شش کشته در حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی

شش کشته در حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی

شش کشته در حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی

شش کشته در حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی

بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی در جاده شهرستان حاجی آباد متاسفانه 6 نفر از مسافران جان خود را از دست دادند.

تاریخ انتشار : 1 تیر 1398

واژگونی اتوبوس زائران مینابی
ایسنا: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از رسیدن آمار تعداد فوتی های واژگونی اتوبوس زائران مینابی به شش تن خبر داد.


دکتر فاطمه نوروزیان در گفت وگو با ایسنا، افزود:روز گذشته (31 خرداد) در پی حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی در محور جاده ای شهرستان حاجی آباد، در مجموع 49 نفر سرنشین این اتوبوس مصدوم که تاکنون شش نفر فوت کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هشت تن با تشخیص پزشک ترخیص شدند، اظهار کرد:در حال حاضر 33 نفر بستری هستند که دو نفر در بیمارستان خاتم الانبیا، پنج نفر در بیمارستان خلیج فارس و 22 نفر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و چهار نفر در بیمارستان فاطمه الزهراء (س) حاجی آباد تحت مداوا قرار دارند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد:همچنین دو نفر با رضایت شخصی از بیمارستان های صاحب الزمان (عج) بندرعباس ترخیص یافته اند.

همچنین در همین خصوص مدیرکل حج و زیارت هرمزگان به ایسنا گفت:اتوبوس واژگون شده زائران در حاجی آباد تحت پوشش حج و زیارت و بیمه های تکمیلی و پوششی این سازمان نبوده است.

علی اصغر دهقانی افزود:سرنشینان این اتوبوس به صورت خودجوش و آزاد ابتدا قصد زیارت مرقد حضرت معصومه (س) و جمکران در قم داشتند و پس از آن عازم کربلا از مرز مهران در غرب کشور بودند.

مطب پیشنهادی :
مراسم ازدواج غم انگیز دختر 11 ساله + تصاویر

وی از زائران خواست برای بهره مندی از خدمات بیمه ای و امنیتی حتماً به صورت مجاز در دفاتر حج و زیارت نام نویسی کنند.

روز گذشته (31 خرداد) یک اتوبوس مربوط به شرکت لوان نور اصفهان ساعت 12:28 از شهرستان میناب حرکت و ساعت 13:11 در اولین پاسگاه انتظامی ثبت ساعت می کند. این اتوبوس در ساعت 15:33 پس از عبور از تنگه زاغ با سرعت مجاز و به دلیل عدم توجه به جلو راننده در برخورد با گارد ریل کنار جاده واژگون می شود.

ایسنا

شش کشته در حادثه واژگونی اتوبوس زائران مینابی

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست