3 دیدگاه

خرید وکیوم آلت مردانه آمریکایی دیجی کالا

خرید وکیوم آلت مردانه

خرید وکیوم آلت مردانه آمریکایی

دستگاه وکیوم آلت آقایان یک دستگاه توانبخشی جنسی است که عمدتا برای برطرف نمودن مشکل نداشتن نعوظ و یا اختلالات نعوظ مانند نعوظ ضعیف و یا نعوظ های با مدت زمان کم استفاده می شود.

خرید وکیوم آلت مردانه
خرید وکیوم آلت مردانه

این دستگاه همچنین برای افزایش کلفتی و حجم آلت آقایان مورد استفاده قرار میگیرد و هنگام استفاده از دستگاه موجب ایجاد حالت ورم و افزایش حجم و همچنین افزایش سفتی و نعوظی قوی تر در آلت می شود.

خرید وکیوم آلت مردانه آمریکایی

این دستگاه همچنین برای افزایش حجم آلت بصورت دائمی کاربرد دارد

برای افزایش حجم دائمی و درمان مشکلات نعوظ در آقایان باید دستگاه را به صورت منظم طی یک دوره درمانی استفاده نمایید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

دستگاه وکیوم همچنین در همان لحضه استفاده موجب متورم شدن و کلفت شدن و افزایش سایز آلت شده و میتوانید آنرا قبل از نزدیکی نیز استفاده نمایید. به این منظور حدود نیم ساعت قبل از نزدیکی وکیوم را بر روی آلت گذاشته و به میزان مناسب پمپ میکنید به طوری که دچار درد نشوید و به بافت آلت آسیبی وارد نشود.

بهتر است هنگام استفاده از دستگاه وکیوم از یک روغن و یا ژل روان کننده استفاده نمایید تا اسطحکاک ایجاد شده در بین وکیوم آلت و کاندوم شیت(لاستیک وکیوم) باعث پارگی کاندوم شیت نشود.

روان کننده های پیشنهادی برای استفاده به با وکیوم روغن زالو ،روغن خراطین ،پماد خراطین و ژل های حجم دهنده آلت می باشد.

استفاده از گزینه های بالا علاوه بر خاصیت روان کننده گی به عنوان مکمل عمل کرده و باعث نتیجه بخشی بهتر برای افزایش حجم آلت می شوند.

مطب پیشنهادی :
علل اصلی ناباروری چیست؟

وکیوم های موجود در بازار اغلب ایرانی بوده و در حال حاضر وکیوم آلت مردانه آمریکایی مانند وکیوم آلت هندسام در بازار بسیار کمیاب و یا شاید بتوان گفت نایاب است.

وکیوم هایی که توسط فرشگاه رادمارت ارائه می شوند در حال حاضر 4 نمونه ایرانی شامل

که در این بین می توان گفت وکیوم تورنادو دارای کیفیت قابل قبول تر و بهتری نبست به سایر برند ها است

وکیوم آلت آقایان تورنادو دارای واشر های با کیفیت و ضخیم تری نسبت به سایر نمونه ها است و همچنین این نوع شلنگ وکیوم ارکت و وکیوم تورنادو از نمونه روناس طب باکیفیت تر و انعطاف پذیر تر است و سر های شلنگ نیز نسبت به نمونه روناس طب دارای کیفیت بهتری هستند.

خرید وکیوم آلت مردانه آمریکایی

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست