بدون دیدگاه

روغن های سحرآمیز برای داشتن پوستی زیبا

روغن های سحرآمیز برای داشتن پوستی زیبا

روغن ها با خواص فراوان و ساختاری مناسب و سازگار با پوست موهبتی از طرف طبیعت هستند. علاوه بر آن روغن ها به مواد نگهدارنده نیاز ندارند به همین دلیل جز طبیعی ترین محصولات زیبایی به شمار می‌روند.

روغن های سحرآمیز برای داشتن پوستی زیبا
روغن های سحرآمیز برای داشتن پوستی زیبا

روغن های گرفته شده از گیاهان، مغزهای خوراکی و دانه ه،ا هزاران سال است که برای زیباتر ساختن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند و هنوز هم در نرم کردن پوست و به تاخیر انداختن چین و چروک و افتادگی همانقدر موثرند که کلئوپاترا( یا پیشینیان او) کشف کرده بودند.

یونانیان و مصریان دوران باستان عاشق روغن زیتون بودند و سراسر بدن شان را با این روغن به مقدار فراوان چرب می کردند. روغن زیتون مملو از ویتامین e است و اگر روزی در یک جزیره گیر بیفتید و مستاصل شوید می توانید یک بطری از این روغن را به عنوان لوازم آرایش همه منظور استفاده کنید. شما می توانید روغن زیتون را برای پاک کردن آرایش و تغذیه کردن پوست به کار ببرید. تحقیقات نشان می‌دهد که بعضی مواد موجود در روغن زیتون باعث شده این روغن از خاصیت ضد آفتاب برخوردار شود.

ما طرفدار پروپاقرص روغن های مخصوص صورت هستیم که از ترکیب روغن های مغزی و پایه و روغن‌های اسانس دار معطر تهیه می‌شوند. اما متوجه شده ایم که بسیاری از خانم‌ها به خاطر ترس از چربی زیاد این روغن ها اغلب از آنها صرف نظر می‌کنند که البته ترسی بی مورد است.

بسیاری از روغن ها با پوست سازگارند و به سرعت جذب می شوند.آنها با ایجاد یک مانع نامحسوس بر روی سطح پوست نرمی طبیعی را در پوست نگه می‌دارند و خشکی زیاد آن را برطرف می سازند. و به قول یکی از متخصصان پوست: یکی از بزرگترین عقاید نادرست درباره استفاده از این روغن ها این است که مردم فکر می‌کنند با استفاده از آنها پوستشان جوش میزند و خیلی چرب می شود.

روغن های سحرآمیز برای داشتن پوستی زیبا

در واقع بسیاری از کرمها فرمولاسیون پیچیده‌ای دارند و می توانند باعث بسته شدن منافذ شوند. اما روغن های گیاهی ساختار مولکولی بهتری دارند. خود بدن دارای غده های چربی ساز است پس چربی را می شناسد و آن را بهتر جذب می کند. روغن ها می توانند بهترین گزینه برای خانم هایی با پوست حساس باشند، چون فاقد مواد نگهدارنده‌ایی هستند که این حساسیت را تحریک می کند در واقع باکتری در آب زاد و ولد می کند ونه در روغن.

مطب پیشنهادی :
استفاده از گیاهان شفابخش برای درمان مشکلات پوستی

به طور کلی مناسب ترین نرم کننده برای شب هم این روغن ها هستند. اما اگر می خواهید یک روغن سبک انتخاب کنید و از آن برای زیر آرایش استفاده نمایید، چون به سرعت جذب پوست شده و آن را نرم و لطیف می کند.( یادتان باشد همیشه بین استفاده از مرطوب کننده از هر نوع و آرایش ۱۰ دقیقه زمان بگذارید) زنانی که پوست خشک دارند ترجیح می دهند در شب روغن های قوی تری را برای پوستشان ماساژ دهند.ما تقریباً می توانیم صدای پوستمان را بشنویم که این روغن های مغزی و مطبوع را با ولع می نوشد

محتوای پیشنهادی
Tags: , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست