بدون دیدگاه

با این روش ها یک پوست عالی داشته باشید و چین و چروک آنرا رفع نمایید

با این روش ها یک پوست عالی داشته باشید و چین و چروک آنرا رفع نمایید

یکی از راه های بزرگ زیبا شدن در استفاده از کرم یا خوردن مکمل ها نیست، بلکه به کارگیری یک روش عملی مراقبت از پوست به صورت روزانه است که درخششی بیش از استفاده صرف از محصولات زیبایی برای پوست فراهم می سازد.

با این روش ها یک پوست عالی داشته باشید و چین و چروک آنرا رفع نمایید

ما یک نظریه خیلی افراطی داریم: اگر شما حتی با کرم یا پماد مخصوص زگیل یا روغن آشپزی معمولی هم تکنیک ماساژ صورت بسیار عالی شرح داده شده در اینجا را به کار ببندید، می توانید خط و خطوط و چین و چروک های پوست تان را ازبین برده و آن را احیا نمایید.

راز بزرگ داشتن پوست عالی

در واقع پیشنهاد نمی کنیم که همین امروز کرم پوست تان را کنار بگذارید و این توصیه را به کار گیرید. اما با تاکید می گوییم تنها استفاده از کرم نمی‌تواند تفاوتی در پوست ایجاد کند بلکه روش استفاده از آن نیز مهم است.ما تفاوتی را که ماساژ می‌تواند در پوست ایجاد کند به چشم و نیز بر روی پوستمان دیده ایم.

بسیاری از خانم ها از ترس ایجاد چین و چروک در پوستشان از ماساژ دادن و کشیدن آن صرف نظر می کنند و در نتیجه پوستشان اغلب کدر به نظر می رسد. اما اگر ماساژ به روش صحیح انجام شود، پوست کشیده نمی‌شود بلکه فقط تحریک می شود و البته در کنار آن مجموعه پیچیده‌ای رگ های خونی، ماهیچه ها و نقاط تخلیه لنف در زیر پوست نیز فعال میشوند.

علاوه بر آن با کمک این تکنیک مواد مغذی به پوست رسیده و بدون آن پوست بیشتر مستعد چین و چروک می شود. ازنظر ما و یشالی پاتال سلطان ماساژ است. او می گوید: حتی ۳۰ ثانیه ماساژ در هنگام تمیز کردن صورت می تواند به کاهش پف و افتادگی کمک کند. هنگامی که استرس دارید( که البته بیشتر زنان دارند) صورتتان به ویژه در قسمت فک تنش بیشتری را تجربه می کند.

مطب پیشنهادی :
با مشهورترین زنان موفق ایرانی در جهان آشنا شوید

ماساژ دادن صورت به روش ویشالی

مقداری کمی کرم( ترجیحاً روغن صورت با مرطوب کننده) را به صورت نقطه نقطه بر روی تمام قسمت های صورت تان بزنید.

با نوک انگشتانتان با حرکت دورانی محکم صورتتان را ماساژ دهید( این کار جریان خون و جریان تخلیه لنف را تقویت و به کاهش تراکم مواد زائد زیر پوست کمک میکند) ماساژ را از قسمت چانه و فک با حرکات رو به بالا شروع کنید. بسیاری از خانم‌ها به اشتباه صورتشان را رو به پایین ماساژ میدهند و به افتادگی پوست کمک میکنند. در ضمن ماهیچه‌های سفت اطراف گردن و پشت گوشها را فراموش نکنید( با حرکات دورانی رو به بالا).

برای ماساژ دور چشم با نوک انگشتان شروع به زدن ضربه های محکم و مستمر از امتداد استخوان ابرو به سمت خارج و سپس در زیر چشم به طرف داخل و بینی کنید. چون از کرم یا محلول استفاده میکنید پوست تان کشیده نخواهد شد. ضربه زدن را دو یا سه بار دیگر تکرار کنید. بدین ترتیب علاوه بر آرام شدن، هرگونه مایع ایجاد شده در زیر چشم از بین رفته و با تقویت جریان خون اکسیژن لازم به ناحیه دور چشم می رسد.
سرانجام با ماساژ دادن پیشانی از قسمت میانی به طرف شقیقه ها کار را به اتمام برسانید.

جوانسازی پوست با طب سوزنی

یکی دیگر از عوامل احیا کننده پوست طب سوزنی است. طب سوزنی باید توسط یک متخصص انجام شود و اصولاً یک تکنیک زیبایی از مشرق زمین است. دکتر جان ساگاریس، متخصص طب چینی که با استفاده از طب سوزنی با نشانه های درونی و بیرونی پیری مبارزه می‌کند می گوید:« پوست مثل یک آینه سلامت درون مان را به ما نشان می‌دهد و مشکلات پوست از جمله پف، جوش، تیرگی یا قرمزی همگی نشان دهنده این هستند که جریان انرژی حیاتی بدن یا همان انرژی« چی» دچار اختلال شده است.

مطب پیشنهادی :
بر طرف کردن جوش های تابستانه

برای طب سوزنی تنها یک سیستم وجود ندارد چون متخصصان این رشته تمایل دارند تکنیک های خود را توسعه دهد که البته می تواند شامل ماساژ صورت نیز باشد. عملکرد پوست می تواند با قرار دادن سوزن های مخصوص در کانالهای انرژی بدن بهبود یابد. طب سوزنی سلول های پوست را ساختن رشته های کلاژن جدید در زیر چروک ها و پر کردن آنها تحریک میکند. در ضمن با تقویت و یا آرام کردن ماهیچه ها از افتادگی پوست پیشگیری نموده و درخشش را به صورت برمیگرداند.

نتایج معمولی طب سوزنی برای صورت عبارتند از: کاهش خطوط ظریف و عمیق، کاهش پف زیر چشم، محکم تر شدن پلکها، تنگ شدن منافذ، نرم و روشن تر شدن رنگ پوست و سرانجام افزایش خاصیت ارتجاعی پوست. اما برای به دست آوردن منافع دراز مدت باید تعداد جلسات درمان را افزایش دهید.

محتوای پیشنهادی
Tags: , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست