بدون دیدگاه

راهکارهای برای زیبایی طبیعی

راهکارهای برای زیبایی طبیعی

پوست شما یک پوشش کامل متعلق به خودتان است و درست مثل هر پوشش دیگری باید زیبا باشد. دلیلی وجود ندارد که ما انسان ها در هر سن و مرحله از زندگی در پوستمان احساس راحتی نکنیم. ماعاشق ترکیبات گرفته شده از گیاهان ، گل و دیگر منابع طبیعی هستیم که قرن هاست در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند و هنوز به طور چشم گیری موثر ند.

راهکارهای برای زیبایی طبیعی
راهکارهای برای زیبایی طبیعی

آیا در مورد انتخاب محصول زیبایی مناسب برای خود از بین این همه محصول ارائه شده در بازار احساس درماندگی میکنید؟ آیا پوستتان از این روال دائماً در حال تغییر سردرگم و- یا شاید حتی- دچار حساسیت شده است؟ و یا آن قدر کرم و لوسیون در قفسه ها که چپانده اید که نمی توانید در آنها را به راحتی باز کنید؟( البته شما اولین کسی نیستید که چنین کاری می کند) پس بیایید در این تغییر اساسی برنامه زیبایی به ما بپیوندید.

امروزه صنعت زیبایی دچار سنت شکنی شده: برنامه زیبایی ما پیچیده تر از آن چیزیست که باید باشد. همه ما به این باور رسیده ایم که برای زیباتر شدن باید قفسه های دستشویی و میز آرایش مان را با تعداد بی شماری ازلوسیون ها، محلول های برطرف کننده مشکلات پوستی و محصولات ضد پیری پر کنیم.

یکی از علت های این کار این است که وسوسه می شویم محصولاتی بخریم که برایمان موثر نیستند و سپس از دور انداختن آن ها احساس گناه میکنیم. یکی از دلایل مهم ما برای ایجاد بخش زیبایی طبیعی کمک به خانم ها برای یافتن محصول مناسب و موثر از هر نوع، چه محصولات پاکسازی کننده ، مرطوب کننده و چه برطرف کننده جوش و پف و سیاهی دور چشم است.

مطب پیشنهادی :
خوردن چه چیزهایی باعث سقط سریع جنین میشود؟!

اگر تیم ده نفره ما( ده خانم متخصص با خواسته ها، نیازها، زیبایی ها و سنین متفاوت) از محصولی خوششان بیاید و از موثر بودن آن مطمئن باشند این شانس وجود دارد که خانم های دیگر هم چنین نظری داشته باشند.

بنابراین شما می توانید به جای شلوغ کردن قفسه تان با سه محلول پاک کننده ای که رضایت تان را فراهم نمی سازد از یک پاک کننده ممتاز، یک کرم روز عالی به اضافه کرم با SPF مناسب برای هوای آفتابی و یا دارای ترکیب ضد پیری برای ۳۵ سال به بالا استفاده کنید. در حقیقت شما به کرم شب نیاز ندارید چون می توانید برای نوسازی پوست در طی شب از یک کرم مرطوب کننده روز بدونSPF استفاده کنید. روغن های صورت عالی هستند، اما استفاده از آنها سلیقه‌ای است.

در طی شب فقط از یک کرم یا روغن استفاده کنید، نه هر دوی آنها. اما در مورد تقویت کننده ها: ما به استفاده از آنها اعتقادی نداریم، اما اگر می‌خواهید در پوست تان احساس تازگی کنید به آن آب خنک بزنید. در مورد کرم های گردن نیز باید بگوییم احتمالاً ،استفاده از آن ها ایده بدی نیست اما نکته مهم استفاده مداوم است که البته اکثر زنان این کار را انجام نمی دهند.

اگر قصد دارید از محصولاتی طبیعی تر استفاده کنید پس دلیلی دیگری برای انبار نکردن محصولات زیبایی خواهید داشت: محصولات طبیعی به علت دارا بودن سطح پایین تری از مواد نگهدارنده نسبت به محصولات شیمیایی کمتر قابل نگهداری هستند.

یک برنامه ساده می‌تواند حقیقتا زندگی تان را کمتر پیچیده و شلوغ کند. بدین ترتیب می‌توانید وقت بیشتری را به چیزهایی که در زندگی برای تان اهمیت دارند، اختصاص دهید: مطالعه، پیاده روی در یک روز زیبا، پختن یک غذای دلچسب و لذت بردن از آن در کنار خانواده و دوستان، اسب سواری، رفتن به کلاس یوگا….. پس روش« هر چه کمتر… بیشتر…» را امتحان کنید. در این صورت هم پوستتان و هم کره زمین از شما ممنون خواهد بود.

مطب پیشنهادی :
لیفت با نخ

برای دیدن مطالب مراقبت طبیعی از پوست ،مو و زیبایی بخش زیبایی طبیعی مجله اینترنتی زردآلو را دنبال کنید

محتوای پیشنهادی
Tags: , ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست