بدون دیدگاه

چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم ؟

مرحله ی ارضاء

چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم ؟

با توجه به تفاوت های جنسی زن و مرد و همینطور ویژگی های متفاوت این دو در یک رابطه زناشویی می باید توجه کرد که عشق و میل جنسی را باید با هم به وحدت رساند، به نحوی که بتوان شرایط ارگاسم و انزال زن و مرد را به یک وضعیت مشترک رساند. درمرد ها منحنی غریزه جنسی به سرعت به اوج رسیده و پس از آن با سرعت زیاد به پایان می‌رسد، اما در زنها رسیدن به اوج لذت و نزول آن هر دو به تدریج و آهستگی صورت می گیرد.

روابط جنسی موفق

مهمترین چیزی که باید در نظر داشت این است که منحنی لذت جنسی زن و شوهر بهتر است با هم به نقطه اوج برسد و برای این منظور مرد همواره باید سعی کند تا طول زمان آمیزش را افزایش داده و با احساسات عاشقانه و دوری از تمرکز صرف بر ارضای خویش، همسرش را از نظر احساسات عاشقانه و جنسی به وحدت برساند. برای رسیدن به این وضعیت مطلوب می باید از عشق معنوی بهره برده و بر فضای ارتباط بین زوج بیفزایند.

در راستای این وحدت است که تفاهم و تطابق جنسی پیشرفت می کند و زن و شوهر بیش از پیش بر رابطه زناشویی چیره می شوندو می توانند این رابطه را از حالت مکانیکی و فیزیکی آن خارج کنند و شادی و کنش و اشتیاق و پذیرش و صمیمیت را بر آن غالب نمایند. در این نوع زندگی زوج ها در اثر تلاش و کوشش و اعتلای فکری قادرند بیشتر ببخشند و کمتر بگیرند.

امام صادق (ع) در همین رابطه می فرماید:

شما برای همسرتان آنطور آماده شوید که دوست دارید او برای شما آماده شود.

تاثیر  دوره ی عادت ماهانه ی خانم ها بر میل جنسی 

بهترین زمان برقراری رابطه چه موقعی است
چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟

بهترین زمان برقراری رابطه چه موقعی است؟

بهترین زمان برای آمیزش، زمان تخمک گذاری، یعنی زمانی است که زن در بالاترین میزان باروری قرار دارد. حال این سوال مطرح می شود که تخمک گذاری چیست ست و چگونه می توان زمان آن را تشخیص داد.

 تخمک گذاری چیست؟

فرایند ورود یک تخمک سالم به درون یک  زهدان و در بهترین جای آن را” تخمک گذاری”  می نامند. در زمان بروز چنین شرایطی، بدن یک خانم علائم بیرونی را به صورت تحریک پذیری بالاتر نشان می‌دهد. این زمان، تنها زمانی است که زن توانایی باردار شدن را در طول یک ماه پیدا می کند و چیزی بیش از از ۱۲ – ۲۴  ساعت بیشتر دوام ندارد. هورمون هایی که در این حالت ترشح می شوند، باعث می شونداو بیش از اندازه از هر نظر حساس شود به ویژه حس لامسه و بویایی او تحت الشعا ع قرار می گیرند.

 هر چند تمام خانم ها دوره های  معینی ندارند، اما برای اکثریت آنها شروع دوره کاملاً مشخص است.

زمان تخمک گذاری
چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟

زمان تخمک گذاری در سر او  چه می گذرد؟ 

در حین تخمک گذاری است که خانم بیشترین تمایل را به برقراری رابطه جنسی با همسرش دارد.

 در زمان تخمک گذاری، خانم ها تمایل پیدا می کنند خودشان را بیشتر نمایش دهند، و رفتار تحریک آمیز از خود نشان دهند؛ هر چند این امور بر خلاف طبیعت همیشگی شان باشد. این میل با پوشیدن لباس های شهوت برانگیز تر، کفش های پاشنه بلند، و چهره های  مردد خود را نمایان می کند. در این زمان خانم از نظر بیولوژیکی با هر موقع دیگری تفاوت پیدا می کند؛ زیرا در موقعیت باروری قرار دارد. شهوت بسیار زیادی در خود احساس میکند، احساس می‌کند خواستنی است و انرژی او می خواهد به هر طریقی خارج شود. اگر مشکل حادی در این زمان بروز نکند( به عنوان مثال شکست عاطفی یا استرس) به طور قطع خانم فعالانه به دنبال رابطه ی جنسی می رود.

قوانین و تکنیک های روابط جنسی موفق 

هنگامی که پای زندگانی جنسی، زناشویی و روابط جنسی شما در میان  است:

  1.  به همسرتان بگویید از چه کاری خوشتان می آید و  از چه کارهایی بدتان می آید.
  2. او را از احساسات خود آگاه کنید و در در مورد احساسات خود صادق باشید.
  3. از لحاظ احساسی و عاطفی باز و بیانگر باشید تا او نیز در مورد احساساتش  با شما راحت باشد.
  4.  در یک فرصت مناسب درباره ی گرایش ها و نگرش‌ها و رفتارهای تان در مورد مسائل جنسی ،خواسته‌ها و نیازها، سلیقه ها، ارزش ها و اولویت های تان صحبت کنید.
  5. کشش جنسی زن دارای مراحل مختلفی بوده  که آرامش بخشیدن به آن مستلزم رابطه جنسی نمیباشد، بلکه کارهای عمومی تر ساده‌تر به راحتی می تواند خیلی تاثیر گذار تر از رابطه جنسی باشد. توصیه به شما این است: کارهای شخصی همسرتان را انجام دهید!
  6.  می توانید هر چند وقت یک بار که احساس کردید رابطه میان شما رو به سکون می باشد، با دیدن نخستین علایم کشش جنسی در همسرتان از این تکنیک استفاده کنید. شست و شوی او از طرف شما ،به سادگی آثار خستگی روحی و جسمی را از چهره ی وی خواهد ز دود  و به سرعت آتش عشق را زیاد خواهد کرد. رد
  7. شانه کردن
  8. لاک زدن
  9. نوازش و بازی کردن با موهای همسر باعث ایجاد آرامش در وی می شود.
روابط جنسی موفق

افرادی در روابط جنسی شان موفق هستند که:

  1. شناخت خوبی از بدن خود و جنس مخالف شان دارند.
  2. اطلاعات لازم را برای برقراری ارتباط جنسی صحیح دارند.
  3. نحوه ی محافظت از خودشان را چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمی می دانند.
  4. شناخت لازم از  روحیه طرف مقابلشان را دارند،  به طوری که می‌توانند با او به راحتی و بدون ترس از اینکه مورد قضاوت قرار بگیرند( به عنوان مثال سرد مزاجی برای خانمها و عدم داشتن مهارت های مردانه برای آقایان) صحبت کنند و احساسات شان را در میان بگذارند. آن ها می توانند درخواست کنند که رابطه جنسی در شرایطی دیگر یا در وقت مناسب تر دیگری انجام شود. آنها قادرند در مورد بدن یکدیگر یا مسائلی که برایشان لذت بخش و یا ناخوشایند است، صحبت کنند.
  5. بهترین راهنما در مورد مسائل جنسی در مورد کلیات آن،منابع موثق آموزشی است. پس از آن شخص می تواند بنا به خواست یا نیاز خود و همسرش جزئیات رابطه را شکل دهد. 

نقش آموزش، فیلم ها و تصاویر اروتیک در رابطه ی جنسی:

یکی از متخصصان، در این رابطه، این توضیحات را ارائه می دهد:  خیلی ها به ما مراجعه می کنند و می پرسند که آیا برای آموزش، خوب است که مثلاً برخی فیلم های به اصطلاح آموزش دهنده را ببینند یا نه. من هرگز توصیه نمیکنم که چنین کنند؛ چون آن روش ها تولید کلیشه می کنند و مضرات بعدی دارند.  آن چه ما تلاش می کنیم انجام دهیم این است که با مهارت آموزی به زوجین یادآوری کنیم که گفت و گو و ارتباط کلامی تا چه در این رابطه نقش حیاتی دارد و اگر زن و مرد پتانسیل‌های خود را کشف کنند و از آن بهره ببرند و خود را بروز بدهند  تا چه حد می‌توانند رابطه ی خود را ارتقا دهند.

این امر حتی در نظریه های رفتار جنسی هم وجود دارد که زن و مرد با استفاده از نوآوری های خود به قدری می توانند در رابطه ی جنسی نوآوری تولید کنند که به هیچ وجه این رابطه کلیشه‌ای نخواهد شد و در هر بار، رابطه جنسی میتواند متفاوت باشد حتی می‌تواند با ساعت یا  روز پیش از خود باشد و این امر از سوی آموزش گران قابل پیش بینی نیست. هر فردی اگر خوب عمل کند، نوآوری هایی می تواند داشته باشد که برای خودش ش هم تازگی خواهد داشت چه برسد به همسرش. زنان می توانند خود را در رابطه زناشویی از نو کشف کنند.

از همین منظر، من این جمله را که” هرچه از عمر رابطه ی جنسی دو نفر بگذرد، ممکن است میل جنسی بین آن دو کم شود”، رد می کنم و برعکس معتقدم که این رابطه با گذشت زمان شکوفا تر و بهتر می شود. ضمن اینکه تاثیر بهبود این رابطه بر سلامت کلی خانواده و ازدواج افراد هم غیر قابل انکار است تا آنجا که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد نارضایتی های زناشویی به نحوی با نداشتن رابطه ی جنسی خوب در ارتباط است.

این رابطه اگر به درستی برقرار شود می تواند یک تقویت کننده ی بسیار موثر برای ازدواج ما باشد و نارضایتی ها و حتی آمار طلاق را کاهش دهد.

 تماشای این فیلم ها و تصاویر اروتیک که خیلی هم شیوع پیدا کرده، می تواند آفت یک رابطه ی زناشویی باشد. ما به خصوص در سال های آغازین رابطه ی جنسی به هیچ وجه متریال اروتیک یا تحریک کننده از جمله کتاب، مجله یا فیلم و عکسی را توصیه نمی کنیم. در یک ارتباط سالم  برانگیختگی باید به تحریک همدیگر باشد و اگر به وسیله ابزار مصنوعی انجام شود، تخیلات فرد که بسیار در مسئله جنسی اهمیت دارند، جایگاه خود را به آن ابزار مصنوعی می دهند و به تدریج تمام ذهن را تسخیر می کنند و کم کم عامل تحریک جای خود را به ابزار اروتیک می‌دهد.

این چنین می‌شود که شریک جنسی به مرور زمان گلایه می کند که همسرم توجه و علاقه ای به من نشان نمی دهد.  البته این مسئله نشانه ی بی علاقه گی نیست، بلکه جای تحریک همسر را این ابزار ها پر کرده‌اند. حتی گاهی این موضوع با خود ارضایی همراه می شود که در این صورت آسیب بسیار جدی ای به روابط زن و شوهر وارد می سازد.

صمیمیت در رابطه ی زناشویی

صمیمیت در رابطه ی زناشویی

برای اینکه رابطه زناشویی یک زوج به کیفیت مطلوبی برسد، باید ارتباط خوبی میان آنها وجود داشته باشد و  ارتباط خوب موجب رابطه ی زناشویی مطلوب و همینطور رابطه زناشویی مطلوب منجر به ارتقای کیفیت ارتباط خوب خواهد شد.

ایجاد رابطه ای صمیمانه ی جنسی نیازمند برخوردهای خلاق از طرف زوج هاست طرفین را به سوی تکامل جنسی سوق می دهد.

 برای پیشرفت و بالا بردن سطح کیفیت ارتباط زناشویی می بایست از تاثیرات کلامی و نقش واژه هایی که به کار برده می شود، و بیان جذاب و روشن غفلت نشود.

 کلمات تنها ۷ درصد پیامی را که ما سعی میکنیم برسانیم، تشکیل می دهند در حالیکه ارتباط غیر کلامی  که به صورت تبسم، نگاه کردن، چشم غره و….. است، ۵۵ درصد پیام کلی را تشکیل می دهد. لحن کلام و آهنگ صدا ۳۸ درصد بقیه ی پیام است.

ارتباط لمسی

ارتباط لمسی مرحله دیگر در ارتباط و صمیمیت است. در تمامی فرهنگ ها انسانها همواره تشنه ی نوازش هستند.

 کمبود صمیمیت زیربنای مشکلات جنسی است. زوجین باید توانایی بیان احساسات و خواسته ها ی خود را نسبت به یکدیگر داشته باشند. باید به هم بگویند که از انجام چه کاری لذت می برند و چه چیز مایه رنجش آنهاست. زن و شوهرهایی که از بیان احساسات خود عاجز هستند نمی توانند در رابطه عشقی خود پیشرفت کنند و ارتباط آنها در همان مرز های شهوانی باقی می ماند و فراتر از آن نخواهد رفت. آنها ممکن است برای سالیان دراز در همان حدود اولیه باقی مانده و ارتباط جنسی خود را همیشه با ترس نپذیرفته شدن ادامه دهند.

 در گفتگوهای باز و عاشقانه، هر کسی می تواند به راحتی و بی پرده خواسته ها و نیازهای خود را در راه رسیدن به ارضای جنسی  بیان کند. این امر به رابطه ی شما، انرژی و نیرویی تازه می بخشد و روحیه ای در شما ایجاد می کند که هر روز بیش از گذشته طرف خود را بخواهید. بنابراین سعی کنید راه های متفاوت راضی کردن همسر خود را در این نوع ارتباطات پیدا کنید.

 زوج هایی که در این زمینه موفق هستند، اگر چندین فرزند هم داشته باشند باز  هم می توانند به راحتی و قت خاصی را برای این امر اختصاص دهند حتی اگر فرزندان آنها بسیار کوچک بوده و نیاز به حمایت و مراقبت بیشتری داشته باشند.

 زوج‌های کاردانی که از نزدیکی با یکدیگر لذت می برند، تا هشتاد، نود سالگی  نیز از هم خسته نیز از هم خسته نمیشوند. آنها تغییراتی راکه در اندامهای جنسی شان به دلایل بالا رفتن سن ایجاد می شود، به راحتی می پذیرند.

مرد هایی که پا به سن می گذارند، شاید در رسیدن به نعوظ و نگه داشتن آن با مشکل مواجه شوند و یا خانم ها دچار خشکی مهبل  شوند.

زوج های بالغ، از نظر احساسی به هم نزدیک بوده و همدل می باشند، به راحتی می توانند تغییر نیازهای یکدیگر را درک کنند. آن ها همدیگر را در آغوش می گیرند و عواطف شان را با یکدیگر در میان می گذارند و برای هم به منزله قوت قلب هستند. نیازها و خواسته های این دسته از افراد برای طرف مقابل کاملا روشن است.

بازگرداندن علاقه و احساس به زندگی مشترک

 این راه ها، روش های اثبات شده ای برای بازگرداندن علاقه و احساس به زندگی مشترک شما می باشد:

  • اولویت بندی:برقراری ارتباط جنسی را نخستین اولویت خود قرار دهیدو هیچگاه آن را به” بعداً” موکول نکنید. اجازه ندهید حضور بچه ها و یا مسائل کاری مانع انجام دادن این کار شود.
  • زمان: برای معاشقه زمان بگذارید یا به عبارت دیگر برای این کار زمان به وجود آورید. بر روی علایق خود تمرکز کنید و وقت مناسبی را  صرف بازسازی اعتماد و علاقه طرف مقابل نسبت به خودتان کنید.
  • لمس کردن: دست زدن نشان دهنده ی  عشق ورزیدن است. دست های تان را به دست یکدیگر بسپارید، با ملایمت یکدیگر را در آغوش بگیرید و همدیگر را ببوسید. با هم  به حمام بروید و دوش بگیرید.
  • عشق: ایجاد فضای رمانتیک ،بوسه و عشوه گری از مواردی هستند که کیفیت رابطه ی جنسی را بالا میبرند.
  • بازی: هیجان داشته باشید، باهام شوخی کنید و راه های جدیدی را در آمیزش کشف کنید.
  • صحبت: احساسات و خواست های خود را با یکدیگر در میان بگذارید، در مقابل گفته های  او از خود واکنش نشان داده و دوباره از نو خود را نیرومند سازید. 

مراحل ایجاد هیجان جنسی 

ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهش های مختلف به چهار بخش تقسیم می شود:

 ۱-مرحله ی تحریک

فاز تحریک  بر اثر تحریک روانی نیز به وجود می آید؛ مثلاً  رنگ چشم، مدل مو، کل شکل ظاهری، بوسه، نوازش و یا دست زدن مستقیم به دستگاه تناسلی، یک صدا، یک حرکت لطیف و رمانتیک تصویری  یا جسمی.

 مردان بیشتر از زنان به واسطه ی نگاه  تحریک می‌شوند. زنان در مقایسه با مردان آهسته آهسته تحریک میشوند.

 وقتی زن از نظر جنسی  تحریک می شود، شدت می یابد جریان گردش خون در پوست او شدت می یابد، قسمت های مشخصی از پوست قرمز می شود، پستان ها بزرگ و نوک آنها برجسته میشوند، غددی که در زیر لب های کوچک آلت تناسلی هستند موجب ترشح مایع لزجی به نام<< موکوس >> در مدخل واژن می گردند. موکوس عامل اصلی عمل لغزنده سازی در جریان عمل جنسی است. این  لغزنده سازی به نوبه ی خود برای برقراری احساس مالش دهنده ی لذت بخش به جای یک احساس ناراحت کننده که ممکن است بر اثر یک واژن خشک به وجود آید، ضروری است. یک احساس مالش دهنده بهترین احساس را برای تولید رفلکس های مناسب که منجر به اوج لذت جنسی می شوند، ایجاد می کند. ۱۰ تا ۳۰ ثانیه پس از تحریک، ماده لزجی در واژن ترشح می شود و بر اثر ترشح این ماده ی  لزج، واژن مرطوب میگردد. در این موقع دستگاه تناسلی قرمز و واژن بزرگ میشود.

مرحله تحریک

در مرحله تحریک

مطب پیشنهادی :
برنامه همسریابی در شبکه نسیم

1)  انقباض عضلات شدت می گیرد. ماهیچه های دستگاه تناسلی و لگن خاصره بدون اراده منقبض می‌شوند.

2)  باعث جمع شدن مقدار زیادی خون در لگن  خاصره و دستگاه تناسلی میگردد. فشار خون افزایش می یابد، ضربان قلب شدت می گیرد و حرکت تنفسی بالا میرود. در واقع در تحریک جنسی کل بدن دخالت میکند.

 ۲-مرحله اوج 

تغییرات مرحله ی تحریک باقی می ماند. اعصاب پاراسمپاتیک، شریان های بافت واژن را گشاد و وریدهای آن را تنگ میکند و موجب تجمع سریع خون می شود به طوری که مدخل واژن تنگ می گردد. واژن بر اثر ازدیاد خون به نصف تقلیل می یابد و به دور پینس حلقه می زند. این امر به برقراری تحریک جنسی کافی در مرد کمک می کند و  تحریک را افزایش می دهد. کلیتوریس برای ایجاد احساسات جنسی حساس می شود. کلیتوریس بزرگ نمیشود بلکه به اطراف استخوان شرمگاه کشیده و به عقب رانده میشود، به طوری که لمس مستقیم آن مشکل میگردد.

 این فاز بسته به تحریک روانی یا فیزیکی طول میکشد، یا به مرحله ی بالاتر که ارضاء جنسی است، میرسد و یا آرام آرام پایین آمده و پایان می یابد.

مرحله ی ارضاء

۳- مرحله ی ارضاء

این مرحله در مقایسه با مراحل ۱ و ۲ بسیار کوتاه است  و در چند ثانیه انجام می گیرد. در یک ارضاء ساده ۳ تا ۵ و در یک  ارضاء شدیدتر ۸ تا ۱۲ انقباض عضلات می تواند انجام گیرد. ارضاء تشکیل شده است از انقباض ریتمیک عضلانی خارج واژن در مقابل بافت های وریدی واژن و بافت های جلویی لب های کوچک. در واقع انقباض موزون عضلات مختلف با یکدیگر ارگاسم را به وجود می آورد. به عبارت دیگر در جریان ارگاسم عضلات پرینه زن  به طور هماهنگ منقبض می شود. هماهنگی کشش عضلات باعث فشار و جاری شدن خون در رگها و باعث ارضاء میشود.

 زنان در تحریک کامل میتوانند چند بار پشت سر هم ارضاء شوند. از طریق مقاربت واژنی این عمل می‌تواند ۶ بار یا بیشتر باشد. اگر کلیتوریس به صورت مستقیم تحریک شود و زن آن را هدایت کند، به مدت یک ساعت زنان می توانند تا ۵ بار ارضاء شوند.

 ۴- مرحله ی بازگشت

 در مرحله بازگشت، کل تحریک به حالت اولیه برمیگردد و فشار خون، ضربان قلب و تنفس به حالت اولیه برمیگردد و عضلات دوباره منبسط می شود. کلیتوریس نیز به حالت قبل باز می گردد.  سرعت بازگشت بستگی به ارضا شدن دارد. اگر زن ارضا شود در عرض چند دقیقه همه چیز به حالت اول برمیگردد. در غیر این صورت خون مدت طولانی در واژن میماند و می تواند احساس نامطبوعی ایجاد کند که تا یک ساعت به طول بیانجامد. البته این حالت، شکلی نیست که فرد به طور آگاهانه در ایجاد آن تلاش کند.

  کل سیستم دریافت مرحله بازگشت محدود می شود. زن در برخی دقایق بی حال و بی هوش میشود.

  جمع شدن خون پس از اوج جنسی در عرض چند دقیقه به حالت اول برمی گردد وگرنه ساعتها طول می کشد تا به حالت اول برگردد. ارضاء جنسی زن طولانی تر از مرد. زن بلافاصله پس از  ارضاء می تواند یک نقطه اوج دیگر برسد، در حالی که مردان در مجموع پس از از سپری شدن مدت زمانی کوتاه ،به تحریک تازه پاسخ می دهند.

 اشکال عشق جنسی

 آمیزش می تواند عاشقانه یا پرخاشگرانه، جدی یا شوخی آمیز، نرم یا قوی و شدید باشد. همه این اشکال  عشق جنسی میتواند سالم و طبیعی تلقی شود. امر مهم و حیاتی برای زوج از سازگاری با سایر نیازها و آرزوهای عاطفی و جسمانی طرفین و نیز تمایل به تطابق و سازش با یکدیگر را دربر  می‌گیرد.

بهترین حالات و شیوه های  نزدیکی

بهترین حالات و شیوه های  نزدیکی

یکی از چالش‌های بسیار آقایان این است که در روابط جنسی خود با همسرشان آن چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانم شان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و در نتیجه میل و علاقه ی خود را به رابطه ی جنسی با آنها از دست بدهد. د بهترین راه برای توضیح این مسئله آن است که چه کارهایی را نباید انجام بدهید. با به یاد داشتن این موضوع، به ۵ مورد از اشتباهات آقایان در مسائل جنسی  اشاره می‌کنیم تا شما دیگر مرتکب آنها نشوید:

اشتباه اول: تقلید همه ی چیزهایی که  در فیلم‌های پورنو میبینید. این موضوع می تواند بزرگترین اشتباه آقایان در مسائل جنسی باشد. مردان بی تجربه ممکن است تصور کنند که فیلم های پورنو می تواند الگوی خوبی برایشان باشد، اما با واقعیت مسئله آشنا نیستند. مشکل اینجاست  که آن دسته فیلم ها تلاش می کنند که صحنه خوبی را برای بیننده بسازند نه اینکه لذت و میل هنرپیشه ها را بیشتر کنند. و در واقع، یکی از بدترین راههای تحریک اندام جنسی خانم ها، زمانی است که وی پاهایش را روی شانه های تان بگذارد. در این حالت که لگن او آن قدر به عقب خم شده است، ممکن است  در گردنه ی رحم احساس درد کند. این وضعیت فشار زیادی به زن وارد می کند.

اشتباه دوم:تلاش زیاد برای نینداختن وزنتان روی زن. در هر وضعیت برای خانم  رابطه ی جنسی راهی برای نزدیک شدن به آقایان است. وقتی وزنتان را روی بدن او می اندازید، او لذت زیادی می برد، اما حد و مرز را نگه دارید.

اشتباه سوم:این که وقتی همسرتان روی شماست، اجازه بدهید همه کارها را او انجام دهد. تقریبا برای همه خانم ها، رابطه جنسی عملی پویا است.به همین خاطر اگر شما هم بی حرکت باشید و هیچ کاری انجام ندهید، رابطه جنسی تان کاملا برهم خواهد خورد و مفهوم رابطه ی جنسی برای او تغییر خواهد کرد. صحبت های تحریک کننده و آرام در حین رابطه ی جنسی نیز تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت که نباید از آن غافل شوید.

اشتباه چهارم:منفعل بودن خیلی از  آقایان. به جای این روش ،فقط هر کاری را که می خواهید، انجام دهید. اصلا نگرانش نباشید. اگر چیزی اتفاق بیفتد که همسرتان دوست نداشته باشد، مطمئنا به شما خواهد گفت. 

اشتباه پنجم:تصور این که حالت های عجیب و غریب بهتر عمل می کند. لازم نیست معکوس از سقف آویزان شوید و کاری دیوانه وار انجام دهید. فقط طبیعی باشید قدیمی ترین حالت رابطه جنسی (مرد روی زن خوابیده)برای اکثر افراد بهترین حالت رابطه جنسی  است.

حالت های عجیب و غریب فقط بدنتان را خسته می کند و روحیه تان را هم بر هم می زند؛ چون گمگشتگی در این حالت ها هم زیاد اتفاق می افتد.

برای معاشقه و انجام عمل جنسی، شیوه یا وضعیتهای مختلفی وجود دارد که در اینجا فقط به ذکر چند نکته ی مهم در مورد اهمیت آن می پردازیم:

  1. تغییر شیوه در هنگام نزدیکی می تواند لذت آمیزش  را برای شما بیشتر کند. این تغییر وضعیت گاهی می تواند برای شما سرگرم کننده و حتی خنده دار باشد. ممکن است شما وضعیت جدیدی را تجربه کنید که در آن شما یا همسرتان یا هر دو  بیشتر تحریک شده و لذت بیشتری از آمیزش ببرید. به یاد داشته باشید که ریتم، سرعت و زاویه ی ورود آلت مرد هم به اندازه ی شیوه در آمیزش مهم بوده و باید به آنها هم توجه داشته باشید.
  2. مردان حرفه‌ای به هنگام آمیزش مرتب از یک  شیوه به شیوه دیگر تغییر وضعیت داده، باعث می شوند خود  و همسرشان لذت بیشتری از عمل جنسی ببرند. این حرکات باید با ظرافت و مهارت باشد. شما باید در زمان مناسب از یک موقعیت به موقعیت دیگر تغییر وضعیت دهید  ولی هرگز در این کار عجول و ناشی نباشید.
  3.   شما با تغییر در زاویه ورود آلت تان یا تغییر وضعیت می توانید قسمت های مختلف واژن زن را تحریک نمایید. بعضی از   شیوه ها برای تحریک کلیتوریس،بعضی دیگر برای فرو کردن عمیق آلت و بعضی هم برای تحریک نقطه جی و چوچوله مناسب تر هستند.  در بعضی وضعیت ها مرد کنترل بیشتری روی انزال داشته و می تواند مدت طولانی تری نزدیکی نماید. شما باید همه پوزیشن های آمیزش را تجربه کرده و وضعیت  مورد علاقه ی خود را از بین آنها انتخاب نمایید.
  4.  در هر بار عمل عمل جنسی چند وضعیت جدید را تمرین کنید، ولی هرگز در این کار عجله نداشته باشید. معمولاً بهترین زمان برای تغییر وضعیت هنگامی است که  به شدت تحریک شده و به انزال نزدیک شده اید. در این لحظه کمی پس از مکث و تغییر شیوه، دوباره شروع به نزدیکی نمایید. به این ترتیب قادر خواهید بود برای مدت طولانی تری نزدیکی داشته دیرتر به انزال برسید. سید
  5.  همیشه از طرف مقابل خود در مورد تغییر شیوه سوال کنید. شاید زن در یک وضعیت خاص راحت تر به ارگاسم برسد.هیچ دلیلی برای تغییر وضعیت در حالتی که هر دو شما  از آن لذت می برید وجود ندارد.
  6.   برای تحریک کلیتوریس وضعیتی که مرد در بالا باشد، مناسب تر است. همچنین می توانید از زن بخواهید هنگام فرو بردن آلت شما،  پا های خود را کاملا به هم بچسباند تا هر دوتان لذت بیشتری ببرید.
  7.  وضعیت قرار گرفتن مرد در بالا برای تحریک نقطه جی  نیز مناسب است. یک وضعیت مناسب دیگر برای تحریک نقطه جی آن است که شما بر روی زانو نشسته و زن پاهایش را دو طرف کمرتان بگذارد و کمی به عقب تکیه دهد. در این حالت شما آلت خود را به سمت بالا در  واژن او فرو می کنید که بهتر باعث تحریک نقطه ی جی می شود.
  8.  همچنین  زن میتواند رو به زمین  به شکم خوابیده و شما آلت خود را از پشت وارد واژن او  نمایید.
  9.  وضعیت  پهلو به پهلو برای کسانی که دوست  دارند تماس زیادی با بدن یکدیگر داشته باشند، خیلی مناسب است.
انزال و ارگاسم

علائم انزال و ارگاسم شدن زن ومرد

 ارگاسم یعنی بدن از لحاظ احساسی و بدنی  به اوج فعالیت خود برسد. وقتی زن و شوهر تحریک جنسی  می شوند، به تدریج تمام بدن آن ها از نظر فیزیولوژی و احساسی، دچار حالتی می شود که این حالت هر لحظه رو به افزایش است.

مطب پیشنهادی :
تاثیر بی اختیاری ادرار یا مثانه بیش فعال بر رابطه جنسی

 در مردان، آلت تناسلی حالت نعوظ پیدا کرده و مجرای ادرار به طور مکرر منقبض می گردد. کیسه ی بیضه ضخیم شده بالا می آید. نبض و فشار خون به تدریج افزایش می یابد و تنفس تند تر می شود.

 در زنان آن نیز سینه ها سفت میشود، آرئول ها و لبهای مهبل و کلیتوریس بزرگ تر میشوند، مجرای رحم نرم و بزرگ تر شده و اتساع پیدا می کند، و گاهی نیز مجرای رحم  منقبض می گردد، خون رحم منقبض شده و بیشتر بالا می آید، ضربان فشار خون کمی بالا می‌آید و تنفس افزایش پیدا میکند و…..

ارگاسم در مردان

تحریکات جنسی سبب تغییرات گسترده‌ای در  بدن می شود. هنگامی که زن و مرد در اثر امیزش تحریک می شوند، تپش  قلب دو جنس سریع‌تر می‌شود و فشار خون افزایش می یابد. این افزایش در اندام تناسلی مردان شامل  آلت میشود که باعث آن افزایش اندازه ی آن و رسیدن به حالت نعوظ می شود. شود در همین زمان تنش های عصبی هم افزایش می یابد و کل بدن را متاثر میکند .

رفته رفته این تغییرات در جریان مداوم مقاربت به اوج خود می‌رسد و سپس به ناگاه این تحریکات ت و تنش ها فروکش می کند( این همان حالت ارگاسم و رسیدن به اوج لذت جنسی است). در  هنگام ارگاسم مرد، انزال و خروج منی صورت می گیرد و این مایع در هنگام انزال از طریق آلت از بدن خارج میشود و به داخل واژن منتقل می شود.

  ارگاسم در مردان نسبت به زنان از زمان کمتری برخوردار است  که این امر به خاطر شرایط بدنی و عصبی زنان است که باعث این شرایط می شود.

ارگاسم، مرحله ای است که افراد به خاطر آن رابطه جنسی برقرار میکنند. ارگاسم و انزال دو مورد کاملا مجزا از یکدیگر می باشند و به نظر می رسد که مشکل عمده آقایان از اینجا آغاز می گردد که این دو مرحله  بدون یکدیگر اجرا شوند. ارگاسم هم می‌تواند همانند مرحله انزال کامل و یا ناقص باشد. ارگاسم یکی از مواردی است که خانم ها در آن خیلی موفق تر از آقایان هستند! به زبان ساده تر ارگاسم در خانم ها خیلی کامل تر از آقایان صورت می پذیرد.

 چون زن ها قدرت آزاد سازی خود را به راحتی دارا هستند و برای همین گاهی یک زن در صورت ارگاسم  شدید لحظاتی اصلاً از حال می رود! اما در مردان به خاطر اینکه از نظر شخصیتی قصد کنترل همه چیز را دارند، هیچگاه ارگاسم  کاملی صورت نمیگیرد. متاسفانه چون آقایان حتی در طول رابطه نیز مجبور هستند که انزال و ارگاسم را کنترل کنند ‌ هیچ گاه نمی‌توانند به لذت بالای ۶۰ درصد در طول رابطه ی جنسی دست یابند.

 از سوی بعضی از مردان عنوان می‌شود که آنها در مدت کمتر از یک دقیقه به انزال میرسند و این برای آنها ناراحت کننده است. دلیل اصلی آن است که که فرد هنوز به ارگاسم نرسیده،دچار  انزال میشود و انزال برای وی نشانه ی پایان رابطه خواهد بود.

 اگر  انزال و ارگاسم در مردان همزمان اتفاق می افتاد، مسلما همین زمان کوتاه نیز برای تحصیل لذت کافی بود، ولی به دلیل وجود این فاصله دیگر چنین امکانی  شدنی نخواهد بود.

 تعریف ارگاسم در مردان زمان دستیابی به رفتارهای جنسی فرد می باشد و بر خلاف زنان این زمان نیز مقطعی نیست.

 هر چقدر که مرد مرد در طول رابطه به این رفتارها بیشتر دست پیدا کند رضایت و ارگاسم بهتری خواهد داشت. در مردان حتی تحرک و خود عمل فیزیکی رابطه نیز بخشی از ارگاسم آنان تلقی می گردد. برای همین است که مردان عموما انتظار دارند که بتوانند زمان طولانی ای  در حال رابطه باشند. نکته ی قابل درک از این مسئله آن است است که با توجه به توضیحات بالا مسلما افراد مختلف درجه ی ارگاسم متفاوتی دارند.

 یکی از نارضایتی های خانمها این است که زوج آنها هر شب به کنار آنها می آید و رابطه ی سریع جنسی را شروع کرده و  به پایان می‌رساند. مرد به انزال میرسد و همه چیز پایان می پذیرد. حالا به طور کل فشار وارد آمده به زن را نادیده می گیریم( چون مبحث مربوط به این مورد نیست) و به این مورد بسنده می کنیم که خود آقایان هم به شدت با این کابوس دست به گریبان هستند. آنها هر شب به انزال میرسند، اما به دلیل عدم دستیابی به رفتارهای دلخواه جنسی به ارگاسم نمی رسند. در نتیجه برای تشنگی جنسی رفع نشده( و حتی تشدید شده) باید دوباره در نخستین فرصت برای دفع فشار حاصل تلاش کنند که نتیجه قطعاً چیزی جز نتایج قبلی نخواهد بود! ارگاسم ناقص فرد را به سمت انزال دوباره خواهد کشانید.

 تفاوت  فیزیولوژی جنسی در مردان و زنان

یک توضیح راجع به تفاوت  فیزیولوژی جنسی در مردان و زنان:و آن اینکه دو مرحله انگیزش جنسی و ارگاسم را با هم اشتباه نگیریم. 

آستانه انگیزش جنسی در زن ها بالاتر از مردان است و به عبارت ساده‌تر دیرتر تحریک می شوند ولی در ارگاسم قضیه این است که مردان قادر به ارگاسم متوالی نیستند ولی زنها می توانند دهها ارگاسم را به طور متوالی تجربه کنند. یعنی مرد میتواند با همسرش به ارگاسم برسد ولی برای انگیزش و ارگاسم بعدی یک زمان تحریک ناپذیری است که مثلاً اگر برای مرد مورد نظر یک ساعت باشد، به دو مرحله تحریک ناپذیری مطلق و نسبی تقسیم می‌شود.

 در مرحله تحریک ناپذیری مطلق که مثلاً یک ربع ساعت از این یک ساعت است مرد با همسرش نمی تواند امیزش کند ولی در مرحله تحریک ناپذیری نسبی مرد قادر است با همسرش رابطه جنسی برقرار کند.

انزال زود رس به چه معناست؟

از نظر علم روانشناسی، انزالی را که برخلاف میل شخصی و بدون کنترل او انجام می گیرد، انزال زودرس می‌گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی می تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد، به طوری که حتی اگر همسر فرد از زمان انزال ناراضی باشد، انزال را زودرس گویند؛ مثلاً اگر مرد در ۸ دقیقه ارضا می شود و زن در ۱۰ دقیقه انزال را زودرس می‌گویند، اما اگر مرد در ۲۰ دقیقه ارضا شود و زن در ۱۰ دقیقه، این مورد را مربوط به انزال زودرس نمی دانند.

 از نظر علم پزشکی، انزال کمتر از دو دقیقه را   که بدون کنترل شخص انجام گیرد، انزال زودرس می‌گویند.

دلایل انزال زودرس در مردان

  1. عوامل روانی بازدارنده: عواملی مانند اضطراب در حین سکس، احساس گناه یا افسردگی می‌تواند موجب انزال زودرس شوند.
  2. فاصله زیاد بین روابط جنسی: وقتی احساسات جنسی بین زوجین متراکم می شود، معمولاً کنترل یک باره ی آن سخت می شود و منجر به انزال زودرس می گردد.
  3. تجربه جنسی کم: بیشتر افراد در اوایل زندگی زناشویی دچار این مشکل می شوند و به مرور زمان با تجربه ی بیشتر مشکلشان رفع می گردد.
  4. عوامل پزشکی بازدارنده: عواملی نظیر آسیب جسمی، تداخلات دارویی در هنگام درمان بعضی بیماری ها و مشکلات هورمونی از جمله عوامل پزشکی هستند که منجر به انزال زودرس می شوند.

روش های درمان انزال زودرس

  1. درمان های موضعی: استفاده از کرم های بی حس کننده مانند ژل لیدوکائین ۲ درصد و اسپری های بی حس کننده می توانند در بهبود انزال زودرس موثر باشند.
  2.  درمان های دارویی.
  3. درمان های رفتاری: این نوع درمان ها از موثرترین و سالم‌ترین و بدون عارضه ترین نوع درمان می باشند و بر طبق آنها فرد به جای استفاده از دارو یا مواد مصنوعی، با استفاده از روش‌های آموزشی رفتاری، سعی می‌کند که رفتار و احساسات جنسی خود را کنترل کند.
  4. درمان های روانی – عاطفی: یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای رفع انزال زودرس و افزایش لذت در روابط زناشویی، پرداختن بیشتر به عشق بازی در رابطه جنسی است، و بدیهی است زمانی که عشق بازی در  رابطه ی جنسی برقرار باشد، دیگر زود انزالی معنی خود را از دست میدهد. کارهایی مثل نوازش، تحریک کلامی و بدنی زن پیش از دخول، و دادن احساس قدرت به مرد در رابطه جنسی، می توانند به این مهم کمک کنند.
  5. درمان های سنتی و گیاهی.
انزال زودرس

نحوه به تاخیر انداختن انزال زودرس

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مبحث ارتباط جنسی مطرح می گردد، آن است که: ” چگونه می توانم مدت زمان رابطه ی جنسی ام را افزایش دهم ؟ ” 

مطب پیشنهادی :
مردان زن چاق دوست دارند یا زن لاغر؟

فنون و ترفند هایی که به واسطه ی آن می‌توان انزال را به تعویق انداخت، عبارتند از:

  1. درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دهد، باید آلت خود را از واژن خارج نموده و برای چند لحظه فشار جنسی موجود بر روی خودتان را کاهش دهید. این امر سبب می‌شود تا برانگیختگی شما قدری افت پیدا کند و راحت تر بتوانید به ادامه ارتباط عاشقانه ی خود بپردازید. شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد، اما به شما اطمینان می دهیم که به نوبه ی خود یکی از موثرترین شیوه هایی است که به وسیله آن می توانید مدت زمان بیشتری را در تخت خواب باقی بمانید.
  2. یکی دیگر از روش های حیرت انگیز ،خارج کردن آلت از واژن و فشردن پرینه است. پرینه (یا میان دو راه) به حد فاصل میان بیضه و مقعد اطلاق می شود. در این قسمت یک نقطه ی ویژه وجود دارد که اگر با انگشت خود به آن فشار وارد کنید، می توانید از انزال جلوگیری به عمل آورید. البته شاید قدری طول بکشد تا جای دقیق آن را پیدا کنید، اما زمانی که متوجه محل دقیق آن بشوید، می توانید به طور شگفت انگیزی انزال را به تعویق بیاندازید.
  3. به جای فرو کردن آلت در واژن آن را به سمت کلیتوریس بفشارید: برای تحریک کردن هر چه بیشتر همسرتان می توانید سر آلت تناسلی را به سمت کلیتوریس فشار دهید. این امر خانم را به شدت تحریک می کند. از جمله مزایای دیگر آن این است که چون شما آلت خود را به داخل واژن فرو نمی کنید، بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری دوام بیاورید.
  4. بهترین راه آن است که خانم پیش از شما ارگاسم شود؛ آن وقت دیگر مهم نیست که شما چه مدت می توانید دوام بیاورید. یکی از راههای جلوگیری از انزال زودرس این است که به خودتان بگویید که ابتدا باید همسرم را به ارگاسم برسانم. از آنجایی که خانم‌ها انرژی جنسی شان مانند آقایان پس از تجربه نخستین ارگاسم به سرعت افت پیدا نمی‌کند، پس از اینکه برای مرتبه ی نخست به رضایت رسیدند، باز هم می‌توانند نسبت به ادامه ی ارتباط جنسی از خود تمایل نشان دهند.
  5. مجدداً ارگاسم شوید. اگر دفعه ی اول انزال صورت بگیرد، مطمئناً مدت زمان رسیدن به انزال دوم طولانی‌تر خواهد شد. فقط به جای اینکه پس از نخستین مرتبه، یک دفعه به خواب بروید، باید خودتان را بیدار نگه داشته و مرحله دوم را پس از گذشت مدت کوتاهی شروع کنید. زمانی که برای بار نخست ارگاسم می شوید، به بوسیدن و نوازش کردن ادامه دهید تا  هم شما هم و همسرتان دوباره به اندازه ی کافی تحریک شده و آمادگی انجام رابطه جنسی مجدد را پیدا کنید.
  6. اجازه دهید خانم از وضعیت بالا بودن سود برده و شما هم مدت زمان بیشتری آمیزش کنید. زمانی که شما رو قرار می‌گیرید و لگن همسرتان به سمت بالا متمایل می گردد، فشار زیادی به آلت وارد شده و انزال تسریع می‌یابد. در عوض زمانی که خانم رو قرار می گیرد، نه تنها بیشترین لذت را می برد و از هر زاویه که بخواهد حرکات ریتمیک را انجام می دهد، بلکه  آلت مرد هم فشار کمتری را متحمل می شود. این امر در مورد حالت پهلو به پهلو نیز صدق می کند. بدیهی است که این شیوه کمک بزرگی به دوام بیشتر شما در حین رابطه ی جنسی قلمداد می شود.
  7. به طور کلی بر روی لذت بردن تمرکز کنید، نه اینکه چقدر بیشتر می توانید ادامه دهید: زمانی که دائماً به ارگاسم فکر کنید، بی شک زمان فرا رسیدن آن را جلو می اندازید. در عوض سعی کنید به احساسی که در کل بدنتان به وجود می آید فکر کنید. ذهن خود را به سمت لذت فیزیکی ،بو و یا منظره ی شریکتان و یا هر چیز دیگری که حس خوبی به شما القا می کند، منحرف کنید. فقط به این امر که هر لحظه امکان دارد انزال شوید فکر نکنید.
  8. حالت های مختلف را امتحان کنید. برخی از حالت ها هستند که می توانند به شما در تعویق انزال کمک کنند.
  9. سعی کنید مدت زمان پیش نوازی را بالا ببرید. هرچقدر پیش‌نوازی بیشتر به طول انجامد و ارتباط جنسی روند آرام تری را از آغاز تا اوج در برداشته باشد، لذت قسمت پایانی نیز دوچندان خواهد شد.
  10. زمانی که در تخت خواب با شور و اشتیاق برخورد میکنید و وقتی مدت زمان ارتباط جنسی را به وسیله ی پیش‌نوازی افزایش می دهید، می توانید از منفعت ایجاد صمیمیت بیشتر نیز بهره مند شوید. آرام و راحت باشید و توجه خود را بر روی کاری که با هم در حال انجام دادن  آن هستید، معطوف کنید و فقط به سکس فکر نکنید. هر چه قدر از نظر عصبی فشار بیشتری بر روی خود وارد کنید، استرس و هیجان بیشتری به شما دست می‌دهد و این امر سبب می‌شود که انزال سریع تر از زمان معین انجام پذیرد.
  11. تنفس خود را کنترل کنید، نفس عمیق بکشید: این امر میزان برانگیختگی شما را کاهش داده و هیجان را کنترل شده می کند و مجدداً کنترل امور را به دست شما می سپارد.
  12. از کاندوم استفاده کنید.
  13. به تحریک کردن همسر تان فکر کنید نه خودتان.
  14. یک حقه مرموز آن است که: خیلی ساده نوک زبان خود را به سقف دهان (در نقطه پشتی دندان های ردیف بالا) بفشارید.
  15. متمرکز و قابل کنترل باقی بمانید: باید بدانید که چه موقع می بایست از حرکات ریتمیک دست بکشید.
نقاط حساس بدن برای تحریک جنسی

نقاط حساس بدن برای تحریک جنسی

مناطق لذتبخش بدن قسمت هایی از بدن است که تحریک آنها نقش مهمی در تحریک جنسی و لذت بیشتر دارد. در بیشتر مردها و زنها توجه به قسمتهای دیگری از بدن، غیر از اندام های جنسی موجب برانگیختن شهوت و میل جنسی میشود. تحریک خوب و مناسب این نقاط در مرحله ی عشق بازی می تواند لذت نزدیکی را چند برابر کند. باید توجه داشت که مناطق لذتبخش بدن از فردی به فرد دیگر متفاوت است و شما باید به تدریج در حین عشق بازی و ماساژ ، مناطق حساس بدن یکدیگر را کشف کنید.

نقاط حساس بدن مرد

افرادی که فکر می کنند تنها نقطه ی شهوانی بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو برای یافتن مناطق حساس دیگر را به خود نداده اند. اگر شما به بدن مرد بیشتر توجه کنید قسمت هایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت می توانید مرد را تحریک کنید.

  1.  سر :بیشتر مردها از نوازش سر و موهایشان به خصوص عبور انگشت از بین موها لذت می‌برند. علت این امر رهاسازی هورمون اندروفین بر اثر ماساژ پوست سر است.
  2. لاله گوش
  3. لب ها
  4. گردن: ناحیه زیر فک تا پایین گردن
  5. پشت: شانه ی پشت و کمر او را ماساژ دهید.
  6. سینه ها: خیلی از مردها به وسیله نوازش سینه شان تحریک می شوند.
  7. باسن: کفل و ناحیه ی مقعد مرد پایانه های حسی زیادی دارند. این ناحیه را نوازش کرده و مقعد او را با انگشت تحریک کنید.
  8.  پاها: هر چند عده‌ای از مردها از آن متنفرند ولی بعضی دیگر عاشق پا بوده و از نوازش و….. آن لذت میبرند.
  9. اندام جنسی: بیضه، انتهای آلت در بالای بیضه، سر آلت تناسلی، از مناطق بسیار حساس اندام جنسی هستند که تحریک آنها خیلی موثر است.
نقطه جی و چوچوله

 نقاط حساس بدن زن

زنها در مقایسه با مردها اطلاعات بیشتری در مورد نقاط شهوت انگیز بدنشان دارند. شاید علت این امر علاقه ی آنها به بازی و معاشقه پیش از انجام نزدیکی باشد که باعث کشف سایر مناطق لذت آور بدنشان می‌شود. حتماً شما از وجود تعداد زیادی منطقه ی لذت آور در بدن زن شگفت زده خواهید شد.

  1. سر : باز هم به دلیل رها شدن اندروفین ها نوازش و حتی شانه کردن موهای سر برای زن لذت بخش است.
  2.  لاله گوش
  3. لب ها: در زن و مرد اثر یکسانی دارد.
  4. زیر بغل بازو و مچ دست: این نواحی را به نرمی و با نوک انگشت نوازش کنید.
  5. سینه: بوسه و نوازش و …آن.
  6. شکم و ناف: زنها از نوازش این دو قسمت خیلی لذت می برند. با نوک انگشتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. دست خود را بالای شکم و زیر دنده ها گذاشته و آهسته به سمت لگن بیاورید. هرگز از بوسیدن و…، غافل نشوید.
  7. پشت: بیشتر زن ها علاقمند به ماساژ پشت هستند. انگشت خود را روی مهره ها بالا و پایین ببرید و کمر او را بمالید. می توانید این کار را حتی هنگام نزدیکی هم انجام بدهید.
  8. باسن: به دلیل فراوانی گیرنده‌های عصبی تحریک این منطقه بسیار شهوت انگیز بوده می‌توانید آن را نوازش کنید.
  9.  اندام جنسی: از مناطق بسیار حساس چوچوله و نقطه جی می باشد.

چوچوله فقط برای لذت جنسی است

می توان گفت کلیتوریس تحریک پذیرترین اندام جنسی داخلی در دستگاه تولید مثل زنان بوده و هنگام اوج لذت جنسی با تجمع خون به اندازه‌ای تا دو برابر اندازه همیشگی نیز خواهد رسید. نقش چوچوله صرفاً در لذت جنسی است. این عضو برای شروع برانگیختگی جنسی زنان نقش کلیدی ایفا می کند. در واقع معمولاً تحریک چوچوله باعث استارت تحریک‌پذیر شدن موضع جی می‌شود. تحریک این نقطه برای شروع رابطه جنسی بسیار کارگشاست ولی خانم‌های متاهل توجه داشته باشند که تنها متکی به کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم نباشند، بلکه از تحریک‌پذیری تمام پوست بدنشان برای رسیدن به اوج لذت جنسی بهره بگیرند و با تحریک به وجود آمده از طریق بدن و کلیتوریس سراغ منطقه ی اصلی یعنی محدوده جی (نقطه جی) بروند تا ارگاسم شدیدتری را تجربه نمایند.

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست