×

منوی اصلی

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ بهمن - ۱۳۹۶  
false
false

کم کردن وزن و چربی دور شکم با زنجبیل!

کم کردن وزن و چربی دور شکم با زنجبیل!

زنجبیل ریشه با طعم تند است که مزایای سلامتی زیادی دارد. یکی از مزایای چربی سوزی حفظ وزن سالم است.

تکنیک درمان باستانی آیورودا به طور منظم خوردن و نوشیدن زنجبیل را به عنوان راهی برای کنترل وزن خود در نظر می گیرد و مطالعات علمی این را تایید کرده اند.

طبیق یک آزمایش انجام شده بر روی موش ها زنجبیل پس از یک ماه وزن موشها را کاهش داد و میزان قند خون و میزان لپتین شان نیز بسیار بهبود یافت.

لپتین یک ترکیب مهم است که نقش مهمی در احساس سیر شدن پس از غذا و کاهش اشتها ایفا می کند و برای کاهش وزن مناسب است.

دانشمندان نتیجه گرفتند که ریشه می تواند از چاقی ناشی از رژیم غذایی حاوی چربی جلوگیری کند. و اکنون ریشه زنجبیل را به عنوان یک درمان طبیعی قوی در برابر بیماری مورد توجه قرار می دهند.

علاوه بر این، زنجبیل همچنین سطح HDL (خوب) کلسترول را در خون بیماران بهبود می بخشد.

عجیب نیست که زنجبیل می تواند هاضمه را افزایش دهد، که به طور موثر باعث کاهش وزن می شود.

 

کم کردن وزن و چربی دور شکم با زنجبیل!

چگونه زنجبیل چربی شکم را کاهش می دهد:

مصرف زنجبیل علاوه بر نگه داشتن وزن شما،  می تواند چربی بیش از حد شکم را کاهش دهد.

این کار با جلوگیری از پرخوری و تنظیم میزان هورمون و انرژی شما انجام می شود.

بر اساس یک مطالعه سال ۲۰۰۴، زنجبیل به طور قابل توجهی باعث کاهش تولید کورتیزول می شود.

افزایش کورتیزول میتواند باعث افزایش وزن با همچنین افزایش سطح کورتیزول کاهش وزن را سخت میکند.

به همین دلیل است که اگر بخواهید چربی شکم و وزن خود را از دست بدهید، مهم است که تنظیم و حفظ سطح هورمونی خود را ادامه دهید.

مصرف زنجبیل به شما کمک خواهد کرد که این کار را انجام دهید و سوخت و ساز خود را نیز افزایش دهید.

طعم تیز زنجبیل همچنین می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد و به شکل شما کمک کند.

 

کم کردن وزن و چربی دور شکم با زنجبیل!

چگونگی استفاده از زنجبیل برای کاهش وزن:

برای تاثیر بخشی بهتر کاهش وزن قبل از خوردن غذا یک قطعه زنجبیل مصرف کنید.

این متابولیسم شما را تنظیم می کند و هضم را تحریک می کند، در حالی که سطح انرژی خود را افزایش می دهد و تولید کورتیزول را کاهش می دهد.

این کار متابولیسم شما را تنظیم می کند و هضم را تحریک می کند، در حالی که سطح انرژی شما را افزایش می دهد و تولید کورتیزول را کاهش می دهد.

شما همچنین می توانید  زنجبیل را رنده و با اضافه کردن آب لیمو و نمک به آن، و سپس مخلوط قبل از وعده های غذایی خود را برای کنترل اشتهایتان انجام دهید.

علاوه بر این، شما می توانید یک فنجان چای زنجبیل را آماده کنید که متابولیسم شما را تسریع می بخشد و از بیماری ها و شرایط متعدد جلوگیری می کند.

از زنجبیل به عنوان یک ادویه در وعده های غذایی خود استفاده کنید و میزان آن را محدود نکنید.

با توجه به مطالعات انجام شده، پختن آن برای ۶ دقیقه می تواند مزایای سلامتی آن را افزایش دهد.

زنجبیل دارای طعم دلپذیری است که نیازی به ادویه و ترکیب دیگری ندارد.

 

چای زنجبیل برای کاهش وزن:

نوشیدن ۲-۳ فنجان چای زنجبیل در هر روز بسیار  برای سلامت شما مفید است و متابولیسم شما را افزایش می دهد.

برای تهیه چای، مقداری زنجبیل را در یک فنجان قرار دهید، سپس آب جوش را روی آن بریزید.

مخلوط را به مدت ۱۰ دقیقه رها کنید، سپس آن را هم بزنید و پس از خنک شدن به آن عسل اضافه کنید.

چای زنجبیل یک درمان قوی برای بسیاری از بیماری هاست و همچنین به کاهش وزن کمک می کند.

 

کم کردن وزن و چربی دور شکم با زنجبیل!

دیگر فواید زنجبیل برای سلامت:

علاوه بر کمک به کاهش وزن، زنجبیل می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد، التهاب، حالت تهوع و جلوگیری از استفراغ را کاهش دهد و همچنین سلول های سرطانی را از بین ببرد.

شما می توانید یک نوشیدنی ضدعفونی کننده زنجبیل سالم تهیه کنید که می تواند با بیماری های متعدد نیز مبارزه کند.

زنجبیل پودر شده  را می توان برای مدت زمان طولانی در یخچال ذخیره کرد، در حالی که یک ریشه تازه زنجبیل می تواند ۲-۳ هفته نگهداری شود.

شما می توانید با فریز کردن مدت نگهداری زنجبیل را تا ۶ ماه افزایش دهید.

مجله اینترنتی زردآلو

false
false
false
true

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که نظر می دهید!

avatar
wpDiscuz

false