4 دیدگاه

فیلم روش استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

فیلم روش استفاده از دستگاه وکیوم بزرگ کننده آلت مردانه

فیلم روش استفاده از دستگاه وکیوم بزرگ کننده آلت مردانه

فیلم روش استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

با سلام خدمت کاربران مجله اینترنتی زردآلو

با وجود اینکه بارها و بارها از حداقل اندازه های آلت تناسلی آقایان صحبت شده و اکثر مردان حداقل سایز مناسب برای داشتن رابطه زناشویی را دارا می باشند ولی بسیاری از مردان تمایل به داشتن یک آلت تناسلی بزرگ تر دارند و از اندازه آلت تناسلی خود رضایت کافی را ندارند،همچنین بسیاری از خانم ها علاقمند به یافتن روش هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی همسرشان و همچنین تنگ کردن واژن خود هستند.

فیلم روش استفاده از دستگاه وکیوم بزرگ کننده آلت مردانه
فیلم روش استفاده از دستگاه وکیوم بزرگ کننده آلت مردانه

در علم روز روشهای متنوعی برای بزرگتر کردن آلت تناسلی پیشنهاد می شود که یکی از این روش ها که در سال های حاضر باب شده استفاده از دستگاه های بادکش و همچنین دستگاه کشنده آلت تناسلی یا همان دستگاه اکستندر است.

ما در این مطلب میخواهیم درباره دستگاه وکیوم بزرگ کننده آلت تناسلی آقایان برای شما توضیحاتی ارائه دهیم.

دستگاه وکیوم آلت مردانه و یا بادکش آقایان دستگاهی است که به وسیله عمل مکیدن و یا بادکش کردن باعث کشش در بافت آلت آقایان شده و پس از استفاده 15 دقیقه ایی آلت را متورم کرده و همچنین مقداری به طول آلت می افزاید. همچنین دستگاه بادکش روشی برای بهبود عمل نعوظ و یا سیخ شدگی آلت آقایان است و باعث افزایش قدرت نعوظ مردان می شود.

استفاده منظم از این دستگاه در طول یک دوره درمانی مناسب باعث افزایش سایز یک تا پنج سانتی متری آلت و همچنین بهبود عملکرد نعوظ در آلت آقایان می شود. و باعث می شود که رابطه جنسی لذت بخش تری را با شریک جنسی خود تجربه کنید.

مطب پیشنهادی :
خرید روغن ماساژ اصل و با کیفیت عالی

شما برای استفاده از این دستگاه برای جلوگیری از پارگی واشر وکیوم باید از یک روغن و یا ژل راون کننده استفاده کنید زیرا استفاده از دستگاه وکیوم بصورت خشک معمولا منجر به پارگی واشر وکیوم می شود.

برای تاثیری گذاری بهتر و همچنین به عنوان روان کننده وکیوم شما میتوانید از ژل های حجم دهنده آلت ،روغن زالو ،روغن خراطین و یا پماد خراطین استفاده نمایید.

روغن و پماد های یاد شده دارای پیشینه تاریخی در طب سنتی هستند و روشی موثر و بدون عوارض جانبی برای حجم دادن به اندام های بدن می باشند.

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست