بدون دیدگاه

محیط مناسب برای برقراری رابطه جنسی

محیط مناسب برای برقراری رابطه جنسی

مکان مناسب برقراری رابطه جنسی

اگر آمیزش زوج در یک محیط آرام دوستانه و صمیمی برآورده شود موجبات خرسندی هر دو فراهم می گردد. شرایط محیطی اهمیت بسزایی دارد، که ممکن است ظاهراً بی اهمیت باشد ولی می‌تواند موجب تضعیف یا تقویت میل جنسی گردد زنان  دارای هوشیاری و درایت باز هستند از این رو خیلی سریع تحت تاثیر محیط اطراف خود قرار می گیرند و به خصوص اگر موضوع مربوط به نیازهای آنها باشد برای زنان فراهم آمدن محیط مناسب مترادف با به دست آوردن دل آنها است.

محیط مناسب برای برقراری رابطه جنسی

مکان و زمان مناسب برای هم آغوشی

راهکارهایی که می تواند اوقات به یاد ماندنی تری برای شما به ارمغان بیاورد:

اتاق خواب خصوصی ترین محل خانه هست اما این بدان معنا نیست که حتما آمیزش باید در اتاق خواب صورت گیرد محل آمیزش می تواند در ایجاد یک رابطه بهتر موثرتر لذت بخش تر و حتی متنوع تر نقش مهمی را ایفا نماید شما معمولاً باید اتاق خوابتان را بر طبق سلیقه های جنسی تان تزیین نمایید.

برقراری آمیزش با کیفیت بالا

برای برقراری آمیزش با کیفیت بالا می توان نکات زیر را در نظر گرفت:

1- هر از چند گاهی محل انجام آمیزش را تغییر دهید. این مکان می تواند صرفا محدود به اتاق خواب نبوده و در مکان‌های دیگر منزل نیز انجام شود این به شرطی است که مکان مورد نظر آرامش و امنیت داشته باشد گاهی انجام آمیزش بر روی یک لبه کاناپه راحت که در سالن پذیرایی خانه است بسیار لذت بخش تر از مجلل ترین تخت خواب ها می شود.

مطب پیشنهادی :
تقویت اسپرم در مردان

2- اتاق خواب تان را در بهترین قسمت منزلتان انتخاب نمایید به نحوی که هیچ مکان دیگری به آن مشرف نباشد.

3- حتماً برای اتاق خواب تان قفل و کلید جداگانه داشته باشید و به افراد دیگر اجازه ندهید که بدون اجازه شما وارد آن شوند.

4- اتاق خواب تان را بسیار جذاب و زیبا تزیین نمایید و سعی کنید تا حد امکان و تا جایی که امکانات مالی شما اجازه می دهد هر از چند گاهی دکوراسیون و رنگ آن را تغییر دهید.

تخت خواب زوج جوان

5- تخت خواب تان را طوری تزیین کنید که مرکز توجه قرار گیرد.

6- رطوبت و دمای اتاق خواب بایستی مناسب باشد.

7- تخت یا رختخواب شما بایستی همواره راحت و پاکیزه باشد.

8- رنگ اتاق خواب تان را از رنگ های آرامش بخشی مثل آبی و سفید و صورتی انتخاب کنید اگر به رنگ های گرم تر علاقه‌مندید رنگهایی مثل نارنجی یا قرمز عنابی بسیار رویایی هستند.

9- آویختن پرده های کافی و زیبا با رنگ های صورتی نارنجی یا قرمز به تناسب رنگ اتاق و دکوراسیون آن علاوه بر حفظ خلوت شما به مهیج تر شدن اتاق خواب شما نیز کمک می کند.

10- بهتر است نور اتاق خواب شدید و مستقیم نباشد ترجیحاً از آباژورها یا لامپ های کم نور با نور ملایم قرمز استفاده کنید نورپردازی که فضایی به رنگ غروب خورشید ایجاد می‌کند مناسب به نظر می‌رسد استفاده از شمع های معطر علاوه بر اینکه فضای رمانتیک ایجاد می‌کند هوا را نیز عطرآگین می نماید.

آینه بزرگ و قدی در اتاق خوابتان

11- حتماً آینه بزرگ و قدی در اتاق خوابتان تعبیه نمایید.

مطب پیشنهادی :
4 بار سونوگرافی در دوران بارداری ضروری و مهم است

12- هرگز لباس های تان را به در و دیوار اتاق خواب آویزان نکنید و از آن به جای انباری خانه استفاده ننمایید.

13- سعی کنید فضای اتاق خواب بسیار مرتب و جالب توجه باشد.

14- وسایلی نظیر تلویزیون کامپیوتر و یا وسایل کارتان را از اتاق خواب خارج کنید فراموش نکنید که شما در دفتر کارتان نمی خوابید و قرار نیست در اتاق خوابتان وظایف کاریتان را انجام دهید و یا به سرگرمی های تلویزیونی بپردازید.

15- حمام و دستشویی در اتاق خواب وجود داشته باشد علاوه بر آنها امکانات زیر را نیز در اتاق خوابتان تعبیه نمایید وسایل کامل آرایش و عطریات انواع لباس های خواب و لباس های زیر دستمال ها و نوارهای بهداشتی وسایل آرایش مو و ملحفه های تمیز

مردان باید بکوشند تا مواقع مطلوب برای هم آغوشی را پیدا کنند مواقعی که در آن زن بیشترین تمایل را دارد در این دوره مطلوب در دو زمان متفاوت است اولی چهار تا پنج روز پیش از شروع عادت ماهانه است دومی ۶ تا ۸ روز بعد از ختم آن در این دو دوره کوتاه مدت است که زن در اوج تمایل خواستن و انگیختگی است.

زنان سرد مزاج و کم کشش نیز معمولاً در این دوره نسبت به سایر روزها آمادگی بیشتری دارند اهمیت دادن به این دوره مطلوب و انجام هم آغوشی در آن باعث می شود که زنان سرد مزاج نیز به تدریج علاقه مند به رابطه جنسی شوند.

محتوای پیشنهادی
Tags: , , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست