بدون دیدگاه

روغن خراطین 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان

روغن خراطین 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان ( روغن ، پماد و صابون خراطین )

خواص روغن خراطین روجا :

روغن خراطین که از یک نوع کرم خاکی تهیه میشود و یک روغن طبیعی محسوب می شود که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش سایز سینه و باسن استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند.

روغن 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان

روغن خراطین 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان

روغن خراطین اصلی را می‌توان یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت دانست.

روغن خراطین سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است.

خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار زیاد است، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید. روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد.

برای سفارش محصول کلمه ( 1*3آقایان ) را به شماره 10004762 ارسال کنید و یا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید

بزرگ ترکردن آ لت تناسلی آقایان یکی از شناخته شده ترین خواص روغن خراطین می باشد.روغن خراطین اصل از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری بالایی دارد . سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا از روغن خراطین به عنوان بهترین روش طبیعی برای بزرگ کردن اندام های بدن استفاده شده است .

در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می شده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین مناسبی برای کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است می باشد . روغن خراطین حجم دهنده موضعی می باشد و کاملا طبیعی بوده و با انواع پوستها سازگار است .

روغن خراطین 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان
روغن خراطین 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان

مشخصات روغن خراطین اصل :

روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و رایحه مطبوعی دارد و جذب پوست می شوداین محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

مطب پیشنهادی :
عوامل موثر در اختلالات نعوظ مردان و راه‌های درمان

روش استفاده از روغن خراطین :

اول با صابون خراطین موضع را بشویید سپس روغن خراطین را به عضو موردنظر ماساژدهید. و این کار را روزی 2 بار به فاصله زمانی 6 ساعت انجام دهید. لازم به ذکراست چون این روغن از راه پوست جذب میگردد باید قبل از مصرف،عضو موردنظر را خوب مالش داده تا سرخ شود زیرا در این‌حالت گردش خون در آن موضع بالا می رود و اثرقطعی و مطلوب حاصل میگردد.  پماد خراطین را شب قبل از خواب (به مدت ۳ الی ۵ دقیقه ) ماساژ دهید و صبح قبل از استفاده از روغن خراطین باصابون خراطین شستشو دهید.
سرعت افزایش سایزآلت تناسلی در افراد مختلف متفاوت و متناسب با متابولیسم و نوع تغذیه فرد می باشد.

برای سفارش محصول کلمه ( 1*3آقایان ) را به شماره 10004762 ارسال کنید و یا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید

بهترین زمات مصرف پماد برای اقایان شب می باشد تا کامل جذب شود و یک مرتبه در طول شب بیشترمصرف نشود. این محصول را می توان ۳ تا۶ ماه مصرف نمود تا نتیجه مطلوب و تاثیر ان حاصل گردد.

روغن خراطین 1*3 آقایان روجا برای افزایش سایز آلت آقایان

محتوای پیشنهادی

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست