد شد که بازیگری آنها تا اطلاع ثانوی به مصلحت نمی‌باشد یا مسائل اخیر نادیده گرفته می‌شود و با چشم‌پوشی از اتفاقات، تلاش می‌شود به حضورشان در فضای سینما تداوم بخشیده شود.

ممنوع‌الفعالیتی بازیگران در سینمای ایران سابقه طولانی دارد و به دهه شصت و دوران مدیریت انوار و بهشتی در سینمای ایران بازمی‌گردد که شاهد گسترده‌ترین حجم ممنوع الفعالیت شدن بازیگران بوده‌ایم. این وضعیت تا پایان دولت هاشمی نیز تداوم داشته و پس از تغییر دولت هاشمی تا دولت کنونی، دولت به دولت شاهد کاهش ممنوع الفعالیتی بازیگران بودیم؛ هرچند در مقطعی از دولت دهم نیز طیف از بازیگران مشمول این رویه شدند و می‌رفت که این رویه گستره وسیعی را در بربگیرد اما با تغییرات دولت، شرایط به کلی تغییر کرد.

احتمال ممنوع الفعالیتیِ موقت رامبد و نگار

محتوای پیشنهادی
Tags: , , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست