بدون دیدگاه

عکس جدید ستون و سر ستون گچکاری 1397

عکس جدید ستون و سر ستون گچکاری 1397

گچکاری بنا اگر مهمترین آیتم در کارهای ساختمانی نباشد بدون شک یکی از مهمترین مراحل ساخت هر بنا است و کیفیت اجرای آن و همچنین طراحی خاص آن میتواند در جذابیت و سرزندگی و یا کسل کنندگی بنا تاثیر فراوانی داشته باشد.

انسان بخش زیادی از لحضات زندگی خود را در داخل فضای منزل و یا فضای محل کار می گذراند ،و سرزندگی و طراحی دلباز و جذاب و بدور از یکنواختی بنا قطعا در روحیه ساکنان بنا تاثیر خواهد گذاشت.

به همین دلیل باید در گچکاری و طراحی و اجرایی دکوراسیون خانه و یا دفاتر تجاری و اداری توجه و دقت لازم را مبذول نمایید ،ساخت هر بنا از کوچک گرفته تا بزرگ بطور میانگین شش ماه تا سه سال به انتها میرسد ولی باید سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد و تغییر دکوراسیون بجز هزینه و وقت دردسر های خاص خودش را هم دارد بنا براین بهتر است در هنگام اجرای پروژه تان دقت و توجه مناسب را رعایت نمایید.

ستون های داخلی بخشی از دکوراسیون داخلی هستند که به اجبار مسائل سازه ایی به دکور داخلی بنا تحمیل می شوند ،ولی شما میتوانید برای آنها طراحی های بی نظیری را در نظر بگیری که یک قطعه از پازل زیبایی ساختمان شما را تشکیل دهد.

در این مقاله تعدادی عکس از ستون و سر ستون آماده شده که شما کاربران عزیز مجله اینترنتی زرد آلو از این تصاویر در اجرای ستون های گچ کاری ایده بگیرید.

عکس جدید ستون گچکاری مربع شکل

عکس جدید ستون و سر ستون گچکاری 1397 (78)

عکس جدید ستون و سر ستون گچکاری 1397

مطب پیشنهادی :
مسجد محمد رسول الله در شیراز ; طرحی مدرن بر پیکره ای سنتی
محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست