بدون دیدگاه

خودکشی ۴ دختر و زن در کهگیلویه

خودکشی ۴ دختر و زن در کهگیلویه

خودکشی ۴ دختر و زن در کهگیلویه

خودکشی ۴ دختر و زن در کهگیلویه

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نسبت به خودکشی زنان و دختران در حوزه تحت فرمانداری این شهرستان واکنش نشان داد و البته دلایل این خودکشی ها را متعدد عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه مجازی شخصی خود (اینستاگرام) با اظهار تاسف از رواج پدیده شوم ”خودکشی” در بخش ”دیشموک ” آن شهرستان، دلایل این خودکشی ها را برشمرد.

”جعفر نیکبخت“، ابتدا دلیل خودکشی زن ۲۵ ساله باردار بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه را اختلافات خانوادگی زن و مرد عنوان کرد.

وی عدم آگاهی، فقر ، تهاجمی برخورد کردن مرد با رن، اطلاع نداشتن از جایگاه زن و موارد متعدد دیگر را از دلایل خودکشی زنان و دختران در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلوگیری از ترویج خودکشی زنان و دختران در این بخش، تیم های مشاوره باهدف آگاهی بخشی به روستاهای بخش دیشموک اعزام و از سوئی کارگاههای آموزشی نیز در این ارتباط برگزار می شود.

نیکبخت از دایر شدن نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش دیشموک در روزهای آینده هم خبرداد و خاطرنشان کرد: افراد کم بضاعت این بخش تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد قرار می گیرند.

وی گفت: دکتر کلانتری استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد اولین سفر استانی را به سرکشی از بخش دیشموک اختصاص داده که قراراست این سفر فردا پنجشنبه سی ام خردادماه در زادگاه زنان و دختران خودکشی کرده حضور یابد.

 در یک ماه گذشته چهار دختر و زن در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد خودکشی کردند.

مطب پیشنهادی :
قاتلان زنجیره ایی مخوف ایران + عکس

بخش دیشموک با دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله داشته که با وجود داشتن منابع متعدد توسعه ای، متاسفانه از محرومیت فراوانی رنج می برد.

آفتاب نیوز

خودکشی ۴ دختر و زن در کهگیلویه

محتوای پیشنهادی
Tags: ,

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست