6 دیدگاه

عکس ابزار نور مخفی گچ کاری جدید 2018

عکس ابزار نور مخفی گچ کاری جدید 2018

عکس ابزار نور مخفی گچ کاری جدید 2018

گچ کاری بنا اگر مهمترین آیتم در کارهای ساختمانی نباشد بدون شک یکی از مهمترین مراحل ساخت هر بنا است و کیفیت اجرای آن و همچنین طراحی خاص آن میتواند در جذابیت و سرزندگی و یا کسل کنندگی بنا تاثیر فراوانی داشته باشد.

انسان بخش زیادی از لحضات زندگی خود را در داخل فضای منزل و یا فضای محل کار می گذراند ،و سرزندگی و طراحی دلباز و جذاب و بدور از یکنواختی بنا قطعا در روحیه ساکنان بنا تاثیر خواهد گذاشت.

به همین دلیل باید در گچکاری و طراحی و اجرایی دکوراسیون خانه و یا دفاتر تجاری و اداری توجه و دقت لازم را مبذول نمایید ،ساخت هر بنا از کوچک گرفته تا بزرگ بطور میانگین شش ماه تا سه سال به انتها میرسد ولی باید سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد و تغییر دکوراسیون بجز هزینه و وقت دردسر های خاص خودش را هم دارد بنا براین بهتر است در هنگام اجرای پروژه تان دقت و توجه مناسب را رعایت نمایید.

ابزار های گچکاری از صد ها سال قبل در تزئینات ساختمانی در بناهای ایرانی وجود داشته اند و این تزئینات با گذشت زمان تکامل پیدا کرده اند و تغییر شکل پیدا کرده اند که امروزه شکی از شکل های آن تزئینات نور مخفی است

برای امروز تعدادی عکس از ابزار و تزئینات نورمخفی آماده کرده ایم که شما کاربران عزیز مجله اینترنتی زرد آلو از این تصاویر در اجرای تزئینات گچ کاری ایده بگیرید.

عکس ابزار نور مخفی گچ کاری جدید 2018

محتوای پیشنهادی
Tags:

پست های مشابه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست