بدون دیدگاه

زندگی مثل یک بستنی است از آن لذت ببرید پیش از آنکه آب شود

زندگی مثل یک بستنی است از آن لذت ببرید پیش از آنکه آب شود

زندگی مثل یک بستنی است از آن لذت ببرید پیش از آنکه آب شود

مجله اینترنتی زردآلو دوست روح و جسم شما

لحظات زندگی، بدون آنکه از ما  عذرو بهانه ای را بپذیرند  و یا  به مفاهیمی مثل عدالت وبرابری توجهی کنند، در حال گذارند و تنها موضوع  مهمی که باقی می‌ماند این است که ما چطور این بازی را به پایان  برسانیم؟

زندگی مثل یک بستنی است از آن لذت ببرید پیش از آنکه آب شود
زندگی مثل یک بستنی است از آن لذت ببرید پیش از آنکه آب شود

(( زندگی مثل یک بستنی است،  از آن لذت ببرید پیش از آنکه آب شود ))

راستی شاید شما هم یکی از  طرفداران بازی فوتبال باشید! تا به حال دیده اید که وقتی در یک بازی،  تیم بازنده امتیاز کمتری از تیم حریف در اختیار دارد،  تا لحظات  پایانی همچنان به بازی یکنواخت خود ادامه می‌دهد،  اما وقتی اعلام می‌شود که تنها دو دقیقه به پایان بازی باقی مانده   چه ولوله ای بین بازیکنان تیم برپا می شود؟

 آن موقع است که انرژی و فعالیت بیشتری را در ۲ دقیقه پایانی از بازیکنان می بینیم، بچه نسبت به ۸۸ دقیقه  قبلی !چرا؟  بله، یک آگاهی ناگهانی از نزدیک شدن به شکست! بازیکنان می دانند که زمان به آنها  به هیچ وجه و همراهی نخواهدکرد.

 ساعت، پارتی بازی نمی کند و   صرفاً آن کاری را انجام میدهد که از یک ساعت انتظار می رود ،همچنان  تیک تاک خواهد کرد، او بارها و بارها تا زمانی که در نهایت، بازی پایان پذیرد، تیمی که خود را در آستانه شکست می بینند، ممکن است در طول زمان بازی نیز  واقعا از خودش  سطح فوق العاده ای  از هوش و استعداد را نشان داده باشد و حتی اعضای تیم انرژی و فرصت کافی داشته باشند تا تیم مقابل را شکست دهند، اما گاهی با وجود  اهداف و مقاصدی که افراد دارند، نهایت تلاش خود را به کار نمی گیرند. تا اینکه زمان بازی می گذرد و آن موقع است که دیگر کار از کار گذشته است.

 این بازی ها در زندگی انسان هم اتفاق می‌افتد. ثانیه ها در دقایق، دقایق در ساعت ها و ساعتها در روزها  گم می‌شوند از دست می‌روند تا اینکه یک روز صبح بیدار می شویم و تازه متوجه می شویم   تمام فرصت هایمان پایان یافته است.

مطب پیشنهادی :
از زندگی خود بهره کامل را ببرید

  اغلب ما سال‌های پایانی عمر مان را با رویای این  که  کاش زندگی فرصت دوباره ای را در اختیار ما ن میگذاشت می گذرانیم و مدام افسوس گذشته را میخوریم، افسوس همه آن کارهایی را که در  گذشته انجام نداده ایم و حالا هم هرگز فرصت انجام آنها را نخواهیم داشت.

 هنگامی که سرانجام بازی زندگی به پایان میرسد، دیگر هیچ شانس مجددی برای تصحیح اشتباهاتمان وجود ندارد. لحظات زندگی میگذرند، بدون آنکه به برنده یا بازنده بودن تک تک ما توجهی  کنند، حتی به موفق شدن و شکست خوردن ما.

زمان؛ این قانون طلایی زندگی را بخاطر بسپار و قدرش را بدان.

 این یادمان باشد که ما ذخیره ی بی‌پایانی در اختیار نخواهیم داشت.

 فکرنمی‌کنید که ما ندانسته و در کمان نادانی لحظات طلایی زندگی مان را  از بین می‌بریم و از آن فقط برای سرگرمی خودمان استفاده می‌کنیم تا آماده ساختن و مهیا کردن خود برای آینده.

 ممکن است قطعه های پازل زندگی ات به کندی در کنار یکدیگر قرار گیرند، اما در نهایت از  تصویر شاهکاری که ساخته ای لذت خواهی برد.

 این شاهکار  دقیقا نتیجه ی تعهد ریشه‌دار و پایدار توست که باعث می شود به اصول زندگی تسلط یابی.

 بگذار تلاش ها و دستاوردهای حاصل از آن  باعث شود که اگر روزی  عده ای دور هم جمع شدند تا در مورد زندگی تو نظر بدهند،  از توبه عنوان موجودی برتر و انسانی  شاخص یاد کنند.

 زندگی شما متعلق به شماست. شما در قبال آن مسئول هستید و تنها کسی که باید زندگی شما را در دست داشته باشد خودتان هستید. پس برای به دست گرفتن آن فورا اقدام کنید.

 زندگی خود را جاودانه و به یاد ماندنی بسازید.

مطب پیشنهادی :
ویدئو انگیزشی مدار ثروت

 در درون هر فرد نیرویی است که می تواند واقعا همه چیز را دگرگون کند و تغییرات بزرگ را به انجام برساند.

 من آموخته ام که منابع لازم برای این که رویاهای خود را به واقعیت مبدل کنیم در درون ماست.

 وقتی از من می پرسند چه عاملی در چند سال گذشته زندگی ات راه واقعا تغییر  داده، می گویم، مهمترین عامل تغییر، سطح توقعات و انتظاراتی بوده که از خودم داشتم.   بعداین که تمام چیزهایی را که از تحمل من خارج بودنمی پذیرفتم و چیزهایی را که آرزو داشتم روی کاغذ می آوردم.

 تغییر یک سازمان، یک شرکت و حتی جهان با یک قدم ساده آغاز می شود و آن این است که شما تغییری در خود پدید آورید.

زندگی یک هدیه است

زندگی موهبتی الهی است که  به ما  امتیازات فرصت‌هایی را  اعطا کرده است و ما مسئولیم که با توسعه ی وجود خود بخشی  ازدینی را که به گردن داریم اداکنیم.

( فقط غیرممکن غیرممکن است آنتونی رابینز)

زندگی مثل یک بستنی است از آن لذت ببرید پیش از آنکه آب شود

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست